Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
Γέμισε αφρικανική σκόνη: Το πλένεις έξω & πληρώνεις, στο χέρι ή άπλυτο;
Επιδότηση ηλεκτρικών: Μήπως να γίνει επιδότηση για καινούριο γενικά;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Και όταν μείνεις από «ρεύμα» πώς θα πας να «φέρεις»;
Διαβάστηκε από 7515 αναγνώστες

Γιατί με την βενζίνη, έπαιρνες το μπετονάκι σου, και με τα πόδια το έφερνες από το πρατήριο. Με τα ηλεκτρικά; Γιατί με την βενζίνη, έπαιρνες το μπετονάκι σου, και με τα πόδια το έφερνες από το πρατήριο. Με τα ηλεκτρικά;

Πριν περπατάγαμε να γεμίσουμε ένα μπετονάκι. Τώρα;

Ένα ένα ανακαλύπτουν τα κρυφά έξοδα οι οδηγοί ηλεκτρικών που βλέπουν τις παλιές συνήθειες να εξαφανίζονται, αλλά τα προβλήματα παραμένουν. Ας πούμε, τι κάνεις αν μείνεις από «ρεύμα»;
 
Ναι, σε έναν ιδανικό κόσμο που το χρήμα φυτρώνει σε λεφτιές, και που κάθε γωνία έχει και μια πρίζα, δεν έχεις λόγο να μείνεις. Όμως όπως φαίνεται, το να μείνεις από «ρεύμα» με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, εκτός από το ότι δημιουργεί άγχος, το λεγόμενο άγχος της αυτονομίας (range anxiety) δημιουργεί και πραγματικές καταστάσεις.
 
Έτσι μαρτυρίες οδηγών ηλεκτρικών αναφέρουν πως ένα κρυφό κόστος στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα βρίσκεται στο να αποφύγεις να μείνεις από «ρεύμα». Πολλοί λένε πως παρά τον προσεκτικό προγραμματισμό που έκαναν για ένα ταξίδι απόστασης μεγαλύτερης της αυτονομίας του αυτοκινήτου, βρέθηκαν προ απροόπτου, αφού κάποιος φορτιστής που υπολόγιζαν να χρησιμοποιήσουν ήταν ήδη χαλασμένος, είτε δεν λειτουργούσε η ταχυφόρτιση. Το κόστος; Αναγκάστηκαν να κάνουν περισσότερα χιλιόμετρα για να βρουν άλλον, ή ακόμη χειρότερα, αναγκάστηκαν να διανυκτερεύσουν σε ξενοδοχείο για να μη μείνουν από «ρεύμα».
 
Φαντάσου να θες να πας μέχρι τη Λάρισα, και να πρέπει να μείνεις το βράδυ στη Λαμία. Το κόστος εκτοξεύεται.
 
Για τους πιο τολμηρούς που είπαν να πάνε μέχρι τελευταίας κιλοβατώρας (σταγόνας θα λέγαμε στα συμβατικά), το κρυφό κόστος ήρθε με άλλη έκπληξη. Γιατι καλά αν μείνεις από βενζίνη. Παίρνεις το μπετονάκι σου, περπατάς μέχρι το πλησιέστερο βενζινάδικο, βάζεις πέντε λίτρα, πας πίσω και φτάνεις να γεμίσεις. Καθυστέρηση, περπάτημα, βροχή (ίσως) αλλά το μόνο κόστος είναι το μπετόνι αν δεν έχεις και πρέπει να αγοράσεις από το πρατήριο.
 
Αν μείνεις από «ρεύμα» ποιός θα σου φέρει; Ποιό μπετονάκι; Δεν έχεις να πας πουθενά, δεν έχεις να φέρεις τίποτε. Η λύση; Οδική βοήθεια.
 
Καλά, η οδική βοήθεια δεν είναι κρυφό κόστος, ακόμη και αν με τα ηλεκτρικά γίνεται πιο «υποχρεωτική». Όχι, το κρυφό κόστος δεν είναι εκεί. Το κρυφό κόστος, όπως ανακάλυψαν οι τολμηροί που πήγαν, όπως είπαμε, μέχρι τελευταίας κιλοβατώρας, είναι ότι η οδική βοήθεια δεν σε καλύπτει αν μείνεις από βενζίνη. Και λογικό, δεν μπορεί να περιμένεις με μερικά ευρώ το μήνα, όπου μείνεις, να έρχεται ο άλλος να σου δίνει καύσιμα, γιατί δεν έβαλες.
 
Η ίδια πολιτική ισχύει (τουλάχιστον ακόμη) και στα ηλεκτρικά. Αν μείνεις από ρεύμα, και παρότι πλέον οι εταιρείες παροχής οδικής βοήθειας έχουν και μπαταρία για να σε φορτίσουν, η υπηρεσία χρεώνεται έξτρα, επιπλέον της συνδρομής, και τσούζει για να μη σου γίνει συνήθεια. 

Εσύ ποιος νόμιζες πως θα  σου έφερνε ρεύμα; Ή θα έσπρωχνες 2 τόνους μέχρι την επόμενη πρίζα; Τι άλλο κρυφό κόστος νομίζεις πως έχουν τα ηλεκτρικά;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...