Κάτω από το καπό και τα δύο μοντέλα φέρουν τον ίδιο 3λιτρο εξακλύλινδρο κινητήρα απόδοσης 340 ίππων με 500 Nm ροπής.

Κάτω από το καπό και τα δύο μοντέλα φέρουν τον ίδιο 3λιτρο εξακλύλινδρο κινητήρα απόδοσης 340 ίππων με 500 Nm ροπής.

Γρηγορότερη η Supra

63.488 Επισκέψεις στο άρθρο (9/8/2019)

Η απόδοση του εν λόγω μοτέρ και στα δύο μοντέλα ορίζεται στους 340 ίππους με 500 Nm ροπής, με την κίνηση να περνάει μέσω αυτόματου κιβωτίου 8σχέσεων στους πίσω τροχούς, ενώ για περισσότερη πρόσφυση και πιο δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά υπάρχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Για τον ίδιο σκοπό επιλέχθηκε αρχιτεκτονική πίσω ανάρτησης με 5 συνδέσμους, ενώ ο οδηγός ανάλογα την περίσταση και την επιθυμία μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε διαφορετικά οδηγικά modes. 

Στο πεδίο των επιδόσεων η Toyota τα έχει καταφέρει λίγο καλύτερα, με τη Supra να είναι γρηγορότερη στο 0-100 χλμ./ώρα, με 4,3 δλ. έναντι 4,5 δλ. της Z4, αμφότερα με χρήση Launch Control, μια διαφορά που έχει να κάνει κυρίως με το χαμηλότερο βάρος της Supra. Η τελική ταχύτητα και στα δύο μοντέλα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα 

Ακόμα δύο σύνολα για τη Z4, σύντομα και στη Supra
Η Z4 αυτή τη στιγμή είναι διαθέσιμη με ακόμη δύο κινητήρια σύνολα, με βάση των 4κύλινδρο τούρμπο κινητήρα 2,0 λτ της BMW, απόδοσης 197 ίππων στην sDrive20i (0-100 χλμ./ώρα σε 6,6 δλ.) και 258 ίππων στην sDrive20i (0-100 χλμ./ώρα σε 5,4 δλ.). Αντίστοιχα η παραγόμενη ροπή στρέψης των δύο εκδόσεων είναι 320 και 400 Nm.

Στο μέλλον τα δύο αυτά σύνολα θα τα δούμε και στη Supra, συνεπώς μένει να δούμε τι νούμερα επιδόσεων θα ανακοινώσει η Toyota, τα οποία όπως και στις κορυφαίες εκδόσεις, αναμένεται να είναι ελαφρώς καλύτερα από της Z4. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
test center