Με «μάπα» ελαστικά καις περισσότερο!

Διαβάστηκε από 7185 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/11/2018

Όταν η πίεση στα ελαστικά σου είναι χαμηλότερη το αυτοκίνητο «ζορίζεται» περισσότερο κατά την κίνηση με αποτέλεσμα να καταναλώνει περισσότερο καύσιμο. Δες τώρα και τις υπόλοιπες αιτίες που θα σε αναγκάσουν να αλλάξεις ελαστικά.

 
Παρατηρείς ότι το αυτοκίνητο «καίει» περισσότερο!

Εκ πρώτης όψεως, δεν σχετίζεται με τα ελαστικά, όμως αν η πίεση στα ελαστικά σου είναι χαμηλότερη από αυτή που ορίζεται ως κανονική, το αυτοκίνητο θα «ζορίζεται» περισσότερο κατά την κίνηση με αποτέλεσμα να καταναλώνει περισσότερο καύσιμο.

Ψάχνεις να βρεις ελαστικά;
Εύκολα στη μηχανή αναζήτησης του autotriti.gr με 1 κλικ εδώ. 


«Σφήνωσε» κάτι στο πέλμα το οποίο δεν αφαιρείται!

 Ανά τακτικά χρονικά διαστήματα θα πρέπει να ελέγχεις το ελαστικό και για μικρά αντικείμενα (π.χ. πετραδάκια) που μπορεί να σφηνώσουν στο πέλμα. Αν δεν μπορείς να τα αφαιρέσεις μόνος σου ή αν δεις ότι έχουν τρυπήσει το καουτσούκ, απευθύνσου σε κάποιο εξειδικευμένο τεχνικό.

Το κέντρο των ελαστικών έχει φθαρεί υπερβολικά!

Η υπερβολική πίεση στον αέρα του ελαστικού, συχνά προκαλεί και υπερβολική φθορά του ελαστικού στο κέντρο του πέλματος. Αν κάτι τέτοιο συμβαίνει θα πρέπει να ελέγξεις το μέγεθος του προβλήματος και σίγουρα να μειώσεις την πίεση του ελαστικού.

Το βάθος του «πέλματος» είναι μικρότερο από αυτό που πρέπει! 

Σύμφωνα με τη νομοθεσία της Ε.Ε., το ελαστικό πρέπει να έχει βάθος πέλματος τουλάχιστον 1,6 χιλ. στην περιφέρεια, προκειμένου να θεωρηθεί ασφαλές για οδήγηση, αλλά συνήθως οι ειδικοί συνιστούν να διατηρείς ένα βάθος τουλάχιστον 4 χιλ. ή και ακόμη μεγαλύτερο.

Όπως απέδειξαν και οι μετρήσεις του περιοδικού Auto Τρίτη, ακόμη και με ελαστικά των 4 χιλ., η διαφορά στο φρενάρισμα σε σχέση με τα καινούργια ελαστικά, είναι τεράστια για την ασφάλειά σου.

Σε κάθε περίπτωση, όταν κάνεις τον έλεγχο του βάθους, φρόντισε να μετρήσεις τόσο την εσωτερική όσο και την εξωτερική πλευρά κάθε πέλματος.

Οδηγείς και νιώθεις το τιμόνι να «παίζει»!

Το φαινόμενο αυτό παρουσιάζεται συνήθως όταν τα ελαστικά τού αυτοκινήτου σου έχουν φθαρεί ανομοιόμορφα. Με το που παρατηρήσεις να συμβαίνει κάτι τέτοιο, έστω και σε πολύ μικρό βαθμό, θα πρέπει να επισκεφθείς κάποιον ειδικό.

 

ΕΛΑΣΤΙΚΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

  • john

    Τι σχέση έχει η αυξημένη κατανάλωση με τα φθαρμένα λάστιχα, ποτέ δεν το κατάλαβα. Το γεγονός ότι η λάθος πίεση συνδέεται με την πρόωρη και ανομοιόμορφη φθορά το καταλαβαίνω, αλλά η αυξημένη κατανάλωση που κολλάει? Ίσα ίσα που το φθαρμένο λάστιχο δεν γαντζώνει τόσο καλά στην άσφαλτο, όσο το καινούργιο, άρα έχεις μειωμένη κατανάλωση.

      5

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΕΛΑΣΤΙΚΑ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Ελεύθερο Κείμενο
Κατηγορία/Υποκατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός