Προτεραιότητα η παροχή υπηρεσιών After Sales υψηλού επιπέδου.

    Προτεραιότητα η παροχή υπηρεσιών After Sales υψηλού επιπέδου.

    32356 Επισκέψεις στο άρθρο


    Ο Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων της FCA Greece, Ιάκωβος Κρομμυδάς μας είπε, ότι προτεραιότητα της FCA Greece είναι η παροχή υπηρεσιών After Sales υψηλού επιπέδου για όλους τους πελάτες. Ακολουθώντας τις προδιαγραφές του κατασκευαστή έχει δημιουργήσει ένα πλαίσιο ενεργειών ώστε ο κάθε κάτοχος Fiat, Fiat Professional, Alfa Romeo και Abarth να λαμβάνει στο επίσημο δίκτυο επισκευαστών εγγυημένες υπηρεσίες συντήρησης και επισκευής με το χαμηλότερο δυνατό κόστος. Παράλληλα είναι δίπλα στους πελάτες της και με μια σειρά δωρεάν παροχών που σαν σκοπό έχουν οι κάτοχοι των αυτοκινήτων να γνωρίζουν πάντα την κατάσταση του οχήματος τους.

    Ενδεικτικά μερικά από τα προνόμια που παρέχονται είναι:
     

    1. Δωρεάν εποχιακοί τεχνικοί έλεγχοι (Χειμώνας, ¶νοιξη, Καλοκαίρι), ώστε οι κάτοχοι να απολαμβάνουν το μέγιστο επίπεδο ασφάλειας με το όχημα τους. Οι συγκεκριμένοι έλεγχοι συνοδεύονται και από ειδικές εκπτωτικές προτάσεις ώστε να επισκευαστούν τυχόν παρατηρήσεις που θα προκύψουν κατά τον έλεγχο.
    2. Δωρεάν επέκταση οδικής και ταξιδιωτικής βοήθειας (πρόγραμμα Mobility) για 12 μήνες σε όσους πραγματοποιούν την ετήσια συντήρηση του οχήματος τους στο δίκτυο εξουσιοδοτημένων επισκευαστών. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα παρέχει μια σειρά υπηρεσιών (24ωρη γραμμή βοήθειας, επιτόπου επισκευή, ρυμούλκηση, αυτοκίνητο αντικατάστασης, κτλ.)
    3. Ειδική σειρά ανταλλακτικών για οχήματα μεγαλύτερης ηλικίας ώστε η σωστή και υπεύθυνη συντήρηση να συνοδεύεται με ιδιαίτερα προνομιακές τιμές. Παράλληλα όπως και για όλα τα ανταλλακτικά που αγοράζονται και τοποθετούνται στο δίκτυο εξουσιοδοτημένων επισκευαστών ισχύει 2ετης εγγύηση.  
    4. Παροχή του προγράμματος MAX CARE της MOPAR VEHICLE PROTECTION όπου ο χρήστης μπορεί να επεκτείνει την εργοστασιακή εγγύηση του οχήματος, σύμφωνα και με την απόσταση που καλύπτει ανά έτος.  
    5. Παροχή του προγράμματος EASY CARE όπου ο χρήστης μπορεί να επωφεληθεί από ένα πακέτο εργασιών συντήρησης, το οποίο διαμορφώνεται σύμφωνα με τις ανάγκες του σε επίπεδο χρήσης του οχήματος, τόσο όσον αφορά στα χιλιόμετρα, όσο και στη χρονική διάρκεια.
     
    ¶μεση υποστήριξη και άρτια εκπαιδευμένοι τεχνικοί τα μυστικά της επιτυχίας

    Παρέχοντας σταθερά ποιοτικές υπηρεσίες και παράλληλα εξελίσσοντας νέες καινοτόμες ιδέες, στοχεύει στη δημιουργία μια σχέση εμπιστοσύνης με τους κατόχους Fiat, Fiat Professional, Alfa Romeo και Abarth. Τα προγράμματα που αναφέρονται παραπάνω σαν στόχο έχουν να καλύψουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις ανάγκες των πελατών, προσφέροντας ασφάλεια και σιγουριά στις μετακινήσεις τους, ανεξάρτητα από την ηλικία του οχήματος τους.   

    Τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι ο δείκτης γενικής ικανοποίησης των πελατών που επισκέπτονται το δίκτυο εξουσιοδοτημένων επισκευαστών είναι εξαιρετικά υψηλός. Σε αυτό συμβάλει τόσο το ολοκληρωμένο πλάνο διαχείρισης των υπηρεσιών After Sales, όσο και η εστίαση μας σε κάθε λεπτομέρεια που αφορά στις ανάγκες των πελατών. Η άμεση υποστήριξη από τον κατασκευαστή σε συνδυασμό με τη συνεχή εκπαίδευση του τεχνικού προσωπικού διασφαλίζει τη σωστή και γρήγορη αντιμετώπιση οποιουδήποτε τεχνικού θέματος, στοιχείο που συμβάλει σημαντικά στην συνολική ικανοποίηση του πελάτη.  

    Σε εβδομαδιαία βάση πραγματοποιείται έρευνα ικανοποίησης με ιδιαίτερα αυστηρά κριτήρια από  ανεξάρτητο φορέα του εξωτερικού. Τα αποτελέσματα αναλύονται και είναι ιδιαίτερα χρήσιμα ώστε να  γίνεται έλεγχος στο παρεχόμενο επίπεδο υπηρεσιών και εφόσον απαιτείται να γίνονται άμεσα διορθωτικές κινήσεις.    

    Η εξέλιξη της τεχνολογίας διαμορφώνει και τις Aftersales υπηρεσίες

    Η ταχύτατη εξέλιξη των τεχνολογιών που αφορούν στα συστήματα των αυτοκινήτων έχουν άμεσο αντίκτυπο και στον τρόπο που διαμορφώνονται οι υπηρεσίες After Sales. Για παράδειγμα ήδη τα μοντέλα της FCA διαθέτουν εξελιγμένα συστήματα τηλεματικής όπως το σύστημα Uconnect Live το οποίο παρέχει σε πραγματικό χρόνο στο χρήστη στοιχεία που αφορούν στη συντήρηση του οχήματος του. Παράλληλα η εφαρμογή προηγμένων συστημάτων διαχείρισης βελτιώνει συνεχώς την εξυπηρέτηση των πελατών, καθώς και τη διαφάνεια που αφορά στο κόστος συντήρησης. Τέλος εστιάζοντας στις προσωπικές ανάγκες του κάθε πελάτη ξεχωριστά με προγράμματα όπως το EASY CARE, θα γίνεται παροχή προσωποποιημένων υπηρεσιών που θα καλύπτουν με τον καλύτερο τρόπο κάθε απαίτηση.     

     

    προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - AFTER SALES