Τη συγκεκριμένη έκδοση της C-Class κινεί ο γνωστός 1,6 dCi κινητήρας, ενώ είναι η πρώτη φορά που τοποθετείται ένας 1.600αρης κινητήρας πετρελαίου σε μοντέλο της σειράς C.

Η ποιότητα του εσωτερικού της C200 BlueTEC κινείται στα ποιοτικά επίπεδα που μας έχει συνηθίσει η φίρμα. Φινίρισμα και συναρμογή είναι υπεράνω κριτικής.

Ικανοποιεί στο δρόμο ο 1,6 dCi κινητήρας με τους 136 ίππους. Τραβάει δυνατά στο μεσαίο φάσμα στροφών, ενώ αποδεικνύεται ιδανικός στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο, με την μέση κατανάλωση να μην ξεπερνάει τα 5,4 λτ./100 χλμ.

Η C-Class στο πρόγραμμα Sport εξακολουθεί να είναι άνετη, ελέγχοντας πολύ καλά τις κινήσεις του αμαξώματος, ακόμα κι αν ο οδηγός το παρακάνει.

Mercedes C-Class: Πιο ολοκληρωμένη από ποτέ

97.012 Επισκέψεις στο άρθρο (30/1/2015)

Mercedes-Benz C200 BlueTEC


Στα γρήγορα:
• 1.600 κ.εκ. με 136 ίππους
• 0-100 χλμ/ώρα σε 9,3 δλ
• «Καίει» 3,1 λτ./100 χλμ.
• Από 38.970 ευρώ

+ Επιδόσεις, κατανάλωση, ποιότητα - συναρμογή, οδική συμπεριφορά
- Χειρισμός infotainment

Δεν ήταν λίγοι αυτοί που μπερδεύτηκαν βλέποντας το λογότυπο C200 και δεν πίστευαν στα αυτιά τους, όταν τους λέγαμε ότι κάτω από το καπό της εντυπωσιακής C-Class υπάρχει ένας 1,6 λίτρων πετρελαιοκινητήρας 136 ίππων. Μην σας κάνει την παραμικρή εντύπωση, διότι το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο είναι από τα πιο up to date που κυκλοφορούν στην αγορά.

Κινητήρας: Δύναμη και οικονομία σε ένα!
Τη συγκεκριμένη έκδοση της C-Class κινεί ο γνωστός 1,6 dCi κινητήρας, ενώ είναι η πρώτη φορά που τοποθετείται ένας 1.600αρης κινητήρας πετρελαίου σε μοντέλο της σειράς C. Η απόδοση του συγκεκριμένου μηχανικού αγγίζει τους 136 ίππους, με 320 Nm ροπής. Τα πρώτα 100 χλμ/ώρα έρχονται σε 9,3 δλ, με τον κινητήρα να τραβάει καλά από χαμηλά, χωρίς να σκορτσάρει, ενώ στο μεσαίο φάσμα στροφών αποκαλύπτει τις αρετές του, τραβώντας δυνατά, επιτρέποντας έτσι στον οδηγό να είναι συνεχώς με μια σχέση πάνω. 

Οι ρεπρίζ 60-100 χλμ/ώρα με 4η σχέση στο κιβώτιο ολοκληρώνεται σε 6,6 δλ, ενώ τα 80-120 χλμ/ώρα με 5η σε 9,8 δλ. Γενικά ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι τρομερά πολιτισμένος και αποδεικνύεται ιδανικός για όσους προτιμήσουν την C-Class C200 BlueTEC για τα ταξίδια τους. Οι κραδασμοί του κινητήρα είναι τρομερά περιορισμένοι χάρη στο σφόνδυλο διπλής μάζας που τοποθέτησαν οι μηχανικοί της γερμανικής φίρμας και ο οποίος μειώνει περαιτέρω τους κραδασμούς.

Εσωτερικό: Εκμοντερνισμένο και πολυτελές
To όνομα Mercedes-Benz είναι συνυφασμένο με την ποιότητα, χαρακτηριστικό το οποίο συνεχίζεται και στην περίπτωση της C200 BlueTEC, όπου η σχεδίαση συνδυάζεται άψογα με την πολυτέλεια και το δυναμισμό. Και στην περίπτωση της C200 BlueTEC ξεχωρίζει η τονισμένη κεντρική κονσόλα με τη ψηφιακή οθόνη στο πάνω τμήμα του ταμπλό. Στο ποιοτικό κομμάτι τώρα, τόσο τα υλικά, τόσο η συναρμογή, όσο και το φινίρισμα είναι υπεράνω κριτικής. Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή, με τον οδηγό να βρίσκει άνετα την θέση που τον βολεύει χάρις στο εύρος ρυθμίσεων που διαθέτει. Από την άλλη όμως αρκετοί θα δυσανασχετήσουν μιας και στην χειροκίνητη έκδοση που δοκιμάσαμε, δεν ήταν λίγες οι… «στενές επαφές» με τα χειριστήρια του συστήματος πολυμέσων Command

Χώροι: Αρχοντικοί
Όπως είχαμε γράψει και στην πρώτη επαφή που είχαμε με την Mercedes C-Class η αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων σε συνάρτηση με το μεγαλύτερο μεταξόνιο, προσφέρουν άνετους χώρους επιβατών, στους οποίους ακόμη και 3 μεγαλώσωμοι επιβάτες θα βολευτούν με άνεση στα πίσω καθίσματα. Εξίσου πλούσιος είναι και ο χώρος αποσκευών με την χωρητικότητα του να αγγίζει τα 480 λτ. 

Στο δρόμο: Απλά… Mercedes-Benz
Tο να σας πούμε ότι το πάτημα της C200 BlueTEC είναι αρχοντικό και στιβαρό δεν είναι κάτι καινούργιο. Κι όμως δεν μπορούμε να μην σταθούμε στο πως αποδίδει η Mercedes-Benz C200 BlueTEC στο δρόμο. Και δεν αναφέρομαστε στον τομέα των επιδόσεων, αλλά στην ικανότητά της να μετατρέπει σε χαλί κάθε είδους οδόστρωμα.
Στο μοντέλο της δοκιμής μας ήταν ενσωματωμένη η αερανάρτηση Airmatic (για πρώτη φορά τοποθετείται σε C-Class) και η οποία συνδυάζεται με το σύστημα Agility Control, το οποίο λειτουργεί με τέσσερα διαφορετικά set up: Eco, Comfort, Sport και Sport+. Αναλόγως του προγράμματος που θα επιλέξει ο οδηγός, διαμορφώνονται ανάλογα η απόκριση του τιμονιού και του γκαζιού, η σκληρότητα της ανάρτησης, ακόμα και η απόδοση του κλιματισμού. Η καλή δουλειά που έχουν κάνει οι μηχανικοί και το ραφινάρισμα της ανάρτησης φαίνεται ακόμα και όταν επιλεγεί η πιο… hardcore ρύθμιση Sport. Η ανάρτηση εξακολουθεί να είναι άνετη, ελέγχοντας αρκετά τις κλίσεις του αμαξώματος, ακόμα και αν ο οδηγός το έχει παρακάνει κι έχει αρκετά χιλιόμετρα στο κοντέρ.
Επιπλέον, η ηχομόνωση είναι σε εξαιρετικά επίπεδα, αφήνοντας έξω από την καμπίνα κάθε είδους ενοχλητικό θόρυβο, είτε κύλισης, είτε αεροδυναμικό. Πέρα όμως από το κομμάτι των επιδόσεων η Mercedes-Benz C200 BlueTEC τα πάει και εξαιρετικά στον τομέα της κατανάλωσης. Μάλιστα στην τυποποιημένη μέτρηση του AutoΤρίτη το μοντέλο σκόραρε ψηλά με 5,0 λτ./100 χλμ,στα 136χλμ./ώρα. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Hyundai
vw