Τα αυτοκίνητα αυτά αποτελούν τον τετράτροχο… Image Maker της μάρκας τους και σίγουρα, η εμπορική τους επιτυχία έρχεται για να δικαιώσει την εταιρεία.

Με τη νέα GLA η Mercedes φέρνει το τρίτο compact της μοντέλο με ακαταμάχητη σχεδίαση μετά τις A-Class και CLA.

Η νέα BMW X1 δεν είναι μόνο το πρώτο μικρομεσαίο SUV της BMW, αλλά και το πρώτο με κίνηση πίσω, παραμένοντας πιστό στις αξίες της πισωκίνησης της μάρκας.

Το 2ης γενιάς Qashqai είναι και το πρώτο μοντέλο της Nissan, που φέρει κινητήρα βενζίνης μικρής χωρητικότητας (1,2 λτ.) με turbo.

Το πολυχρηστικό Ford C-MAX έρχεται πλέον με 1.000άρη EcoBoost βενζινοκινητήρα, όντας το πρώτο μικρομεσαίο MPV με τόσο μικρό σε χωρητικότητα μοτέρ. Για αυτούς που αναζητούν περισσότερη ευρυχωρία, υπάρχει και η επιλογή για το 7θέσιο Ford Grand C-MAX με το μακρύτερο αμάξωμα και τις πλαϊνές συρόμενες πόρτες, πάλι και με 1.000άρη κινητήρα.

Η νέα Corolla διακρίνεται για την κορυφαία της αεροδυναμική, που της επιτρέπει να καίει μόνο 5,0 λτ./100 χλμ. με 141 χλμ./ώρα, σε συνδυασμό με τον 1,4 D-4D πετρελαιοκινητήρα.

Μοντέλα που αλλάζουν την εικόνα της μάρκας τους

24.527 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/4/2014

Μοντέλα τα οποία, όχι μόνο κέρδισαν τις εντυπώσεις του κοινού, αλλά και άλλαξαν το ρουν της εταιρείας τους, φέρνοντας νέους αγοραστές και «μεγαλώνοντας» το φάσμα των επιλογών: Αυτοί είναι οι σύγχρονοι «Image Makers» της αυτοκίνησης!

FORD: Bonus με επιτόκιο 0.99% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

Στην ιστορία του αυτοκινήτου, υπάρχουν μοντέλα τα οποία όχι απλά καθόρισαν τη μάρκα στην οποία ανήκουν, αλλά κατάφεραν να αλλάξουν την εικόνα του κοινού για τη μάρκα αυτή και σε πολλές περιπτώσεις, να τη φέρουν πιο κοντά σε ένα νέο και μεγάλου εύρους κοινό, το οποίο μέχρι την παρουσίαση αυτού του μοντέλου δεν είχε απευθυνθεί προς αυτή τη μάρκα. 

Με λίγα λόγια, τα αυτοκίνητα αυτά αποτελούν τον τετράτροχο… Image Maker της μάρκας τους και σίγουρα, η εμπορική τους επιτυχία έρχεται για να δικαιώσει την εταιρεία, η οποία εκούσια ή ακούσια, έδωσε σε αυτά τα νέα αυτοκίνητα το βαρύ φορτίο του να μπουν σε μια νέα κατηγορία αυτοκινήτων και συνήθως, να αλλάξουν τα δεδομένα ολόκληρης της κατηγορίας αυτής.

Στροφή στο νέο…
Σε όλη την πορεία της αυτοκίνησης, υπάρχουν πολλά μοντέλα που μπορούν να «υπερηφανεύονται» ότι άλλαξαν τον ρουν της μάρκας τους. Τα τελευταία χρόνια δε και με τη στροφή των εταιρειών προς πιο οικολογικές και οικονομικές σε κατανάλωση λύσεις, το φαινόμενο αυτό γίνεται με ακόμη μεγαλύτερη συχνότητα, αφού πολλοί είναι οι κατασκευαστές εκείνοι που στράφηκαν για πρώτη φορά π.χ. σε compact και πιο προσιτά μοντέλα κερδίζοντας την προτίμηση του κοινού ή σε μοντέλα πιο «ειδικά» π.χ. crossover, που προσελκύουν το κοινό όχι μόνο μιας κατηγορίας αυτοκινήτων. Εμείς, παρακάτω σας παρουσιάζουμε μερικά από τα πιο αντιπροσωπευτικά παραδείγματα του είδους των τελευταίων ετών, τα οποία αποτέλεσαν τους σύγχρονους «Image Makers» των εταιρειών τους.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ