Autocheck: ΒΛΑΒΕΣ ανά μάρκα. Πριν από κάθε αγορά αυτοκινήτου βασική έγνοια του αγοραστή είναι το «πόσο καλό είναι; Μήπως βγάζει ζημιές;». Ποια είναι λοιπόν τα πιο ζημιάρικα αυτοκίνητα; Ποια είναι για… κλωτσιές; 1.184 «κόκκινες» αναφορές κατόχων κατατάσσουν ποσοστιαία όλες τις μάρκες αυτοκινήτου με βάση τις βλάβες που βγάζουν τα αυτοκίνητα τους.
Autocheck: Mercedes VS BMW: 5-0 Κάτοχοι Mercedes και κάτοχοι BMW αναφέρουν περιγράφοντας την εμπειρία τους από τις after sales υπηρεσίες της μάρκας τους. Κοκκινίζουν με αναφορές δυσάρεστες εμπειρίες σχετικές με Βλάβες, κακή εξυπηρέτηση, ακριβές τιμές Service – ανταλλακτικών. 4,5 φορές περισσότερες κόκκινες αναφορές έχει η BMW από την Μercedes.
Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές; Βλάβες, κακή εξυπηρέτηση, ακριβές τιμές στο service ή τα ανταλλακτικά, οδηγούν τους κατόχους αυτοκινήτου, πολλές φορές, στα… κόκκινα! 1.184 «κόκκινες» αναφορές αποκαλύπτουν ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές.
AutoCheck 2023: Βλάβες, τιμές & ικανοποίηση κατόχων Τι βλάβες βγάζει το αυτοκίνητο σας; Πώς τα πάει σε εξυπηρέτηση και σε τιμές (service, ανταλλακτικών) η μάρκα σας; Τελικά πόσο πιστοί στη μάρκα μένετε, μετά την εμπειρία σας από τις After Sales υπηρεσίες της; H μεγάλη έρευνά μας συνεχίζεται κι έχει και ΔΩΡΟ: 1 τετράδα επώνυμων ελαστικών αυτοκινήτου για όσους συμμετάσχουν!
SEAT: Η ικανοποίηση κατόχου έχει ισπανικό «ταπεραμέντο»! Σχέση ποιότητας-τιμής, λογικό κόστος συντήρησης και ανταλλακτικών, εξυπηρέτηση υψηλού επιπέδου από το δίκτυο αντιπροσώπων, ανθρωποκεντρική πολιτική από την εταιρεία, κι αυτά είναι μερικά από τα στοιχεία που οι ίδιοι οι κάτοχοι της SEAT αναφέρουν για τη μάρκα τους. Δεν είναι τυχαίο λοιπόν που βρίσκεται στο 81% της ικανοποίησης κατόχων.
Έγινε της… Κορέας στο Autocheck 2023 Σχεδιάζουν – κατασκευάζουν αυτοκίνητα που "δεν σπάνε – δεν χαλάνε". Με μεγάλη αυτοπεποίθηση ως προς αυτό, κάτι που οδηγεί σε μεγάλη εγγύηση για τους κατόχους των αυτοκινήτων τους. Έτσι κερδίζουν και ικανοποίηση κατόχων. Γερμανία VS Kορέα. Μα ας δούμε για ποιες μάρκες μιλάμε και γιατί έγινε της… Κορέας στο Autocheck 2023!
Αutocheck: Οι 5 μάρκες που δε σπάνε - δε χαλάνε σύμφωνα με τους κατόχους Ο λόγος για τις Hyundai, Toyota, Kia, Honda και Citroen. Αυτές είναι οι μάρκες που, αυτή την περίοδο, με βάση τα σχόλια των κατόχων τους, διατηρούνται στο Top 5 της μεγάλης έρευνας Autocheck 2023 του Autotriti. Ας αφήσουμε να μιλήσουν για αυτές, τα σχόλια και οι κριτικές των ίδιων των κατόχων.
AutoCheck - Γιατί είναι σημαντική έρευνα για καταναλωτή, επαγγελματία & μάρκες Πρώτα από όλα διότι δίνει βήμα στον κάτοχο ενός αυτοκινήτου που θέλει να "πει τον πόνο του" (ψάχνοντας να βρεί το δίκιο του) ή να επιβραβεύσει την μάρκα του (η οποία υλοποιεί τις δεσμεύσεις της απέναντι του στο ακέραιο)!
Autocheck 2023: Στον πάτο η ικανοποίηση των κατόχων Volvo! Μόλις 36% φτάνει η ικανοποίηση των κατόχων Volvo, η χαμηλότερη βαθμολογία στη μεγάλη έρευνα Autocheck 2023 του Autotriti. Δείτε τι λένε οι κάτοχοι της μάρκας.
AutoCheck 2023: Έρευνα ικανοποίησης κατόχου και After Sales Πόσο ικανοποιημένοι από τις After Sales υπηρεσίες της μάρκας τους δηλώνουν οι κάτοχοι αυτοκινήτου;
Toyota & Hyundai: Δε σπάνε – δε χαλάνε; Τι λένε οι κάτοχοι τους Στη μεγάλη έρευνα Autocheck 2023 του Autotriti, οι κάτοχοι των Hyundai & Toyota δηλώνουν ως οι πιο ικανοποιημένοι κάτοχοι από το αυτοκίνητο τους και από τις After Sales καλύψεις τους.
Αfter sales υπηρεσίες! Βίβλος 2022 Υπηρεσίες μετά την αγορά. Όλα όσα χρειαζόμαστε για να διατηρούμε το αυτοκίνητο μας σαν καινούριο. Από εγγυήσεις & ανταλλακτικά, μέχρι πλάνα συντήρησης και ψηφιακές υπηρεσίες διευκόλυνσης. Δες εδώ όσα πρέπει να γνωρίζεις για τις πολύ ελκυστικές (και ανταγωνιστικές) υπηρεσίες after sales των μαρκών!
Κάτοχοι αυτοκινήτου, στα κάγκελα; Η μεγάλη έρευνα του Autocheck αποκαλύπτει λόγους και αιτίες που ένας κάτοχος μένει ικανοποιημένος και πιστός σε μια μάρκα ή «ξενερώνει» και τον χάνει, πολλές φορές, για πάντα. Πορίσματα που προκύπτουν απευθείας από την "πηγή", τους κατόχους κάθε μάρκας.