Οι μηχανικοί της Honda δημιούργησαν ένα σύνολο, που θυμίζει στην οδήγηση ένα κανονικό επιβατικό αυτοκίνητο, παρά το ύψος και την απόσταση από το έδαφος (165 χλστ.).

Εξαιρετικός σε απόδοση και οικονομία, ο 1,6 i-DTEC, που κινεί –εκτός από το Civic- και το Honda CR-V.

Μοντέρνα σχεδίαση, ποιότητα και κορυφαίο φινίρισμα χαρακτηρίζουν την καμπίνα του Honda CR-V.

Honda CR-V 1,6 i-DTEC 120 PS

66.116 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/6/2014

Ο υπερσύγχρονος και ελαφρύς 1,6 i-DTEC κινητήρας του CR-V είναι γνωστός από το Civic, όπου και χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά. Η ονομαστική απόδοση είναι 120 ίπποι στις 4.000 στροφές και κυρίως, 300 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 2.000. Στην πράξη, ο 1,6 i-DTEC προσφέρει καλό τράβηγμα από χαμηλά, χωρίς ενοχλητικά κροταλίσματα και θορύβους. Στις ψηλές στροφές, τα μεγάλα αποθέματα ροπής του, σε συνδυασμό με το πολύ καλό σε αίσθηση 6άρι μηχανικό κιβώτιο, φροντίζουν ώστε να μη χρειάζεται να εξαντλήσει κανείς το όριο περιστροφής. Χάρη στην πιο «πυκνή» (σε σχέση με το Civic) κλιμάκωση του κιβωτίου, τα σχεδόν παραπάνω 250 κιλά καλύπτονται έντεχνα. Η κατανάλωση όμως δεν είναι (και δε θα μπορούσε να είναι λόγω μεγέθους και αεροδυναμικής) τόσο χαμηλή όσο στο Civιc, αλλά για το είδος και το μέγεθος του αυτοκινήτου είναι απόλυτα ικανοποιητική. Βλέπετε, μιλάμε για ένα ευρύχωρο SUV, το οποίο έχει μέση κατανάλωση της τάξης των 4,5 λτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 βρίσκονται στα 119 γρ./χλμ., γεγονός που μεταφράζεται σε ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας ύψους 107 ευρώ. Η βασική έκδοση Comfort του Honda CR-V 1,6 i-DTEC 120 PS τιμάται (με απόσυρση) 27.170 ευρώ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ