Ο νέος δίλιτρος κινητήρας της Alfa Romeo εφοδιάζει την βασική βενζινοκίνητη έκδοση της Giulia σε συνδυασμό με το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της ZF. Οσο «βασική» μπορεί να είναι μια έκδοση με 6,6 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα…

    Kινητήρας: Οι επιδόσεις θέλουν & καύσιμο…

    153.717 Επισκέψεις στο άρθρο (30/12/2018)

    Ο νέος δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος MultiAir κινητήρας που βρίσκεται κάτω από το καπό της Giulia, είναι αλουμινένιος με έναν εκκεντροφόρο στην κεφαλή και αποδίδει 200 ίππους στις 4.500 σ.α.λ. με τη ροπή των 300 Nm να είναι διαθέσιμη από τις 1.750 σ.α.λ. Στην πράξη, ο κινητήρας αυτός διακρίνεται για την πολιτισμένη του λειτουργία και τα σπορ χαρακτηριστικά του παρά το γεγονός ότι δεν είναι ιδιαίτερα εύστροφος (κόφτη στις 5.600 σ.α.λ.). Εχει πολύ καλή απόκριση και θετικό τράβηγμα παντού, ενώ χαρίζει πολύ καλές επιδόσεις στο 1,5 τόνων αμάξωμα της Giulia σε όλες τις μετρήσεις. Το καταπληκτικό για άλλη μια φορά αυτόματο/σειριακό κιβώτιο της ZF ταιριάζει «γάντι» με τον χαρακτήρα της Giulia, προσδίδοντας άμεσες ή και πιο ωμές αλλαγές (στη θέση Dynamic του D.N.A), με τα μεγάλα σταθερά paddles στο τιμόνι να «γεμίζουν» με αίσθηση τον οδηγό. Μοναδικό μειονέκτημα, η αυξημένη κατανάλωση, αφού σε πραγματικές συνθήκες κυμαίνεται από 10,5 έως 11,0 λτ./100 χλμ., τιμή η οποία αυξάνεται πολύ περισσότερο σε πιεσμένους ρυθμούς.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
    skoda