Η μάσκα έγινε σήμα: όπως και πριν την ανανέωση το σήμα της μάσκας με τα φώτα εντοπίζεται σε πλήθος σημείων. Παραμένει βέβαια και το κλασσικό «easter egg»: το Jeep που ανηφορίζει την… πλαγιά τους εμπρός παρμπρίζ.

Στην άσφαλτο η αίσθηση είναι αναβαθμισμένη. Η ανάρτηση έχει βρει μια πιο καλή ισορροπία ανάμεσα στην άνετη και τη σφικτή ρύθμιση.

Στο εμπρός μέρος οι προβολείς και οι αεραγωγοί έχουν έρθει προς το κέντρο. Μικρές αλλαγές υπάρχουν σε φώτα και μάσκα.

Πίσω οι αλλαγές είναι λιγότρερες, αλλά τα φώτα δείχνουν πιο φρέσκα και λαμπερά.

Δοκιμή: Νέο Jeep Renegade με 150 PS

Διαβάστηκε από 48559 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/3/2019
 

Το Jeep Renegade, το πιο επιτυχημένο «σπαγγέτι γουέστερν» των τελευταίων ετών ανανεώθηκε και απέκτησε νέο κινητήρα βενζίνης στοχεύοντας σε καλύτερες επιδόσεις και χαμηλότερη κατανάλωση και ρύπους.

Το Renegade, το αμερικανικό όχημα που κατασκευάζεται στην Ιταλία, αποτελεί ένα από τα πιο αποδοτικά και κερδισμένα στοιχήματα της Jeep και ενδεχομένως ολόκληρης της Fiat Chrysler, στην Ευρώπη αλλά και εκτός. Όπως είναι λογικό, η απαραίτητη ανανέωση στο μέσο του κύκλου ζωής του μοντέλου όφειλε να γίνει με πολύ προσεκτικές κινήσεις.

Η εμφάνιση φυσικά δεν πειράχτηκε σε μεγάλο βαθμό, αν κι έχουν γίνει κάποιες αισθητές επεμβάσεις. Η κλασική μάσκα έχει δεχτεί μια ανανέωση στις επτά γρίλιες της, ο προφυλακτήρας είναι ουσιαστικά καινούριος με νέες θέσεις για τους προβολείς ομίχλης και νέο αεραγωγό στο πάνω μέρος του. Το πιο χτυπητό σημείο είναι φυσικά τα φώτα τα οποία ανασχεδιάστηκαν στο εσωτερικό τους ενώ και το «φρυδάκι» που σχηματίζει το καπό από πάνω τους τα σκεπάζει ελαφρώς περισσότερο από πριν κάνοντας το «βλέμμα» του μικρού Jeep πιο διερευνητικό και επιβλητικό. Πιο μικρές είναι οι αλλαγές στο πίσω μέρος όπου υπάρχουν νέα LED στα φώτα εκεί.

Μεγάλο νέο φυσικά ο κινητήρας βενζίνης των 1,3 λίτρων ο οποίος με 150 ίππους δίνει μια πολύ σημαντική ώθηση στο Renegade κοντρολάροντας καλύτερα την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων. Οι τιμές για τον επίσης νέο 1.000άρη κινητήρα ξεκινούν από 18.900 ευρώ (6άρι χειροκίνητο κιβώτιο) ενώ η 1,3 έκδοση δίδεται αποκλειστικά με εξάρι σαζμάν διπλού συμπλέκτη και κοστίζει 21.900 ευρώ (Longitude).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

25 χρόνια Audi RS με R8, TT RS & RS3

Δοκιμή: Jeep Renegade με 180 PS

Mazda Skyactiv-X: Μοτέρ βενζίνης που «καίει» σαν diesel

H ΒΜW i8 της Alcantara

Ιδού το Nissan GT-R50 by Italdesign

Πήρε δική του A-Class μετά το δώρο του Best Car

Σε δοκιμές το ανανεωμένο Audi Q2

H εφαρμογή «πολυεργαλείο» της Nissan

Nέα Bentley Continental GT Limited

DS 7 Crossback VS Land Rover Discovery Sport

BMW Σειρά 2 Vs Mercedes B-Class

Δοκιμή: Υβριδικό Honda CR-V

Ηλεκτροκίνητο τo μέλλον του Mazda MX-5;

Mustang 1.000 ίππων για 50.000 ευρώ!

BMW Z4 μέσω της AC Schnitzer

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

SUZUKI: Υβριδικό για οικονομία, πιο εύκολα από ποτέ!

FORDAdvertisement: Ford Kuga, από 21.375€, επιτόκιο 1% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

HONDA: Μπες πίσω από το τιμόνι όλων των μοντέλων!

SUZUKI: Δωρεάν χειμερινός έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

περισσότερα »