Η
ετυμηγορία αυτού του
συγκριτικού καταδεικνύει
το Nissan Primera ως νικητή στα
σημεία, έναντι ενός καθ'
όλα αξιόλογου αντιπάλου.
Το Toledo χωρίς να απέχει και
πολύ από τον ανταγωνιστή
σε συνολική αξία, είναι
αυτό που λέμε "more car for your
money", αφού παρουσιάζει
εξαιρετική πληρότητα
εξοπλισμού άνεσης και
κυρίως ασφάλειας, από τη
βασική κιόλας έκδοσή του.
Στον αντίποδα όμως, το Primera
επιδεικνύει αρετές που
εκτιμώνται από την
πλειοψηφία του κοινού στο
οποίο απευθύνονται τα
μοντέλα της συγκεκριμένης
κατηγορίας, όπως είναι η
μεγάλη ευκολία χειρισμών
και η ιδιαίτερα χαμηλή
συχνότητα εμφάνισης
βλαβών, που "συνοδεύει"
όλα τα μοντέλα της Nissan. Και
αυτό φάνηκε από τις
πωλήσεις που σημείωσε το
Ιαπωνικό μοντέλο το πρώτο
δίμηνο του 2001 (1.054 μονάδες,
έναντι 354 του Ισπανού
ανταγωνιστή).
Η αξία του
Nissan Primera είναι αναμφισβήτητη
και αποδεικνύεται συνεχώς
από την εμπορική του πορεία
στην ελληνική αγορά. Δεν
είναι τυχαίες οι 1.054 μονάδες
των πωλήσεων του πρώτου
διμήνου του 2001.
Καθόλα
αξιόλογος αντίπαλος
αποδεικνύεται το Seat Toledo με
το νέο 16βάλβιδο κινητήρα
που προσφέρεται ως
ιδιαίτερα ελκυστικό "πακέτο"
(εξοπλισμός, οδική
συμπεριφορά, τιμή).