• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
11 φωτογραφίες »

Κινητήρες, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

12.257 Επισκέψεις στο άρθρο (11/6/2021)

Κινητήρας: Υβριδικό ή diesel;

To Honda CR-V Hybrid εφοδιάζεται με έναν δίλιτρο βενζινοκινητήρα i-VTEC κύκλου Atkinson και έναν ηλεκτροκινητήρα, με συνδυαστική ισχύ 184 ίππων και μέση κατανάλωση 7,1 λτ./100 χλμ..

To Honda CR-V Hybrid εφοδιάζεται με έναν δίλιτρο βενζινοκινητήρα i-VTEC κύκλου Atkinson και έναν ηλεκτροκινητήρα, με συνδυαστική ισχύ 184 ίππων και μέση κατανάλωση 7,1 λτ./100 χλμ..

Το CR-V Hybrid εφοδιάζεται με έναν δίλιτρο βενζινοκινητήρα i-VTEC κύκλου Atkinson και έναν ηλεκτροκινητήρα, με συνδυαστική ισχύ 184 ίππων και 315 Nm ροπής, ο οποίος περνάει την κίνηση στους 4 τρόχους μέσω μιας μονάδας υποπολλαπλασιασμού. Από την πλευρά του Tarraco χρησιμοποιεί τον γνώριμο 2,0 λτ. TDI ντίζελ κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 200 ίππους και 400 Nm ροπής. Βέβαια το ισπανικό μοντέλο είναι και σχεδόν 150 κιλά βαρύτερο, ωστόσο αυτό δεν γίνεται εμφανές στον τομέα των επιδόσεων, όπου έχει το πάνω χέρι.


Ο 2,0 λτ. TDI ντίζελ κινητήρας του Tarraco οποίος αποδίδει 200 ίππους με 400 Nm ροπής, όντας αρκετά δυναμικός και σχετικά οικονομικός στο ταξίδι.

Ο 2,0 λτ. TDI ντίζελ κινητήρας του Tarraco οποίος αποδίδει 200 ίππους με 400 Nm ροπής, όντας αρκετά δυναμικός και σχετικά οικονομικός στο ταξίδι.

Από την άλλη, το CR-V αποδεικνύεται συνολικά αρκετά πιο οικονομικό, αφού έχοντας τη δυνατότητα να κινηθεί και μόνο με ρεύμα, ειδικά μέσα στην πόλη καίει λιγότερα από 6,0 λτ./100 χλμ.. Πιο ισορροπημένη είναι πάντως η κατάσταση στο ταξίδι, με το Tarraco να κερδίζει έδαφος, όσο ανεβαίνουν οι ταχύτητες.  
 

Το CR-V έχει το πάνω χέρι σε ποιότητα κύλισης και ηχομόνωση όντας πιο ήσυχο, ενώ η ανάρτησή του είναι κυριολεκτικά «αφρός».

Το CR-V έχει το πάνω χέρι σε ποιότητα κύλισης και ηχομόνωση όντας πιο ήσυχο, ενώ η ανάρτησή του είναι κυριολεκτικά «αφρός».

Στο δρόμο: Έτοιμα για όλα
Τα δύο μοντέλα της παρουσίασης έχουν ως συγκριτικό πλεονέκτημα το διευρυμένο πεδίο δράσης που διαθέτουν, καθώς μπορούν να ανταπεξέλθουν εξίσου καλά, τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου. Σίγουρα η ευελιξία δεν είναι το φόρτε τους, ωστόσο δε μιλάμε για μοντέλα πόλης, αλλά για οχήματα ελεύθερου χρόνου.

Το SEAT Tarraco ξεχωρίζει οδηγικά για τον σφιχτό και ευχάριστο χαρακτήρα του στην σβέλτη κίνηση, προσφέροντας καλύτερη οδηγική αίσθηση.

Το SEAT Tarraco ξεχωρίζει οδηγικά για τον σφιχτό και ευχάριστο χαρακτήρα του στην σβέλτη κίνηση, προσφέροντας καλύτερη οδηγική αίσθηση.


Έτσι λοιπόν, το CR-V έχει το πάνω χέρι στο θέμα της άνεσης, μέσω της ρύθμισης της ανάρτησης, επιδεικνύοντας παράλληλα και κορυφαία επίπεδα ποιότητας κύλισης. Το SEAT Tarraco ξεχωρίζει οδηγικά για τον πιο σφιχτό και ευχάριστο χαρακτήρα του στην σβέλτη κίνηση, προσφέροντας καλύτερη οδηγική αίσθηση, ενώ φυσικά ουδέν λόγος για τη στιβαρότητά και των δύο στον αυτοκινητόδρομο.

Εκτός δρόμου το CR-V χρησιμοποιεί ηλεκτρική τετρακίνηση, η οποία μπορεί να μεταφέρει μέχρι και το 50% της ροπής στον πίσω άξονα είναι πιο άμεση σε λειτουργία, ζυγίζει λιγότερο, με ελάχιστα κινούμενα μέρη και προσφέρει υπηρεσίες μπλοκέ διαφορικού. Από την πλευρά του το Tarraco, εκτός της 4κίνησης που διαθέτει, προσφέρει μέσω των συστημάτων παραμετροποίησης οδήγησης ένα επιπλέον πρόγραμμα για οδήγηση εκτός δρόμου, ενώ έχει και κατά 10 χλστ. μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος. Πάντως και τα δύο μοντέλα, σε off-road διαδρομές, είναι ικανά να σε πάνε σε μέρη, που βλέποντας τα θα έκανες πίσω.

Η γνώμη μας
Δύο μοντέλα με διαφορετική φιλοσοφία, αλλά κοινό σημείο τις εκτός δρόμου ικανότητες και τους χώρους. Το diesel Tarraco έχει πιο υπεραστικό χαρακτήρα, όντας πιο οικονομικό στην εθνική και ευχάριστο σε επαρχιακό δρόμο, ενώ το CR-V πιο «αστικό», αφού «καίει σαν μικρό» και προσφέρει εξαιρετική άνεση στους επιβάτες.

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)