Η Q7 οικογένεια της Audi απέκτησε ένα νέο μέλος, το SQ7 TDI, ένα θηριώδες SUV με επιδόσεις sportscar και οικονομία χρήσης «κανονικού» αυτοκίνητου.

Η επίδοση του SQ7 στο 0-100 χλμ./ώρα είναι 4,8 δλ., ενώ η μέση κατανάλωση που ανακοινώνει η Audi είναι στα 7,4 λτ./100 χλμ. (194 γρ./χλμ. CO2).

Ξεχωρίζει αισθητικά από τους προφυλακτήρες σχεδίασης S, τις πλευρικές εισαγωγές αέρα, τα αλουμινένια καπάκια καθρεπτών - χειρολαβές, τις 4 απολήξεις της εξάτμισης και τους τροχούς των 20 ιντσών.

Προσφέρεται τόσο σε 5θέσια όσο και 7θέσια διαμόρφωση του εσωτερικού του, εκεί που οι πελάτες έχουν να διαλέξουν ανάμεσα σε πολλά «καλούδια», ένα από τα οποία είναι και το νέο κόκπιτ της Audi, το Virtual Cockpit.

Διαθέτει το νέο 4λιτρο TDI σύνολο πετρελαίου, που αποδίδει 435 ίππους και 900 Nm, με τη ροπή να είναι διαθέσιμη ανάμεσα στις 1.000 και 3.250 σ.α.λ.

Το νέο Audi SQ7 είναι το πρώτο παγκοσμίως μοντέλο παραγωγής με ηλεκτρικό κομπρέσορα (electric powered compressor - EPC), ο οποίος υπόσχεται εξάλειψη του turbo lag.

Audi SQ7 TDI 435 PS

6.430 Επισκέψεις στο άρθρο (3/3/2016)

Με 4λιτρο diesel μοτέρ (435 PS, 900 Nm), το Audi SQ7 TDI είναι ένα θηριώδες SUV με επιδόσεις sportscar και οικονομία χρήσης «κανονικού» αυτοκίνητου, ενώ είναι και το πρώτο στον κόσμο όχημα με ηλεκτρικό κομπρέσορα.

Η Q7 οικογένεια της Audi απέκτησε ένα νέο μέλος, το SQ7 TDI. Διαθέτει το νέο 4λιτρο TDI σύνολο πετρελαίου, το οποίο αντικαθιστά το παλαιότερο μοτέρ των 4,2 λίτρων. Αποδίδει 435 ίππους και 900 Nm, με τη ροπή να είναι διαθέσιμη ανάμεσα στις 1.000 και 3.250 σ.α.λ. Συνεργάζεται με ένα ανασχεδιασμένο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.

Η επίδοση του γερμανικού SUV στο 0-100 χλμ./ώρα είναι της τάξης των 4,8 δλ., ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση που ανακοινώνει η Audi είναι στα 7,4 λτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 βρίσκονται στα 194 γρ./χλμ.

Το νέο Audi SQ7 είναι το πρώτο παγκοσμίως μοντέλο παραγωγής με ηλεκτρικό κομπρέσορα (electric powered compressor - EPC), ο οποίος υπόσχεται εξάλειψη του turbo lag. Το EPC τοποθετείται στη ροή αέρα, κάτω από το intercooler και έχει μέγιστη ισχύ 10 ίππων (7 kW). Κάτω από το πορτμπαγκάζ, βρίσκεται μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48 volt, που τροφοδοτεί με ενέργεια το EPC.

Περισσότερα νέα στο Auto Τρίτη

Τo SQ7 έχει ηλεκτρομηχανικό σύστημα ευστάθειας eAWS, αερανάρτηση και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, ενώ προαιρετικά εξοπλίζεται και με carbon κεραμικά φρένα. Ξεχωρίζει αισθητικά από τα απλά Q7 από τους ειδικούς προφυλακτήρες σχεδίασης S, τις πλευρικές εισαγωγές αέρα, τα αλουμινένια καπάκια καθρεπτών και τις αντίστοιχες χειρολαβές, τις 4 απολήξεις της εξάτμισης και τους τροχούς των 20 ιντσών που φοράνε ελαστικά διάστασης 285/45. Τα LED φώτα είναι στάνταρ, ενώ προαιρετικά υπάρχουν και φωτιστικά σώματα τεχνολογίας Matrix LED.

Προσφέρεται τόσο σε 5θέσια όσο και 7θέσια διαμόρφωση του εσωτερικού του, εκεί που οι πελάτες έχουν να διαλέξουν ανάμεσα σε πολλά «καλούδια», ένα από τα οποία είναι και το νέο κόκπιτ της Audi, το Virtual Cockpit. Οι παραγγελίες στην Ευρώπη ξεκινούν αυτή την άνοιξη, με τις τιμές του SQ7 TDI να ξεκινούν στη Γερμανία από τα 89.900 ευρώ.

ELASTIKA 2024
NISSAN