Εμπορίες Ελαστικών 4 Αστέρων!

Διαβάστηκε από 5252 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/9/2018

Ποιές θεωρούμε 4 αστέρων; Αυτές που διαθέτουν τεχνογνωσία, εκπαιδευμένο & εξυπηρετικό προσωπικό, σύγχρονο εξοπλισμό, λογικές τιμές και όλα τα χαρακτηριστικά, που δημιουργούν πιστούς πελάτες!

 
Αξιοπιστία και εμπιστοσύνη. Δύο βασικά χαρακτηριστικά πάνω στα οποία μπορεί να χτιστεί μία σχέση συνεργασίας. Μία τέτοια σχέση θα πρέπει να θεωρείται και αυτή ανάμεσα στο κάτοχο ενός αυτοκινήτου με μία επιχείρηση που εμπορεύεται κρίσιμα για την ασφάλεια στο δρόμο, προϊόντα (όπως Ελαστικά, Ζάντες, Αναρτήσεις).
Μια τέτοια σχέση δημιουργείται με το «καλημέρα» σας. Μπαίνοντας σε μία εμπορία ελαστικών, αντιλαμβάνεσαι με την μία το στυλ και το επίπεδο εξυπηρέτησης (φιλικό, με χαμόγελο, δύστροπο, επιφυλακτικό κλπ). Στη συνέχεια εξετάζεις τους υπόλοιπους παράγοντες. Ξέρουν το αντικείμενο καλά ; Διαθέτουν γκάμα λύσεων για την ανάγκη σου ; κλπ..κλπ..

Ψάχνεις να βρεις ελαστικά
Εύκολα στη μηχανή αναζήτησης του autotriti.gr με 1 κλικ εδώ. 


Ας δούμε  λοιπόν ποια είναι τα χαρακτηριστικά που αν διαθέτει κάποια από αυτά μια εμπορία, δικαιούται να κατατάσσεται στις Top της αγοράς (ή της περιοχής της), αυτό που εμείς ονομάζουμε 4 αστέρων!

 
  1. Να έχει υψηλή τεχνογνωσία. Βασικό χαρακτηριστικό, αφού σίγουρα δεν θα εμπιστευόταν κανείς την ασφάλεια του, σε κάποιον που δεν διαθέτει εμπειρία ή εκπαίδευση, για να επισκευάσει ή να συμβουλεύσει σωστά για την αντικατάσταση των φθαρμένων ελαστικών μας.
     
  2. Να εξελίσσει και να επενδύει στη γνώση των τεχνικών του. «Η γνώση είναι δύναμη», λέει το λαϊκό ρητό και ταιριάζει γάντι εδώ.  Ο συνεχόμενος εμπλουτισμός γνώσεων και  γνώση για τις τεχνολογικές εξελίξεις των προϊόντων βοηθά στην εξέλιξη της ικανότητας του προσωπικού.
     
  3. Δημιουργεί ένα φιλικό και άνετο περιβάλλον για τον πελάτη.
     
  4. Να διαθέτει τον σωστό εξοπλισμό. Η ποιοτική δουλειά επισκευής ή αντικατάστασης γίνεται και με τα κατάλληλα εργαλεία.
     
  5. Πάντα προτείνει αυτά που πρέπει. Αν πράξει το αντίθετο; Χάνεται η εμπιστοσύνη! Σπάει και η συνεργασία!
     
  6. Εξηγεί πλήρως τι απαιτείται να γίνει και γιατί. Δεν είναι όλοι γνώστες της «ανατομίας» ενός αυτοκινήτου. Όλοι όμως (γυναίκες, ηλικιωμένοι κλπ) έχουν δικαίωμα στην ποιοτική παροχή υπηρεσίας.
     
  7. Εγγυάται. Για τα προϊόντα που τοποθετεί ή τις επισκευές που κάνει. Αυτό είναι ένα από τα απαραίτητα συστατικά, για τη δημιουργία σχέση εμπιστοσύνης.
     
  8. Προσφέρει ποιότητα εξυπηρέτησης σε καλές τιμές (ή και προσφορές) και με ευκολίες πληρωμής. Κακά τα ψέματα η οικονομική κρίση, μας έχει αναγκάσει όλους να κυνηγάμε τις καλές τιμές (ακόμα και σε έναν τόσο κρίσιμο τομέα όπως είναι η αγορά Ελαστικών, των προϊόντων δηλαδή που μας εξ-ασφαλίζουν στις μετακινήσεις μας).
     
  9. Προσφέρει άριστη εξυπηρέτηση, δηλαδή:
    -Χαμόγελο & γρήγορη εξυπηρέτηση
    -Κάλυψη αποριών & σωστή συμβουλευτική
    -Stock ή γρήγορη διαδικασία παραγγελίας
    -Προσφέρει δωρεάν εποχικούς ελέγχους
    -Δίνει συμβουλές καλής συντήρησης ελαστικών, δωρεάν και ανεξάρτητα από την αγορά τους
         

 

ΕΛΑΣΤΙΚΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΕΛΑΣΤΙΚΑ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Ελεύθερο Κείμενο
Κατηγορία/Υποκατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός