Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  27/3/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/3/2001
Δυνατοί και πολιτισμένοι οι νέοι κινητήρες 
Τα νέα μηχανικά σύνολα με τα οποία αμφότερα τα μοντέλα του συγκριτικού μας εφοδιάζονται, διακρίνονται για την πολιτισμένη λειτουργία και την απόδοσή τους. Με την ίδια ακριβώς χωρητικότητα (1.597 κ.εκ.) οι δύο κινητήρες διαφέρουν στα χαρακτηριστικά της απόδοσής τους. Συγκεκριμένα, ο κινητήρας του Ιαπωνικού μοντέλου δείχνει να αποδίδει καλύτερα στις υψηλές στροφές λειτουργίας, εμφανίζοντας και μεγαλύτερη ισχύ. Αντίστοιχα, μεστή λειτουργία και ροπή εμφανίζει το μηχανικό σύνολο του Toledo, το οποίο στις χαμηλές στροφές "ταλαιπωρείται" από το αυξημένο βάρος του αμαξώματος αλλά και την υστέρηση στην απόκριση του γκαζιού που επιβάλλει η λειτουργία της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης πεταλούδας. Οι μετρήσεις των επιδόσεων αποδεικνύουν περίτρανα τις διαφορές των κινητήρων σε συνάρτηση με τη διάταξη των σχέσεων αλλά και με το βάρος του κάθε αυτοκινήτου. Ετσι έχουμε το Nissan να κάνει διαφορά στην επιτάχυνση από στάση μέχρι τα 100 χλμ./ώρα, ενώ το Seat ανακάμπτει στις ρεπρίζ, σημειώνοντας καλύτερους χρόνους από τον Ιάπωνα ανταγωνιστή. Σε επίπεδο κατανάλωσης καυσίμου, το Ιαπωνικό μηχανικό σύνολο επιδεικνύει καλύτερη "ανατροφή" καθώς απαιτεί ελαφρώς μικρότερη ποσότητα αμόλυβδης βενζίνης για κάθε 100 χιλιόμετρα.
 


Δυνατός και πολιτισμένος, ο κινητήρας του Primera διακρίνεται για την ευστροφία του και την άμεση απόκρισή του.
 

Λίγο πιο τραχύ σε λειτουργία, το μηχανικό σύνολο του Toledo επιδεικνύει καλύτερη απόδοση στις μεσαίες στροφές λειτουργίας.
 

 ΣΥΓΚΡIΤΙΚΟ Νιssan Primera 1,6 VVTi - Seat Toledo 1,6 16V6
 Βίοι παράλληλοι...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Δυνατοί και πολιτισμένοι οι νέοι κινητήρες 
Ποιότητα και χώροι για πέντε 
Σπορτίφ Toledo, ευκολία χειρισμών Primera 
And the winner is...