Ομολογούμε πως η BMW 6 GT είναι ενδιαφέρουσα αισθητικά.

Οδηγικά αρέσκεται στο cruising για αυτό και εμείς την προτιμήσαμε στο μεγαλύτερο μέρος της στο sport set-up.

Το πορτ-μπαγκάζ είναι με μια λέξη, αχανές.

Η σύντομη επαφή μας με την BMW 6 GT

Διαβάστηκε από 13719 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/10/2017
 

Στα πλαίσια της γνωριμίας μας με τη νέα BMW Χ3 είχαμε μια πρώτη επαφή και με την BMW 6 GT η οποία έρχεται να αντικαταστήσει την 5 GT. Αντίθετα με την BMW 5 GT η οποία είχε αμφιλεγόμενη, προς το άσχημη στο πίσω μέρος, σχεδίαση, το νέο αυτό μοντέλο από κοντά είναι όμορφο και ωραίο στο μάτι. Πιο όμορφο από τις φωτογραφίες θα τολμήσουμε να πούμε, καταφέρνει με τις χυτές γραμμές και το κουπέ προφίλ του να κρύψει τις τεράστιες διαστάσεις του. Όσον αφορά στο τεχνικό κομμάτι η 6άρα GT βασίζεται στην 5άρα αλλά έχει μεγαλύτερες διαστάσεις, ενώ η γκάμα των κινητήρων της ξεκινάει με έναν 2λιτρο βενζινοκινητήρα 258 ίππων. 

Στο εσωτερικό η πολυτέλεια είναι διάχυτη, το τεχνολογικό υπόβαθρο πολύ υψηλό, ενώ σημείο αναφοράς αποτελούν βέβαια οι χώροι. Καθίσαμε στο πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα και νομίσαμε πως βρεθήκαμε σε… lazy chair αεροδρομίου, ενώ το αχανές πορτ-μπαγκάζ (610 λτ.) δίνει την αίσθηση πως δεν θα γεμίσει με τίποτα! 

Τέλος, όσον αφορά στην οδική συμπεριφορά του μοντέλου, αυτή είναι προσανατολισμένη για cruising. Δηλαδή η ανάρτηση είναι σχετικά μαλακή ώστε να απορροφά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και υπάρχουν κλίσεις υπό πίεση -δεδομένου του σπορ χαρακτήρα που δείχνουν τα μοντέλα της βαυαρικής φίρμας- ωστόσο ας μην ξεχνάμε πως το συγκεκριμένο μοντέλο έχει εξω-ευρωπαϊκό προσανατολισμό και θα κυνηγήσει την τύχη του περισσότερο στην Κίνα και στην Αμερική. Και για τα δεδομένα των εκεί πελατών, πρόκειται για ένα μοντέλο με οδηγοκεντρικό προσανατολισμό. Εδώ στην Ευρώπη απλά θα πρέπει να «παίξεις» με το individual mode του iDrive και να «σφίξεις» τιμόνι και ανάρτηση… Σε κάθε περίπτωση, πάντως, να αναφέρουμε πως το μοντέλο είναι διαθέσιμο ήδη στην ελληνική αγορά με τιμές που ξεκινούν από τα 88.570 ευρώ για τη βενζινοκίνητη 630i και τα 92.970 ευρώ για την πετρελαιοκίνητη 630d.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Στην αγορά τα υβριδικά Volvo S60, V60 και XC60

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Το νέο Nissan GT-R;

Έρχεται BMW i1

Τα πλάνα της Volvo για το μέλλον

Τέλος ο V8 από τη νέα Mercedes-AMG C 63

Mπήκε σε παραγωγή η Bentley Flying Spur

Νέα BMW M3 προ των πυλών

Νέο Volvo XC40 Recharge

Με 4κίνηση & drift mode η νέα Mercedes-AMG C 63

Στο Top 20 των εταιρειών η Mercedes-Benz Ελλάς

Παραμένει στην γκάμα της BMW η i3

Με 700 ίππους η ηλεκτρική Porsche Macan

Δοκιμή: Νέα Mercedes B 200

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »