30 φωτογραφίες »

Mercedes GLA Vs Lexus UX

27.601 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/6/2021

Η κατηγορία των premium δεν είναι αποκλειστικά γερμανική υπόθεση. Το ιαπωνικό Lexus UX 250h με τον πολυτελή χαρακτήρα και την υβριδική τεχνολογία στέκεται απέναντι στην καθιερωμένη εδώ και χρόνια Mercedes GLA σε μια κόντρα διαφορετικών σχολών.

Μπορεί να έχουμε συνηθίσει τη λέξη premium να τη συσχετίζουμε με γερμανικές μάρκες και μοντέλα, ωστόσο αυτό δεν είναι και σωστό να πούμε την αλήθεια γιατί premium προτάσεις υπάρχουν και εκτός Γερμανίας. Τόσο από την Ευρώπη, όσο και από πιο μακριά, όπως στην συγκεκριμένη περίπτωση, την Ιαπωνία. Γιατί και η Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου έχει τις δικές της premium μάρκες, οι οποίες τα καταφέρνουν εξαιρετικά σε παγκόσμιο επίπεδο. Ας αφήσουμε, όμως, την φιλοσοφική συζήτηση -γιατί δεν έχει άλλωστε και πολλή σημασία- και ας περάσουμε στο ζουμί, δηλαδή στην αντιπαράθεση δύο μικρομεσαίων premium SUV, της Mercedes GLA 200 και του Lexus UX 250h που προτάσει προφανώς τον διαφορετικό κινητήρα και υβριδική τεχνολογία. Μάλιστα, τα δύο μοντέλα βρίσκονται σχετικά κοντά, καθώς το ιαπωνικό SUV κοστίζει από 32.900 ευρώ και η GLA στην πιο κοντινή έκδοση ισχύος, τη GLA 200 των 163 ίππων έχει κόστος από 36.970 ευρώ.

 
Σχεδίαση: Διαφορετικές εκφάνσεις του premium
Τα δύο μοντέλα μέσω της σχεδίασης τους προβάλλουν τον premium χαρακτήρα τους με διαφορετικό τρόπο. To UX των 4.495 χλστ. σχεδιαστικά στηρίζεται πάνω στις έντονες ακμές και την επιβλητική κυψελωτή γρίλια, μέσω των οποίων διαμορφώνει μια δυναμική αισθητική, ενώ τα αιχμηρά bi LΕD φώτα μπροστά και οι συστοιχία των 120 μεμονωμένων LED πίσω δίνουν το δικό τους ιδιαίτερο τόνο και χαρίζουν συνολικά μια μοναδική ταυτότητα στο SUV της Lexus.

Στο εσωτερικό της GLA, η ποιότητα κατασκευής είναι υψηλή με κορυφαία συναρμολόγηση, ενώ οι 2 οθόνες του συστήματος MBUX (7 ιντσών ή προαιρετικά 10,25 ιντσών) συνθέτουν τον high-tech χαρακτήρα της.

Στο εσωτερικό της GLA, η ποιότητα κατασκευής είναι υψηλή με κορυφαία συναρμολόγηση, ενώ οι 2 οθόνες του συστήματος MBUX (7 ιντσών ή προαιρετικά 10,25 ιντσών) συνθέτουν τον high-tech χαρακτήρα της.


Βέβαια, δεν πάει πίσω και η GLA. Απεναντίας, έχει το δικό της ξεχωριστό προφίλ, που χαρακτηρίζεται από ρέουσες γραμμές, με όμορφες καμπύλες επιφάνειες και δυναμισμό. Είναι πιο «μαζεμένη» σε μήκος (4.410 χλστ.), ωστόσο ξεχωρίζει για το σχετικά φαρδύ της αμάξωμα που χαρίζει μια επιβλητική εικόνα.

Ο διάκοσμος στην καμπίνα του UX είναι σύγχρονος και απόλυτα συμβατός με την εποχή, με ψηφιακό πίνακα οργάνων και μεγάλη οθόνη αφής. Εξαιρετικά στην αφή υλικά και συναρμολόγηση συνθέτουν το premium παζλ της.

Ο διάκοσμος στην καμπίνα του UX είναι σύγχρονος και απόλυτα συμβατός με την εποχή, με ψηφιακό πίνακα οργάνων και μεγάλη οθόνη αφής. Εξαιρετικά στην αφή υλικά και συναρμολόγηση συνθέτουν το premium παζλ της.

 
Εσωτερικό - Χώροι: Υψηλή ποιότητα κατασκευής
Το εσωτερικό και στα δύο αυτοκίνητα είναι ιδιαίτερα ευχάριστο, σύγχρονο και απόλυτα συμβατό με την εποχή και την κατηγορία. O εσωτερικός κόσμος της GLA ξεχωρίζει για τον high-tech διάκοσμο με το σύστημα MBUX και τις δύο οθόνες αυτού να κερδίζει τις εντυπώσεις, ενώ σαφέστατα παίρνει πολύ καλό βαθμό σε ποιότητα υλικών, συναρμογής και φινιρίσματος. Από την άλλη το UX συνδυάζει απόλυτα τις τολμηρές γραμμές με την premium και high-tech εικόνα. Άμεσα αντιληπτή είναι και η υψηλή απτή ποιότητα από την χρήση κορυφαίων υλικών (ελάχιστες εκπτώσεις από τη μέση και κάτω στο ταμπλό δεν αλλάζουν την άριστη εικόνα), την τέλεια συναρμογή και την προσοχή στη λεπτομέρεια, με κερασάκι τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών και την οθόνη 10,25 ιντσών για το σύστημα infotainment, το οποίο όμως συγκριτικά χρήζει περισσότερης εξοικείωσης και χάνει σε εργονομία.

Τέλος, χωροταξικά, η GLA εκμεταλλεύεται το φαρδύτερο της αμάξωμα και το πιο μακρύ μεταξόνιο, προσφέροντας πιο φαρδύ πίσω κάθισμα κατά 6 πόντους και κυρίως αρκετά μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, με 435 λτ. έναντι 285 του UX

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Σχολιάστε