• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ένα νέο πρωτότυπο του GT-R σχεδιάστηκε και παρουσιάστηκε ύστερα από τη συνεργασία της Nissan και της Italdesign.

Το νέο Nissan GT-R50 κατασκευάστηκε για να γιορτάσει τα 50 χρόνια του GT-R αλλά και της Italdesign.

Tο πρωτότυπο παίρνει ισχύ από ένα κινητήρα V6 3,8 λίτρων, που προσφέρει 710 ίππους.

Νέο πρωτότυπο του GT-R

4.101 Επισκέψεις στο άρθρο (29/6/2018)

Ένα νέο πρωτότυπο του GT-R σχεδιάστηκε και παρουσιάστηκε ύστερα από τη συνεργασία της Nissan και της Italdesign.

Το νέο Nissan GT-R50 κατασκευάστηκε για να γιορτάσει τα 50 χρόνια του GT-R αλλά και της Italdesign όντας βασισμένο στο GT-R Nismo, ενώ αποτελεί την πρώτη συνεργασία των δύο εταιρειών, με τη σχεδίασή του να λαμβάνει χώρα στα γραφεία σχεδιασμού της Nissan στο Λονδίνο και στο Σαν Ντιέγκο.
 
Το νέο πρωτότυπο έχει αρκετές διαφορές στην εξωτερική του εμφάνιση σε σχέση με το GT-R Nismo, συμπεριλαμβανομένης της γραμμής οροφής, η οποία έχει μειωθεί κατά 54 χιλιοστά, ενώ είναι μακρύτερο, ευρύτερο και πιο κοντά στο έδαφος. Από κει και πέρα αξίζει να σημειωθεί πως τα χρυσά διακοσμητικά στοιχεία έχουν κάνει τη εμφάνιση τους στο αμάξωμα του αυτοκινήτου, ενώ δεν θα μπορούσε να λείπει και μια μεγάλη αεροτομή.
Σε ότι αφορά τα μηχανικά σύνολα, το πρωτότυπο παίρνει ισχύ από ένα κινητήρα V6 3,8 λίτρων, που προσφέρει 710 ίππους, καθιστώντας το έτσι ιδιαίτερα πιο ισχυρό σε σχέση με το GT-R Nismo, έχοντας επιπλέον ένα μεγαλύτερο intercooler, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, αλλά και ένα ισχυρό σύστημα πέδησης.
 
Για αυτούς που θα προτρέξουν να πουν πως αυτό το πρωτότυπο είναι η επόμενη γενιά του GT-R, πρέπει να πούμε πως η Nissan επεσήμανε ότι το αυτοκίνητο δεν σχετίζεται με κάτι τέτοιο, ωστόσο απέφυγε να απαντήσει εάν η Italdesign  θα έχει ενεργό ρόλο στην εξέλιξη του «Godzilla».

29 διαθέσιμα άρθρα για NISSAN  GT-R