Στο
δρόμο και οι δύο περιπτώσεις
επιδεικνύουν μεγάλη
φιλικότητα προς τον οδηγό,
ενώ και οι επιβάτες
αισθάνονται ασφάλεια. Οι
έχοντες σπορτίφ βλέψεις, στο
λογικό για την κατηγορία
πλαίσιο, θα ικανοποιηθούν
περισσότερο από τη
συμπεριφορά του Ισπανικού
μοντέλου. Η ανάρτησή του
είναι σαφώς πιο σφιχτή,
περιορίζοντας τις κλίσεις
του αμαξώματος στις στροφές.
Το σύστημα διεύθυνσης
διαθέτει καλύτερη αίσθηση
από το αντίστοιχο του Ιάπωνα
ανταγωνιστή, ενώ είναι και
λίγο πιο βαρύ. Στον τομέα των
φρένων και στις δύο
περιπτώσεις οι επιλογές των
μηχανικών δικαιώνονται όντας
εξίσου αποτελεσματικές, με
τους δίσκους του Toledo σε όλους
τους τροχούς (εμπρός
αεριζόμενοι και πίσω απλοί)
να προσφέρουν καλύτερη
αίσθηση. Η ανάρτηση του Primera
επιδεικνύει εξαιρετική
αποσβεστική ικανότητα και
μόνο σε βαθιές εγκάρσιες
ανωμαλίες θα ενοχλήσει με
θόρυβο ή και με αναπήδηση του
πίσω άξονα. Στις ευθείες η
σταθερότητα που επιδεικνύουν
τα δύο μοντέλα είναι πολύ
καλή. Σε δρόμους με στροφές, η
υποστροφή είναι η συνήθης
αντίδραση και των δύο
αυτοκινήτων μοντέλων κάτω
από πίεση. Εμφανίζεται πιο
γρήγορα στο Ιαπωνικό μοντέλο,
καθώς το Toledo έχει υψηλότερα
όρια πλευρικής πρόσφυσης,
αλλά ελέγχεται εύκολα με το
ελαφρύ τιμόνι. Το στοιχείο
που θα αφήσει στον οδηγό του
Toledo μια όχι και τόσο θετική
αίσθηση είναι αυτό της
υστέρησης στην απόκριση του
γκαζιού -ιδιαίτερα αμέσως
μετά από ένα φρενάρισμα- το
οποίο οφείλεται στην
ηλεκτρονική διαχείριση της
πεταλούδας του γκαζιού. Στο
σημείο αυτό είναι που θα
μνημονευτεί η αμεσότητα
εκτέλεσης των εντολών του
οδηγού από το μηχανικό σύνολο
του Primera.
Οι μικρότερες σε σχέση με το
Primera κλίσεις του αμαξώματος
στις στροφές είναι απόρροια
της σφιχτής ανάρτησης. Τα
περιθώρια πρόσφυσης του Toledo
είναι αρκετά υψηλά.
Η ανάρτηση του Primera
επιδεικνύει μεγάλη
αποσβεστική ικανότητα,
φροντίζοντας για την καλή
κατάσταση των επιβατών
ακόμα και μετά από μεγάλες
αποστάσεις.