Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/7/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/7/2002

Ικανοί και σύγχρονοι κινητήρες 

Τα κορυφαία βάσει κυβισμού μηχανικά σύνολα των 1,6 λίτρων εμφανίζουν πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας, όντας σύγχρονα και εναρμονισμένα με τις πιο αυστηρές διατάξεις που αφορούν την προστασία του περιβάλλοντος. 
Αμφότεροι οι κινητήρες προσδίδουν ικανοποιητικές επιδόσεις στα δύο μοντέλα. Ο κινητήρας του C3 υπερέχει σε απόδοση ισχύος ενώ από την άλλη μεριά στον κινητήρα του Fiesta θα εκτιμήσει κανείς την εξαιρετική ελαστικότητα και την επάρκεια ροπής από τα χαμηλά πεδία του στροφόμετρου. 
Οι σχέσεις μετάδοσης των κιβωτίων των δύο μικρών μοντέλων κινούνται στο ίδιο "μήκος κύματος" και χωρίς να μπορούν να χαρακτηριστούν κοντές, εντείνουν τον τουριστικό χαρακτήρα, κυρίως στην περίπτωση του C3. Καλύτερος σε αίσθηση είναι ο επιλογέας του Fiesta, ενώ οι διαδρομές και των δύο μοχλών είναι εξίσου μικρές.



Ο 1.600άρης κινητήρας του Ford Fiesta ικανοποιεί με την απόδοσή του σε όλο το φάσμα των στροφών λειτουργίας του. Ξεχωρίζει για την πολύ καλή ελαστικότητά του.


Ισχυρός, πολιτισμένος και με μεγαλύτερη ιπποδύναμη παρουσιάζεται ο κινητήρας του Citroen C3. Να σημειωθεί ότι φέρει σύστημα μεταβολής του χρονισμού των βαλβίδων.

 Συκριτικό Citroen C3 1,6 - Ford Fiesta 1,6
 
Ήρθαν για να μείνουν
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Ικανοί και σύγχρονοι κινητήρες 
Άνεση από το C3 - Αίσθηση από το Fiesta
Καλή ποιότητα κατασκευής - Μεγαλύτεροι οι χώροι του Fiesta