Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing Ηλεκτρικά & Φόρτιση
Νέες Μάρκες στην Ελλάδα
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αποτελεσματα Αναζητησης Ειδησεων-Θεματων : αυτοκίνητα

 < Προηγούμενες 20 3761 - 3780 Ειδήσεις από 4387  Επόμενες 20 > 
Αν διαλέγατε ένα αυτοκίνητο από το 2013, ποιο θα ήταν;

Αν διαλέγατε ένα αυτοκίνητο από το 2013, ποιο θα ήταν;

Πάει ο παλιός ο χρόνος, όμως τα αυτοκίνητα που έφερε ήρθαν για να μείνουν. Και κάποια από αυτά θα είναι τα best seller της χρονιάς που έρχεται. Εσείς όμως ποιο θα διαλέγατε; Ποιο βάλατε στο μάτι, ποιο σας εντυπωσίασε και ποιο θα ήταν αυτό που θα κοιτάξετε να αγοράσετε το 2014, αν δεν το κάνατε ήδη τη χρονιά που περνάει;

Στο νέο AutoΤρίτη: Ονειρεμένα και ξεχωριστά μοντέλα

Στο νέο AutoΤρίτη: Ονειρεμένα και ξεχωριστά μοντέλα

Διαβάστε στο Auto Τρίτη που κυκλοφορεί για τα αυτοκίνητα που ονειρεύεστε και είναι ξεχωριστά. Δείτε, επίσης, αποκλειστικές εικόνες από μελλοντικά premium μοντέλα και βρείτε πρώτες δοκιμές και αφιερώματα με ξεχωριστό ενδιαφέρον.

Στην εποχή που όλα μικραίνουν, μέχρι πόσα κυβικά θα φτάνατε σε μικρό diesel αυτοκίνητο;

Στην εποχή που όλα μικραίνουν, μέχρι πόσα κυβικά θα φτάνατε σε μικρό diesel αυτοκίνητο;

Τα κυβικά έπαιζαν πάντα ρόλο σε ένα μικρό αυτοκίνητο. Πόσο μάλλον τώρα που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε όλα τα αυτοκίνητα κάτω από 4 μέτρα με κινητήρες από 900 κυβικά και το πολύ μέχρι 1,4 λτ.. Όταν όμως μιλάμε για ντίζελ; Μήπως η συζήτηση αυτή είναι διαφορετική; Τι λέτε;

Τι κάνετε όταν σκίζεται το λάστιχο και το αυτοκίνητο δεν έχει ρεζέρβα;

Τι κάνετε όταν σκίζεται το λάστιχο και το αυτοκίνητο δεν έχει ρεζέρβα;

Ωραίος ο έξτρα χώρος στο πόρτ μπαγκάζ, αλλά η ρεζέρβα καμιά φορά λείπει. Πολλά αυτοκίνητα όμως πλέον διατίθενται χωρίς ρεζέρβα ούτε καν σαν επιπλέον εξοπλισμός. Και το κιτ επισκευής «επισκευάζει» μόνο τρυπήματα από καρφιά. Όταν σκίζεται το λάστιχο όμως, τι κάνουμε;

Η τεχνολογία κοστίζει, μήπως όμως μειώνει το κόστος χρήσης;

Η τεχνολογία κοστίζει, μήπως όμως μειώνει το κόστος χρήσης;

Εσείς γιατί νομίζετε πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες επενδύουν τεράστια ποσά σε νέες τεχνολογίες; Δεν είναι αυτό κόστος που προστίθεται στην τιμή των αυτοκινήτων; Κάνει η τεχνολογία τα αυτοκίνητα ακριβά ή μήπως τα κάνει φτηνότερα, και ιδίως στη χρήση; Τι λέτε;