Value (εμπιστοσύνη, αξιοπιστία, service και καλύψεις) for money

    Διαβάστηκε από 7594 αναγνώστες

    Αλλωστε, οι οδηγοί επιλέγοντας μια ασφαλιστική εταιρία, πέραν του χαμηλότερου ασφαλίστρου, προσμετρούν ακόμη την εμπιστοσύνη που εμπνέει η εταιρία, την αξιοπιστία της, την καλή εξυπηρέτηση και τις ολοκληρωμένες καλύψεις. Προς αυτή την κατεύθυνση οι ασφαλιστικές εταιρίες έχουν βελτιώσει σημαντικά τα τελευταία χρόνια τη φιλοσοφία και τις υπηρεσίες τους, παρατηρώντας ιδιαίτερη ανταπόκριση του κοινού και διεύρυνση της σχέσης τους με τους ασφαλισμένους.

    Ο  κ. Μόσχοβος υπογραμμίζει ότι μεγάλο τμήμα των καταναλωτών επιζητεί την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση και τις πλέον ολοκληρωμένες καλύψεις και όχι απλώς ένα συμβόλαιο, και εκτιμά ότι «η προσφορά τέτοιου είδους συμβολαίων περισσότερο επιδρούν θετικά στη σχέση ασφαλισμένου – διαμεσολαβητή – ασφαλιστικής εταιρίας, παρά αδιάφορα/αρνητικά». «Η ΜΙΝΕΤΤΑ από την ίδρυσή της μέχρι και σήμερα παραμένει σταθερή στις αξίες της, με κύριο μέλημά της την εκπλήρωση των υποχρεώσεων και την τήρηση των υποσχέσεων που έχει δώσει απέναντι σε όσους την έχουν εμπιστευτεί», επισημαίνει ο κ. Μόσχοβος τονίζοντας ότι, σκοπός της εταιρίας είναι να συνεχίσει, παρέχοντας προϊόντα και υπηρεσίες προσαρμοσμένες στις όλο και αυξανόμενες ανάγκες των πελατών.

    Προσεκτικότεροι οι ασφαλισμένοι, δημιουργικότερες οι ασφαλιστικές

    Σύμφωνα εξάλλου με στελέχη της Groupama,οι πελάτες της ασφαλιστικής αγοράς έχουν γίνει πιο προσεκτικοί στις επιλογές τους και δίνουν μεγάλη σημασία στη φήμη των εταιριών που επιλέγουν. Απαιτούν τη μέγιστη αξία σε σχέση με τα χρήματα που διαθέτουν για την ασφάλισή τους και σαφώς προσελκύονται από το όνομα, τη φερεγγυότητα, αλλά και από παράγοντες όπως η αμεσότητα και η ποιότητα της εξυπηρέτησης που η κάθε εταιρία υπόσχεται -και που ασφαλώς καλείται να αποδείξει εμπράκτως.

    Στο πλαίσιο αυτό η εταιρίαέχει ήδη δημιουργήσει ψηφιακές υπηρεσίες, που αναβαθμίζουν την εμπειρία του πελάτη, με άξονες την ταχύτητα και την απλότητα. Μάλιστα με την εφαρμογή Groupama NOW και την υπηρεσία “e-asyclaim”, η εταιρίακατέκτησε το χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Διαχείριση σχέσεων και επαφών με τους πελάτες μέσω εφαρμογής για έξυπνα τηλέφωνα». Μέσω αυτών των καινοτομικών πρωτοβουλιών και των νέων υπηρεσιών, εμπλουτίζεται η συνολική εμπειρία των πελατών της Groupama και διευρύνεται η σχέση τους μαζί της.

    Την άποψη ότι οι ασφαλισμένοι τα τελευταία χρόνια είναι πιο προσεκτικοί στις επιλογές τους και θέλουν την καλύτερη δυνατή κάλυψη στην πιο συμφέρουσα τιμή, εκφράζει και ο κ. Λιώκης, ο οποίος υπογραμμίζει ότι ο επαγγελματισμός και το ήθος με το οποίο αντιμετωπίζει η εταιρίατους συνεργάτες και τους ασφαλισμένους, η άμεση εξυπηρέτηση, η προσωπική επαφή και η συνεργασία με αντασφαλιστικές εταιρίες διεθνούς κύρους, έχουν ως αποτέλεσμα τη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης που έχουν διάρκεια στο χρόνο. «Όλα τα παραπάνω έχουν εκτιμηθεί από τους πελάτες και τους συνεργάτες μας, οι οποίοι στηρίζουν τη Δύναμις, συμβάλλοντας στην αύξηση του μεριδίου αγοράς της», τονίζει ο κ. Λιώκης, υπογραμμίζοντας ότι οι πελάτες δείχνουν έμπρακτα την εμπιστοσύνη τους στην εταιρία επειδή «έχουν αντιληφθεί ότι αποτελεί μία αξιόπιστη ελληνική εταιρία, που είναι πάντα δίπλα στον ασφαλισμένο».

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

     

    ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    περισσότερα »

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

    προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ

    ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

    Γράψε τι ψάχνεις
    Κατάσταση
    Ψάξε ανά κατηγορία
    Μάρκα
    Μοντέλο
    Χρονολογία
     
    Τιμή από
    Τιμή έως
    Εργοστασιακός Κωδικός