ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

FORD PUMA

FORD PUMA
FORD PUMA
FORD PUMA
FORD PUMA
FORD PUMA
FORD PUMA
  • FORD PUMA
  • FORD PUMA
  • FORD PUMA
  • FORD PUMA
  • FORD PUMA
  • FORD PUMA

Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για το FORD PUMA

Το Ford Puma φορά τον 1.0 EcoBoost κινητήρα τεχνολογίας mild hybrid (από 125 έως 155 άλογα) που έχει εξαιρετικές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση. Πλεονέκτημα του η σπορ οδική συμπεριφορά, το μοντέρνο design και το τεράστιο πορτμπαγκάζ. Κορυφαία έκδοση είναι η αγωνιστική Puma ST. Βρείτε πόσο καίει το Ford Puma, τιμές, εξοπλισμό, χρηματοδοτικά προγράμματα και όλες τις τελευταίες ειδήσεις.

15 Δοκιμες για FORD PUMA

Το Puma Gen-E πέρασε τη δοκιμασία του elk test με απόλυτη επιτυχία, σημειώνοντας την ίδια επίδοση με το κορυφαίο και με GTi χαρακτήρα,  Puma ST, στα 77 χλμ./ώρα.

Elk Test στο Ford Puma Gen-E: Αν το Puma ST ήταν ηλεκτρικό...

Έστριψε με 77 χλμ./ώρα, περισσότερα από κάθε άλλο ηλεκτρικό που έχουμε δοκιμάσει.
Έκανε την ίδια επίδοση με το βενζινοκίνητο Puma ST των 170 ίππων.
Έχει το καλύτερο τιμόνι της κατηγορίας.
Γλιστράει η ουρά και αυτό το βοηθάει στον έλεγχο και την αποφυγή εμποδίου.

166 Συγκριτικα θεματα & Best buy για FORD PUMA

Ταμπούρα ή δισκόφρενα: Τι κάνουν και ποιο είναι καλύτερο; (video)

Ταμπούρα ή δισκόφρενα: Τι κάνουν και ποιο είναι καλύτερο; (video)

Χειρότερα τα ταμπούρα πίσω; Όχι πάντα λέει το AutoΤρίτη Test Center.
Ταμπούρα πίσω: Puma & Captur φρενάρουν καλά, Polo πάνω από 40 μ.
Τα ταμπούρα ζεσταίνονται γρήγορα αλλά αποδίδουν καλά στο φρενάρισμα πανικού.
Τα δισκόφρενα είναι ακριβότερα, αλλά ζεσταίνονται πιο δύσκολα & φρενάρουν ακόμα και βρεγμένα.

AutoΤρίτη TEST CENTER για FORD PUMA

Ποιο στρίβει καλύτερα, τι χώρους έχει για τα γόνατα και το κεφάλι των πίσω επιβατών, τι πραγματικά χωράει το πορτ-μπαγκάζ, πόσο καλά φώτα έχει, πόσο καλά απορροφάει τους κραδασμούς και τις λακκούβες. Δοκιμασίες που δεν θα βρεις αλλού!

Δοκιμάζουμε τρία διαφορετικά Ford Puma στο elk test

Δοκιμάζουμε τρία διαφορετικά Ford Puma στο elk test

Αποφεύγουν τον κίνδυνο στα 77 χλμ./ώρα με ευκολία και με την αίσθηση απόλυτου ελέγχου.
Έχουν κορυφαίο στήσιμο που επιτρέπει στην ουρά να γλιστρήσει και το καλύτερο τιμόνι στη διαδικασία.
Κορυφαία επίδοση για το ηλεκτρικό Gen-E, ίδια με αυτή των Puma ST και ST-Line.

99 ειδησεις για FORD PUMA