Η εικόνα
που αποκομίζει κανείς από το
εσωτερικό και των δύο αυτοκινήτων
είναι σε γενικές γραμμές καλή και
σύγχρονη. Η ποιότητα κατασκευής
είναι πολύ υψηλή και στις δύο
περιπτώσεις, ενώ ανάλογα είναι
και τα χρησιμοποιημένα υλικά. Το
ταμπλό του Nissan Almera 1,5 Challenge δε
διαφοροποιείται σε σχέση με αυτό
των απλών εκδόσεων του μοντέλου.
Διαφορετικές λεπτομέρειες
παρατηρούνται σε αυτό της Corolla G6
σε σχέση με τις υπόλοιπες
εκδόσεις της. Μεταξύ αυτών είναι
το φόντο των οργάνων πίσω από το
τιμόνι, ο επιλογέας με το
αλουμινένιο καπάκι και το
τριάκτινο τιμόνι που συναντάται
σε όλα τα σπορτίφ μοντέλα της Toyota.
Από εκεί και πέρα, σε επίπεδο
χρηστικότητας και τα δύο
αυτοκίνητα αποδεικνύονται
αξιόλογα, καθώς διαθέτουν αρκετές
θέσεις για αντικείμενα στην
καμπίνα των επιβατών, στην οποία
φιλοξενούνται με λίγες
παραχωρήσεις πέντε ενήλικοι. Λίγο
πιο άνετα για τους πίσω επιβάτες
είναι τα πράγματα στο εσωτερικό
της Corolla, ενώ σε επίπεδο αποσκευών
η διαφορά είναι μεγάλη υπέρ του
Almera, το οποίο διαθέτει χώρο 355
λίτρων έναντι του αντίστοιχου των
281 λίτρων του μοντέλου της Toyota.
Το τριάκτινο τιμόνι στο ταμπλό
της Corolla G6 και οι κόκκινες
ενδείξεις στα όργανα προσδίδουν
σπορτίφ υπόσταση στο χαρακτήρα
του μοντέλου.
Τίποτα στο εσωτερικό δε μαρτυρά
τη διαφορετι-κότητα του Challenge
καθώς είναι το ίδιο με αυτό των
υπόλοιπων εκδόσεων του Almera.