- Όμορφο SUV, όπως όμορφα και τα Hyundai Ioniq 5, Peugeot Ε-3008 και Cupra Tavascan - Πρακτική καμπίνα όπως τα Skoda Enyaq και Nissan Ariya - Δικίνητο με 286 άλογα ή 4κίνητο με 340, το ισχυρότερο μαζί με ID.4, Enyaq και Tavascan - Έχει ανταγωνιστική τιμή
- Συμβαίνει σε πολλούς από εμάς και οφείλεται στον στατικό ηλεκτρισμό - Στατικός ηλεκτρισμός που προέρχεται από εμάς και όχι το αυτοκίνητο - Ο απλός τρόπος να μη σου συμβαίνει - Το vintage αξεσουάρ που κάποτε είχαμε όλοι στο αυτοκίνητο
- 6 χιλιάρικα ακριβότερη η X1 και με 3 χρόνια λιγότερη εγγύηση (2 έναντι 5) - Καις 600 ευρώ το χρόνο λιγότερα με το Peugeot - Φρενάρει μισό αμάξι (2 μέτρα) πιο μακριά η BMW - H X1 προσπερνάει 1,5 δλ. γρηγορότερα
- Με τον θρυλικό V12 5,5 λίτρων και 440 άλογα - Κινητήρας μπροστά, κίνηση πίσω - Από τις τελευταίες Ferrari με χειροκίνητο κιβώτιο - Σήμερα μεταχειρισμένη κοστίζει όσο ένα ηλεκτρικό ή plug-in SUV
- Renault Clio και Mitsubishi Colt έχουν 65 άλογα, όσο είχαν τα αυτοκίνητα πριν 20 χρόνια - Θες 700 μέτρα να προσπεράσεις - Δεν κερδίζεις σε κατανάλωση γιατί πρέπει να πατάς συνέχεια γκάζι για να κρατάς τις στροφές του κινητήρα ψηλά - Στα ίδια λεφτά αγοράζεις μέχρι και τούρμπο μικρό SUV
- Το Veloster τρίτης γενιάς είναι project ενός σχεδιαστή στο ίντερνετ - Έχει ως βάση το Sport quattro concept του 2013 και στοιχεία από το Elantra - Η πρώτη γενιά καινοτόμησε, η δεύτερη απέτυχε
- Θα κάνει πάνω από 5.200 χιλιόμετρα - 13 εξηλεκτρισμένα Toyota χρησιμοποιούνται στην Ολυμπιακή Λαμπαδηδρομία - Και το αμιγώς ηλεκτρικό bZ4x στον στόλο των οχημάτων που παραδόθηκαν