Οι πρώτες εκτιμήσεις που είχαν γίνει σχετικά με το λανσάρισμα της νέας C-Class προέβλεπαν πως το νέο μεσαίο μοντέλο της Γερμανικής εταιρείας θα έκανε την εμφάνισή του προς τα τέλη του 2007. Επειδή όμως το αντίπαλον δέος στην κατηγορία (λέγε με BMW Σειρά 3) τοποθετείται νωρίτερα χρονικά (2005), οι διαδικασίες εξέλιξης της νέας Mercedes δρομολογήθηκαν με ταχύτερους ρυθμούς με αποτέλεσμα να μιλάμε πλέον για επίσημη παρουσίαση μέσα στο 2006. Εξωτερικά, οι σχεδιαστικές γραμμές που ακολουθούνται δανείζονται αρκετά στοιχεία από πολλά μελλοντικά μοντέλα του ομίλου. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα έχουν διάφανο κάλυμμα (η σχεδίασή τους είναι επηρεασμένη από τη μελλοντική R-Class), ενώ ο ευμεγέθης προφυλακτήρας ενσωματώνει τρεις μεγάλους αεραγωγούς προσδίδοντας στο όχημα ένα πιο δυναμικό ύφος. Το πίσω μέρος της νέας C-Class θυμίζει έντονα το μεγαλύτερο μοντέλο της φίρμας, την Ε-Class. Στο εσωτερικό, η πολυτέλεια παραμένει το κύριο χαρακτηριστικό, ενώ η ποιότητα των υλικών που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή του ταμπλό και των θυρών είναι κορυφαία όπως και το φινίρισμα των επιμέρους τμημάτων. Οι διαθέσιμοι χώροι τόσο για επιβάτες όσο και για αποσκευές βάσει των τελευταίων στοιχείων που έχουμε στη διάθεσή μας (κάνουν λόγο για ελαφρώς μεγαλύτερες διαστάσεις) αναμένεται να καλύψουν με μεγάλη άνεση τις μεταφορικές ανάγκες 4 ή ακόμα και 5 ενήλικων επιβατών. Η μελλοντική C-Class θα διαθέτει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε επίπεδο ασφάλειας και άνεσης, ενώ τα μηχανικά σύνολα με τα οποία θα εφοδιάζεται το μοντέλο θα είναι χωρητικότητας 1,8, 2,0 και 2,2 λίτρων. Βέβαια για τους ανήσυχους οδηγούς θα υπάρχουν και οι ισχυρότεροι από πλευράς απόδοσης κινητήρες V6 χωρητικότητας 2,5, 3,0 και 3,5 λίτρων. Πάντως χωρίς καμιά συνταρακτική εξέλιξη βασικός κινητήρας θα παραμείνει όπως όλα δείχνουν ο υπερτροφοδοτούμενος 1.800άρης απόδοσης 143 ίππων.
Από τη μελλοντική R-Class φαίνεται πως εμπνεύστηκαν οι σχεδιαστές της Mercedes για τη δημιουργία του εμπρόσθιου τμήματος της νέας C-Class.
Τα πίσω φωτιστικά σώματα θυμίζουν τη μεγαλύτερη Ε-Class.