
OMODA 5 EV
από 28.500 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 204 άλογα)
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ autotriti »
από 28.500 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 204 άλογα)
από 28.730 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 156 άλογα)
από 28.900 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 204 άλογα)
από 28.900 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 156 άλογα)
από 28.990 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 204 άλογα)
από 28.990 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 150 άλογα)
από 29.150 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 136 άλογα)
από 29.400 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 218 άλογα)
από 29.700 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 170 άλογα)
από 29.900 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 155 άλογα)
από 29.900 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 204 άλογα)
από 29.990 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 272 άλογα)
από 30.172 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 272 άλογα)
από 30.190 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 207 άλογα)
από 30.350 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 272 άλογα)
από 30.900 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 218 άλογα)
από 30.900 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 204 άλογα)
από 30.990 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 283 άλογα)
από 31.650 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 156 άλογα)
από 31.800 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 156 άλογα)
από 31.900 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 272 άλογα)
από 31.990 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 156 άλογα)
από 31.990 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 228 άλογα)
από 31.990 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 204 άλογα)
από 32.100 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 204 άλογα)
από 32.200 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 170 άλογα)
από 32.750 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 245 άλογα)
από 32.800 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 204 άλογα)
από 32.900 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 280 άλογα)
από 33.500 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 170 άλογα)
Είναι τα κορυφαία σε ηλεκτρική αυτονομία μέσα στην πόλη, από τα 13 μοντέλα του «Εlectric in the City».
Έχει το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ ανάμεσα στα ηλεκτρικά οικογενειακά SUV (550 λτ.).
Βγάζει 420 χλμ. με μια φόρτιση σε...
Έχει μπαταρία 62 kWh (ωφέλιμη) και αυτονομία 460 χλμ. στην πόλη.
Με ηλεκτροκινητήρα 272 ίππων και πίσω κίνηση....
Κοστίζει όσο ένα αυτόματο SUV βενζίνης με λιγότερα άλογα και μικρότερους χώρους (από 29 χιλιάρικα).
Μέσα πόλη μπορε...
Τα δοκιμάσαμε στο "Electric in the City".
Είναι τα μοντέλα που δίνεις τα λιγότερα χρήματα για να πάρεις τα περισσ...
Η ηλεκτρική ναυαρχίδα της Toyota.
Αεροδυναμική σχεδίαση και πάνω από πέντε μέτρα σε μήκος....
Σχεδίαση που θυμίζει Range Rover.
Μεγάλη οθόνη αφής στην καμπίνα και ψηφιακός πίνακας οργάνων....
1. Έχει εγγύηση μπαταρίας 11 χρόνια ή 1.000.000 χλμ. για απόλυτο Peace of Mind.
2. Είναι φθηνότερο από τα βενζινοκ...
Έχει 242 άλογα και πολύ μεγάλη μπαταρία 91 kWh.
Βγάζει 575 χλμ. στην πόλη και 370 χλμ. στο ταξίδι. ...
Το πρώτο μοντέλο της νέας μάρκας της Audi που λέγεται... AUDI.
Σχεδίαση βασισμένη στο πρωτότυπο AUDI E....
Το ηλεκτρικό Puma Gen-E έχει set-up ανάρτησης σαν το Puma ST.
Έχουν 170 άλογα και μόλις μισό δευτερόλεπτο διαφορά ...
Πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης.
Με τρεις σειρές καθισμάτων και range extender το ID. Era....
Νέο SUV με τετραγωνισμένη σχεδίαση, LED μπάρες, pop-up φώτα και φωτιζόμενα λογότυπα.
Βασίζεται στη νέα πλατφόρμα E3...
Το πρώτο σεντάν της κινεζικής μάρκας.
Κυκλοφόρησαν οι πρώτες εικόνες....
Θα κατασκευαστούν μόνο 1.980 αυτοκίνητα.
Κόστος 155.000 ευρώ για τους πρώτους 500 αγοραστές....
Πήραμε το Ford Explorer με την μεγάλη μπαταρία και ξεκινήσαμε με 100%.
Δε φορτίσαμε καθόλου και κάναμε 423 χλμ. (μ...
Με 204 άλογα & μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 61,9 kWh.
Έχει αυτονομία που στην πόλη πλησιάζει τα 480 χλμ.. ...
Νέο «πρόσωπο», καινούργιες ζάντες και επιλογές διχρωμίας.
Αναβαθμισμένη καμπίνα με οθόνη 14 ιντσών για το infotainm...
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - autotriti.gr