
TOYOTA YARIS CROSS
από 24.120 ευρώ (Hybrid, Αυτόματο, 1.490 κυβικά, 116 άλογα)
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ autotriti »
από 24.120 ευρώ (Hybrid, Αυτόματο, 1.490 κυβικά, 116 άλογα)
από 23.647 ευρώ (Mild hybrid, Χειροκίνητο, 999 κυβικά, 125 άλογα)
από 18.990 ευρώ (Βενζίνη, Χειροκίνητο, 1.197 κυβικά, 79 άλογα)
από 22.700 ευρώ (Βενζίνη, Χειροκίνητο, 1.199 κυβικά, 100 άλογα)
από 20.990 ευρώ (Βενζίνη, Χειροκίνητο, 999 κυβικά, 114 άλογα)
από 19.580 ευρώ (Βενζίνη, Χειροκίνητο, 999 κυβικά, 95 άλογα)
από 19.980 ευρώ (Βενζίνη, Χειροκίνητο, 999 κυβικά, 95 άλογα)
από 24.980 ευρώ (Βενζίνη, Χειροκίνητο, 999 κυβικά, 116 άλογα)
από 18.990 ευρώ (Βενζίνη, Χειροκίνητο, 999 κυβικά, 95 άλογα)
από 22.900 ευρώ (Βενζίνη, Χειροκίνητο, 999 κυβικά, 116 άλογα)
από 23.390 ευρώ (Mild hybrid, Αυτόματο, 1.199 κυβικά, 110 άλογα)
από 19.900 ευρώ (Βενζίνη, Χειροκίνητο, 1.199 κυβικά, 136 άλογα)
από 28.500 ευρώ (Mild hybrid, Αυτόματο, 1.199 κυβικά, 145 άλογα)
από 25.980 ευρώ (Βενζίνη, Χειροκίνητο, 999 κυβικά, 116 άλογα)
από 23.990 ευρώ (Βενζίνη, Χειροκίνητο, 1.199 κυβικά, 100 άλογα)
από 28.790 ευρώ (Mild hybrid, Αυτόματο, 1.468 κυβικά, 130 άλογα)
από 31.300 ευρώ (Hybrid, Αυτόματο, 1.490 κυβικά, 136 άλογα)
από 16.590 ευρώ (Lpg, Χειροκίνητο, 999 κυβικά, 100 άλογα)
από 17.990 ευρώ (Βενζίνη, Χειροκίνητο, 1.197 κυβικά, 79 άλογα)
από 18.950 ευρώ (Βενζίνη, Χειροκίνητο, 1.499 κυβικά, 106 άλογα)
από 18.990 ευρώ (Βενζίνη, Χειροκίνητο, 1.497 κυβικά, 135 άλογα)
από 20.580 ευρώ (Mild hybrid, Χειροκίνητο, 1.373 κυβικά, 129 άλογα)
από 21.900 ευρώ (Βενζίνη, Χειροκίνητο, 999 κυβικά, 90 άλογα)
από 23.950 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
65 άλογα)
από 24.990 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
177 άλογα)
από 28.950 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
272 άλογα)
από 28.970 ευρώ (Hybrid, Αυτόματο, 1.498 κυβικά, 122 άλογα)
από 31.172 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
272 άλογα)
από 31.300 ευρώ (Mild hybrid, Αυτόματο, 1.199 κυβικά, 145 άλογα)
από 32.990 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
204 άλογα)
Έκαψε 4,6 λτ./100 χλμ. και κάναμε σχεδόν 1.000 χλμ., με το κλιματιστικό στο φουλ.
Έχει εξαιρετική ηχομόνωση που τα...
Τούρμπο με υβριδική τεχνολογία 48V.
Στο δρόμο νιώθεις ότι οδηγείς χάτσμπακ. ...
Καλύτερο σε επιδόσεις το Kia Stonic, ίδια σε κατανάλωση.
Ευρύχωρο και με συρόμενο πίσω κάθισμα για πρακτικότητα το...
Για το ήπια υβριδικό Puma, αλλά και για το ηλεκτρικό Puma Gen-E.
Μοναδικό λευκό χρώμα στην γκάμα, διχρωμία και 18άρ...
Με τιμή που «έπεσε» κάτω από τα 20 χιλιάρικα είναι το best value της κατηγορίας.
Έχει τον κινητήρα του ήπια υβριδικ...
Το Qashqai είναι μία κατηγορία πάνω ως αυτοκίνητο, φαίνεται στους καλύτερους χώρους.
Σε επιδόσεις το T-Roc είναι λ...
Τα 6.000 ευρώ φτάνουν οι προσφορές για τα 208 και 2008 στις γρήγορες εκδόσεις.
Καλές όμως και οι τιμές εκκίνησης γι...
Το Vitara βγήκε το 2015 και από τότε βελτιώνεται με τονωτικές ενέσεις και όχι μια νέα γενιά.
Βέβαια τώρα έχει περι...
Η DS τιμά τον Ιούλιο Βερν 120 χρόνια μετά το θάνατό του.
Υβριδικό και ηλεκτρικό το DS 3 Jules Verne....
Το Ford Puma έχει το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ (536 λτ.), και με διαφορά από τον δεύτερο.
448 λίτρα έχει το MG ZS πο...
Έως τα 20.000 ευρώ, το Hyundai i10 έχει διπλή παρουσία στο Top3 & είναι το καλύτερο σε φρένα (100-0 σε 35,7 μ.).
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - autotriti.gr