• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  31/7/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 31/7/2001

Οι 3 δίλιτροι και ο 1.800άρης 

Τα μηχανικά σύνολα των τριών μοντέλων είναι ίδια σε χωρητικότητα αλλά διαφέρουν σε επίπεδο απόδοσης. Ξεκινώντας από αυτό του Maverick που διακρίνεται για την απόδοσή του στις χαμηλές και μεσαίες κυρίως στροφές, ενώ σε αυτό το λειτουργικό εύρος είναι και αθόρυβο. Οντας σχετικά παλιάς σχεδίασης, όσο οι στροφές αυξάνουν, αναλογικά κυμαίνεται και το επίπεδο του παραγόμενου θορύβου. Αρκετά ελαστικός, συνδυάζεται με ένα καλής κλιμάκωσης κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο εμφανίζει κοντές τις τρεις πρώτες σχέσεις, στοιχείο που υποκαθιστά την ύπαρξη κοντών. Οι διαδρομές του επιλογέα είναι με διαφορά οι μεγαλύτερες μεταξύ των τριών. To μόνο που προβληματίζει, είναι η σκληρότητα που αποτρέπει τις γρήγορες αλλαγές.
Από την άλλη μεριά, το CR-V διαθέτει έναν κινητήρα-διαμάντι για τα δεδομένα της κατηγορίας. Εύστροφος και δυνατός, προσδίδει χαρακτηριστικά GT στο μοντέλο. Εμφανίζει εξαιρετική ελαστικότητα, ενώ στα πλεονεκτήματά του συμπεριλαμβάνεται και η χαμηλή κατανάλωση. Οι σχέσεις του κιβωτίου είναι κοντές και ο επιλογέας του μικρός με ανάλογες διαδρομές και θετική αίσθηση στο "κούμπωμα". 
Λίγο καλύτερα είναι τα πράγματα με τον επιλογέα του RAV4, o οποίος σε αίσθηση και ευχρηστία δε διαφέρει από αυτόν ενός συμβατικού αυτοκινήτου. Η απόδοση του κινητήρα και τα πολιτισμένα λειτουργικά του χαρακτηριστικά καθιστούν το μοντέλο το πιο ομοιογενές μεταξύ των τριών. 
Σε ελαστικότητα η εικόνα είναι καλύτερη και από αυτή του CR-V. Χαμηλή είναι και η μέση κατανάλωση του μοντέλου, καθώς ο κινητήρας διαθέτει ροπή σε όλο το φάσμα της λειτουργίας του. 
H απόδοση του κινητήρα του Freelander με τη χωρητικότητα των 1,8 λίτρων είναι -και λογικά- μικρότερη σε σχέση με τις ανταγωνιστικές προτάσεις. 
Η λειτουργία του ωστόσο είναι αρκούντως πολιτισμένη, ενώ στην πράξη φαίνεται ικανό να προσδώσει μέτριες επιδόσεις στο μοντέλο, χάρη κυρίως στην κλιμάκωση των σχέσεων του κιβωτίου των ταχυτήτων.


Με 1,8 λίτρων χωρητικότητα, το Freelander υστερεί έναντι των Ιαπωνικών σε επιδόσεις αλλά ικανοποιεί σε συνολική απόδοση και πολιτισμένο χαρακτήρα.
Ο κινητήρας του Maverick διακρίνεται για την απόδοσή του στις χαμηλές και μεσαίες στροφές λειτουργίας, στοιχείο που εκτιμάται και κατά την εκτός δρόμου κίνηση.

Το CR-V επιδεικνύει πολύ καλή εικόνα σε επίπεδο ελαστικότητας αλλά και συνολικής απόδοσης. Συνδυάζεται πολύ καλά με τις κοντές σχέσεις του κιβωτίου των ταχυτήτων.


Το μηχανικό σύνολο του RAV4 κερδίζει τις εντυπώσεις συνολικά, καθώς δείχνει να έχει δύναμη σε όλο το φάσμα των στροφών, είναι πολιτισμένο.

 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ 
 Στην επίθεση και στην άμυνα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οι 3 δίλιτροι και ο 1.800άρης 
Πολύ καλοί χώροι στα Maverick και CR-V
Διαφορετικοί προσανατολισμοί
Σχεδιαστικές παραλλαγές ανάλογες της προέλευσης