
SMART #3
από 42.650 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
272 άλογα)
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ autotriti »
από 42.650 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
272 άλογα)
από 42.790 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
325 άλογα)
από 42.900 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
218 άλογα)
από 42.900 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
210 άλογα)
από 42.990 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
170 άλογα)
από 43.000 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
286 άλογα)
από 43.900 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
286 άλογα)
από 43.960 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
218 άλογα)
από 44.080 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
286 άλογα)
από 44.430 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
428 άλογα)
από 44.490 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
530 άλογα)
από 44.950 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
286 άλογα)
από 44.960 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
218 άλογα)
από 44.990 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
428 άλογα)
από 45.374 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
252 άλογα)
από 45.500 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
204 άλογα)
από 45.900 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
210 άλογα)
από 46.000 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
286 άλογα)
από 46.201 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
340 άλογα)
από 46.500 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
363 άλογα)
από 46.900 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
326 άλογα)
από 46.990 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
313 άλογα)
από 46.990 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
326 άλογα)
από 46.990 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
340 άλογα)
από 48.950 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
286 άλογα)
από 49.150 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
190 άλογα)
από 51.403 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
268 άλογα)
από 51.990 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
421 άλογα)
από 52.250 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
401 άλογα)
από 53.100 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
190 άλογα)
από 54.490 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
460 άλογα)
από 55.900 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
286 άλογα)
από 56.990 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
272 άλογα)
από 57.990 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
340 άλογα)
από 58.900 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
490 άλογα)
από 63.980 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
306 άλογα)
από 67.700 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
313 άλογα)
από 69.900 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
490 άλογα)
από 74.990 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
650 άλογα)
από 79.900 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
384 άλογα)
από 83.774 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
400 άλογα)
από 84.500 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
292 άλογα)
από 89.950 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
408 άλογα)
από 99.600 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
292 άλογα)
από 112.654 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
408 άλογα)
από 121.200 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
435 άλογα)
από 127.100 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
558 άλογα)
από 135.600 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
360 άλογα)
Το Ford είναι 1.700 ευρώ φθηνότερο. Το Skoda έχει θερμαινόμενα καθίσματα μπροστά & κλιματισμό για τους πίσω, επιτήρηση τ
Θα είναι παρών στο περίπτερο της Ford Παζαρόπουλος.
Το διήμερο 18-19 Οκτωβρίου....
Οικογενειακό hatchback το BYD, με SUV αμάξωμα και 10 cm μεγαλύτερο το Citroen.
Πιο ισχυρό και γρήγορο το Dolphin, ...
Θα αποτελέσει το highlight της Mitsubishi στο Japan Mobility Show 2025.
Ηλεκτρικό που μπορεί να κινηθεί σε κάθε έδα...
Η Nissan ετοιμάζει την επιστροφή του Pixo - Αδερφάκι του Renault Twingo.
Μικρό σε μέγεθος για τις ανάγκες της πόλης...
Η ευκολία στο παρκάρισμα είναι θέμα μικρού κύκλου στροφής, δηλαδή πόσο «κόβει» το τιμόνι.
Το μέγεθος (μήκος) παίζει...
Έχει μπαταρία 61 kWh που είναι από τις μεγαλύτερες στην κατηγορία.
Βγαίνει και σε 4κίνητη έκδοση με πολλά άλογα, σ...
Βάρος στα 2.300 κιλά.
Τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ, πάνω από 1.000 άλογα και 530 χλμ. αυτονομία....
Πιθανότατα θα ονομάζεται A2 e-tron ή Q2 e-tron.
Οι σχεδιαστικές επιρροές από το παρελθοντικό Α2 είναι εμφανείς....
Τέλος στην αναμονή για φόρτιση βάζει το αναβαθμισμένο 001.
Φορτίζει από το 10% στο 80% μέσα σε 7 λεπτά φτάνοντας έω...
Η Renault ετοιμάζεται να αποκαλύψει στις 6 Νοεμβρίου το νέο Twingo E-Tech electric.
Το νέο Twingo διατηρεί τα χαρακ...
Το LEAF NISMO συνεχίζει να απασχολεί το κοινό.
Διευθυντής της Nissan στις ΗΠΑ μίλησε για την ενδεχόμενη έλευση του ...
Το όραμα της Dacia για ένα νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης.
Μήκος μόλις 3 μέτρα....
Ανεβάζει τη δυναμική του με 71 και 102 ίππους.
Νέα μπαταρία με αυτονομία 225 χλμ. και πιο γρήγορη φόρτιση....
Μπορείς να κάνεις άνετο ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Με το Ford Capri EV κάναμε 200 χλμ. και κάψαμε τη μισή μπα...
Σε test ανάμεσα σε 13 ηλεκτρικά, ήταν το No1 σε κατανάλωση. Βγάζει 480 χλμ. μέσα στην πόλη με μια φόρτιση.
Επέστρεψε ο μοχλός για τα φλας στο Model 3 - Νέα κάμερα στο μπροστινό μέρος.
Αυξημένη αυτονομία σε όλη την γκάμα το...
Διέρρευσαν εικόνες του βασικού Model Y.
Χωρίς LED μπάρα, πιο απλός προφυλακτήρας και τάσια στις ζάντες....
autotriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.autotriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Κώστας Καπογιάννης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.