Μεγάλο ρόλο στην αναμόρφωση της επιβλητικής και «γεμάτης» εικόνας του νέου Audi Q3 παίζει και η αύξηση των διαστάσεών του.

Το νέο Q3 επιτέλους απέκτησε προσωπικότητα εφαρμόζοντας το νέο σχεδιαστικό προφίλ της Audi.

Νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου.

H ψαρωτική οχτάγωνη μάσκα δεσπόζει μπροστά αποτελώντας ενιαίο τμήμα με τον αιχμηρό προφυλακτήρα.

Το μοντέλο της δοκιμής είναι αυτό με τον 1,5 TFSI κινητήρα βενζίνης.

Δοκιμή: Νέο Audi Q3 35 TFSI S-Tronic

Διαβάστηκε από 45944 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/2/2019
 

Στον αστερισμό της κορυφής: Η δεύτερη γενιά του Audi Q3 άλλαξε σε όλα τα επίπεδα για να γίνει το μικρομεσαίο premium SUV, που όφειλε να είναι εξ` αρχής.

Το Q3 μπήκε στη δεύτερη φάση της καριέρας του και αυτό είναι έκδηλο, αφού επιτέλους απέκτησε προσωπικότητα εφαρμόζοντας το νέο σχεδιαστικό προφίλ της Audi. Από το άχρωμο και άτολμο πάλαι ποτέ σχεδιαστικό προφίλ απέκτησε πιο δυναμικές γραμμές, με τονισμένους «ώμους» και φυσικά την ψαρωτική οχτάγωνη μάσκα να δεσπόζει μπροστά αποτελώντας ενιαίο τμήμα με τον αιχμηρό προφυλακτήρα.

Σε συνδυασμό με τα εντυπωσιακά LED φώτα δημιουργούν ένα σύνολο, που αν μη τι άλλο τραβάει την προσοχή. Στο πίσω μέρος, η εικόνα παραπέμπει με τη σειρά της στην πιο εκλεπτυσμένη αισθητική των νέων Q5 και Q7, με τα όμορφα φώτα και την παχιά 3η κολώνα του αμαξώματος να συμπληρώνουν το νέο «πρόσωπο» του Q3. Σίγουρα όσοι δεν «ψήνονταν» από την μετριοπαθή σχεδίαση του Q3 έναντι των σαφώς πιο κομψών BMW X1, Mercedes GLA,  Volvo XC40 ή και Range Rover Evoque, τώρα έχουν μια αξιόλογη αισθητικά (για αρχή) εναλλακτική.

«Πάτησε» στην MQB και μεγάλωσε 
Μεγάλο ρόλο φυσικά στην αναμόρφωση της επιβλητικής και «γεμάτης» εικόνας του νέου Audi Q3 παίζει και η αύξηση των διαστάσεών του, με μήκος αυξημένο κατά σχεδόν 10 πόντους (στα 4.484 χλστ. είναι το στο άνω άκρο της κατηγορίας) και πλάτος αυξημένο κατά 25 χλστ. (στα 1.840 χλστ.), ενώ το ύψος μειώθηκε κατά 5 χλστ.  Το Q3 δεν είναι όμως νέο μόνο στη βιτρίνα, αλλά και στην ουσία μιας και «πατάει» στην ξακουστή πλέον MQB πλατφόρμα του ομίλου VW με ότι αυτό συνεπάγεται σε αυξημένη ακαμψία και μειωμένο βάρος.

Από 32.900 ευρώ
Το μοντέλο της δοκιμής είναι αυτό με τον 1,5 TFSI κινητήρα βενζίνης, το οποίο διατίθεται με χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο και τιμή από 32.900 ευρώ ή ημιαυτόματο 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S-Tronic από 35.500 ευρώ. Οι τιμές για το επίπεδο εξοπλισμού Advanced διαμορφώνονται σε 34.600 ευρώ και 36.900 ευρώ αντίστοιχα, ενώ για την έκδοση S-Line οι τιμές ανεβαίνουν στα 35.700 και 40.220 ευρώ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 4 σχόλια

Μπορεί ένα Peugeot να «χτυπήσει» Passat και Arteon μαζί;

BMW M3 e46: Η κορυφαία των κορυφαίων!

Νέο Nissan GT-R NISMO GT500

Γνώρισε τη νέα CLA Coupe. Η ζωή σου, οι κανόνες σου.

Τα ασφαλέστερα οικογενειακά στα Crash Test

Διέρρευσε το εσωτερικό της Alfa Romeo Giulia

Plug-in υβριδικό Audi A7 Sportback e quattro

MEGA TEST Κλιματισμού σε 7 μοντέλα

Tα ανανεωμένα Audi A5/S5

Peugeot: 5 χρόνια δωρεάν service & εγγύηση για το 3008

Το κόστος Service 5ετίας των best sellers C-SUV στη λιανική

6+1 νέες δοκιμές EuroNCAP

Ποια είναι η καλύτερη λιμουζίνα; Α8, 7άρα ή S-Class;

Δοκιμή: Nissan X-Trail diesel με 150 PS

Αποκλειστικό: Nέα Mercedes C-Class

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

CITROEN: Back to school με προνομιακές τιμές & 36 άτοκες δόσεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

περισσότερα »