Κάψανε λιγότερο από diesel
Ακρως «επιθετική» εμφάνιση στο εμπρός μέρος για το νέο Honda Civic Type R με τους 310 τουρμπάτους ίππους.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ακρως «επιθετική» εμφάνιση στο εμπρός μέρος για το νέο Honda Civic Type R με τους 310 τουρμπάτους ίππους.

Test: Civic Type R

38.250 Επισκέψεις στο άρθρο (12/8/2016)

Το σκληροπυρηνικό προφίλ, τα «ξυραφένια» οδικά χαρακτηριστικά, οι καυτές επιδόσεις , αλλά και ο high-tech χαρακτήρας του νέου Honda Civic Type R δε σε αφήσουν στιγμή να αγιάσεις. Θες να είσαι συνέχεια στο όριο, στην ένταση, με την… τρίχα σηκωμένη κάγκελο.

What is new
- Πρώτη φορά με turbo & VTEC
- 310 άλογα και 0-100 σε 5,2 δλ.
- Κίνηση μπροστά με μπλοκέ διαφορικό
- Το μόνο στην κατηγορία με downforce
- Από 57.000 ευρώ
+ Κινητήρας-επιδόσεις, κιβώτιο, οδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση, πρόσφυση και μπροστινό σύστημα, ποιότητα κατασκευής, καθίσματα, απρόσμενα πρακτικό, κατανάλωση με νορμάλ οδήγηση
- Σκληρή ανάρτηση, αδιάφορος ήχος και αυξημένος θόρυβος, εμφάνιση που θα «τρομάξει» κάποιους, χειρισμός συστήματος infotainment, τιμή
Οι φανατικοί οπαδοί της Honda –ειδικά αυτοί των σκληροπυρηνικών Type R εκδόσεων της ιαπωνικής φίρμας- θα αποθεώσουν τον προκλητικό τίτλο του θέματος. Οι υπόλοιποι, που είναι και οι περισσότεροι, θα μιλήσουν για ιεροσυλία. Δεν μπορώ όμως να κρύψω τα πραγματικά μου αισθήματα έχοντας μόλις «ξεκουμπώσει» από το θεϊκό κόκκινο μπάκετ του Honda Civic Type R. Η οδηγική αίσθηση και ο hard-core χαρακτήρας του, κατΆ αναλογία και με αρκετή δόση υπερβολής, ομολογώ πως με κάνουν να σκεφτώ διάφορα «κουλά», τη στιγμή που το «τσικ τσικ» από τη συστολή των μετάλλων τρυπάει τα αυτιά μου και τα μαλακά ελαστικά Continental αχνίζουν πατώντας μια υποψία υγρασίας στο δρόμο.
Όπως φαίνεται αυτή η αναμονή των 5 χρόνων άξιζε τον κόπο. Όλα αυτά τα χρόνια το τμήμα εξέλιξης της Honda δούλεψε πυρετωδώς για να δημιουργήσει το πιο καυτό Civic Type R που έχει βγει ποτέ από την γραμμή παραγωγής: turbo, με 310 άλογα στους εμπρός τροχούς και ψαγμένο στην παραμικρή μηχανολογική λεπτομέρεια. Απέναντι στον ανταγωνισμό τα διαπιστευτήρια του Civic Type R δεν δείχνουν ικανά να πείσουν: Το Focus RS είναι τετρακίνητο με 350 άλογα, η Mercedes A45 AMG επίσης τετρακίνητη με 380 άλογα. Το Type R όμως δεν μιλάει τόσο στη λογική των αριθμών, όσο στο συναίσθημα και σε αυτό το περίεργο δέσιμο μεταξύ ανθρώπου και μηχανής. Μόνο έτσι θα το επιλέξει κάποιος στην Ελλάδα, όπου το φορολογικό καθεστώς το αδικεί με αποτέλεσμα η τιμή του (από 57.000 ευρώ και 60.000 ¤ η πλούσια έκδοση GT) να είναι ακριβότερη των τετρακίνητων ανταγωνιστών και σχεδόν διπλάσια του SEAT Leon CUPRA με τα 290 άλογα.
«Τούμπανο» 
Όσοι είναι τύποι χαμηλών τόνων, καλό θα ήταν να αποφύγουν το Civic Type R. Η προκλητική εμφάνισή του κάθε άλλο παρά διακριτική είναι αγγίζοντας τα όρια της προστυχιάς. Όμως όλα έχουν τοποθετηθεί με γνώμονα τη λειτουργικότητα κι όχι την εμφάνιση, που στην αρχή τουλάχιστον σοκάρει: τεράστιες εισαγωγές, αεραγωγοί, φουσκωμένα φτερά, πίσω διαχύτης, 4 παχυλές εξατμίσεις και μια αεροτομή που βγάζει μάτι συνθέτουν ένα αλήτικο σύνολο κόντρα στον καθωσπρεπισμό της εποχής. Προσωπικά το λάτρεψα, οι περισσότεροι είπαν πως δείχνει «καγκούρικο». Γούστα είναι αυτά, αλλά καλό είναι να ξέρει κανείς πως η ομάδα εξέλιξης εργάστηκε μέσω υπολογιστικών μοντελοποιήσεων CFD και δοκιμών στην αεροδυναμική σήραγγα στις ειδικές εγκαταστάσεις των μηχανοκίνητων σπορ της Honda στη Σακούρα της Ιαπωνίας, εκεί όπου εξελίσσεται ο κινητήρας της Honda για τη F1. 

Προκλητικό είναι το πίσω μέρος. Εκεί υπάρχει ο διαχύτης με τις τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης, αλλά και η τεράστια φτερούγα στην 5η πόρτα που προσφέρει αρνητική άντωση στα πολλά χιλιόμετρα.

Προκλητικό είναι το πίσω μέρος. Εκεί υπάρχει ο διαχύτης με τις τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης, αλλά και η τεράστια φτερούγα στην 5η πόρτα που προσφέρει αρνητική άντωση στα πολλά χιλιόμετρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
FORD-Puma_ST-Line_X1
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel