• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/1/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/1/2001

Ικανοποιητικά σπορτίφ συμπεριφορά

Η οδική συμπεριφορά των δύο μοντέλων είναι το σημείο πάνω στο οποίο έχει εν μέρει βασιστεί η σπορτίφ υπόστασή τους. Η σφιχτή ανάρτηση που περιορίζει τις εμφανιζόμενες στις στροφές κλίσεις του αμαξώματος και ο κατά βάση υποστροφικός χαρακτήρας είναι τα κοινά χαρακτηριστικά και στις δύο περιπτώσεις. Η αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός του Nissan Almera σε πρώτη φάση είναι ότι βρίσκεται σε ένα αυτοκίνητο με υπερβολικά σφιχτή ανάρτηση. Τα ελατήρια της Eibach δείχνουν να είναι σκληρότερα από όσο χρειάζεται προκειμένου να συνδυαστούν αρμονικά με τα αμορτισέρ της Monroe. Η εντύπωση αυτή όμως αλλάζει όταν ο ρυθμός κίνησης αυξηθεί και οι προαναφερθείσες επιλογές σε επίπεδο ανάρτησης από την ελληνική αντιπροσωπεία "δικαιώνονται". Στον αντίποδα, η ρύθμιση της ανάρτησης της Corolla G6 με τον κινητήρα των 1,4 λίτρων είναι πιο ομοιογενής ανεξαρτήτως ταχύτητας κίνησης. Μόνο στο όριο μπορεί κάποιος να ζητήσει το κάτι παραπάνω από την ανάρτηση. Εκεί όμως αλλάζει και το "νόημα", καθώς δε μιλάμε πλέον για γρήγορες μετακινήσεις αλλά για το κυνήγι του χρόνου σε κάποια ορισμένη διαδρομή... Σε δρόμους με στροφές, η υπεροχή του μοντέλου της Nissan οφείλεται κυρίως στα φαρδιά ελαστικά που φιλοξενούνται στις- έξτρα- ζάντες αλουμινίου. Με τον τρόπο αυτό η υποστροφή αργεί περισσότερο να εμφανιστεί στο Almera. Οι μικρότερες κλίσεις του μοντέλου της Nissan καθιστούν πιο απότομη την εμφάνιση της υποστροφής, καθώς είναι εμφανής η έλλειψη προοδευτικότητας -τουλάχιστον στο βαθμό που αυτή υπάρχει στη συμπεριφορά της Corolla. Στις ευθείες με αυξημένη ταχύτητα κίνησης, η Corolla αποδεικνύεται πιο ξεκούραστη, καθώς εκτός από την ανάρτηση που φροντίζει για αυτό, δεν ακούγεται ιδιαίτερα και η εξάτμιση, όπως συμβαίνει στην περίπτωση του Almera με την υπερμεγέθη απόληξη. Η αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης -χάρη και στην μπάρα θόλων που διαθέτει το μοντέλο- είναι καλύτερη στην Corolla, ενώ ο επιλογέας των ταχυτήτων και στις δύο περιπτώσεις είναι ανάλογος των προσδοκιών και ικανοποιεί τόσο με τη σαφήνειά του όσο και με τις σχετικά μικρές διαδρομές. Τα φρένα και των δύο μοντέλων αποτελούνται από αεριζόμενους δίσκους εμπρός και απλούς πίσω και ικανοποιούν σε αίσθηση και αντοχή ακόμα και στη σκληρή χρήση που προϋποθέτει για παράδειγμα μια κατηφορική διαδρομή με στροφές. 


Οι ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών του Almera Challenge ανήκουν στον προαιρετικό εξοπλισμό και φιλοξενούν ελαστικά διάστασης 185/55.

Η Corolla G6 1,4 διαθέτει σιδερένιες ζάντες 14 ιντσών με πλαστικά τάσια, ενώ η διάσταση των ελαστικών είναι 175/65.



Οι κλίσεις στις στροφές είναι περιορισμένες χάρη στην αρκετά σφιχτή ανάρτηση. Τα φαρδιά ελαστικά φροντίζουν για την περίσσεια πλευρικής πρόσφυσης.



Η Corolla εμφανίζει προοδευτικά υποστροφή όταν πιεστεί. Το τιμόνι παρέχει καλύτερη πληροφόρηση στον οδηγό απ' ό,τι το αντίστοιχο του Almera. 






 Nissan Almera 1,5 Challenge-Toyota Corolla 1,4 G6
 
Νεανική σπορτίφ διαμάχη
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ 
Ικανοποιητικά σπορτίφ συμπεριφορά
Δυνατότερος ο κινητήρας του Almera
Σύγχρονες αντιλήψεις στο εσωτερικό
Διαφορετικές προτάσεις για παρόμοιο κοινό