Zάντες από supercar στο αυτοκίνητό σου;

10483 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/4/2020

Είναι αλήθεια, ότι μικρομεσσαία και οικογενειακά αυτοκίνητα μπορούν «φορέσουν» ζάντες αντίστοιχες με εκείνες που έχουν τα σπορ αυτοκίνητα. Πόσο όμως θα κοστίσει μία τέτοια επιλογή;

 
Μπορεί το μάρκετινγκ να κάνει καλά τη δουλειά του και με ένα σετ τεράστιων τροχών να νομίζεις ότι αγόρασες «θηρίο», ποιος είναι όμως αυτός που τελικά πληρώνει τη νύφη;
Σήμερα έχουν χορτάσει τα αφτιά όλων να ακούν λάστιχα 245/18/35 σε αυτοκίνητα που κατά βάση είναι οικογενειακά μικρομεσαία ή μεσαία και απλά φοράνε ένα ισχυρό μοτέρ. Τέτοιες διαστάσεις ήταν ανήκουστες ακόμη και σε υπεραυτοκίνητα όχι πολλά χρόνια πριν.

Αρέσουν, προσελκύουν το μάτι, είναι κατάλληλες για το αυτοκίνητό σου;

Το φαρδύ πέλμα αυξάνει την πρόσφυση, αυξάνει όμως και την τριβή. Που με τη σειρά της αυξάνει την αντίσταση στην κύλιση. Πράγμα που μεταφράζεται σε απαίτηση για περισσότερη ισχύ, μόνο και μόνο για να τσουλάς! Η κατανάλωση αυξάνεται ραγδαία. Ακόμη χειρότερα, το φάρδος του ελαστικού επηρεάζει και την αεροδυναμική, αυξάνοντας την μετωπική επιφάνεια του αυτοκινήτου. Ακούγεται αμελητέο, όμως μετά τα 90 χλμ/ώρα η διαφορά γίνεται σημαντικότατη. Που σημαίνει περισσότερη κατανάλωση.

Και αυτό χωρίς να αναρωτηθείς το γεγονός ότι λάστιχα σε τέτοιες διαστάσεις θα είναι μάλλον σπορ, ούτε καν τούρινγκ, και σίγουρα όχι μειωμένης κατανάλωσης. Οι 17άρες και το 225 που σου έκανε εντύπωση στην έκθεση μπορεί να αυξάνουν την κατανάλωση μέχρι και 20% σε σχέση με ένα λάστιχο τελείως διαφορετικής διάστασης. Το μάρκετινγκ κέρδισε. Εσύ μάλλον έχασες!

Και αυτό πριν καν δεις το λογαριασμό στο βουλκανιζατέρ όταν έρθει η στιγμή της αλλαγής. Γιατί σε τέτοιες διαστάσεις ακόμη και η πιο οικονομική μάρκα ξεφεύγει πολύ από τα 100 ευρώ το λάστιχο. Σε συνδυασμό, και πάλι, με τα σπορ χαρακτηριστικά (λόγω μάρκετινγκ, όχι επιδόσεων) και τον υπερυψηλό δείκτη ταχύτητας (260 χλμ./ώρα σε μικρομεσαίο με 140 ίππους), η τιμή μιας αλλαγής ελαστικών μπορεί να φτάσει και τα 800 ευρώ.


 

Tags: ΖΑΝΤΕΣ
 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

  • john

    Το κακό δεν είναι τόσο το κόστος, πες ότι πληρώνεις το γούστο σου. Το κακό της υπόθεσης, κάτι που δεν ξέρουν πολλοί, είναι ότι με τα φαρδιά λάστιχα, πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες, προσπαθούν ή προσπαθούσαν να κρύψουν τις ατέλειες του στησίματος και τα άσχημα κρατήματα. Δεν είναι τυχαίο που αυτοκίνητα 1400 και 1600 κ.ε. με το πολύ 100 ίππους φορούσαν ελαστικά 205 - 225. Είναι δυνατόν να κινηθούν σβέλτα και να μην καίνε αυτά τα αυτοκίνητα? Αλλά μπροστά στο να φεύγουν στις στροφές ή να εμφανίζουν υποστροφή / υπερστροφή κατά περίπτωση, επειδή δεν μπορούσαν ή δεν ήθελαν να αναπτύξουν μία σωστή ανάρτηση, ενώ αντίθετα οι ιπποδυνάμεις για λόγους εντυπωσιασμού και μάρκετινγκ έχουν ξεφύγει (άλλη μεγάλη κουβέντα αυτή) έβαζαν και βάζουν αβέρτα φαρδιά λάστιχα.

      19

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΖΑΝΤΕΣ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Γράψε τι ψάχνεις
Κατάσταση
Ψάξε ανά κατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός