ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  18/1/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/1/2005
Test mtx
Ευρωπαϊκά οχήματα εναντίον Ιαπωνικών
Τα καλύτερα από δύο κόσμους
Κρατάει χρόνια η "βεντέτα" μεταξύ Toyota Corolla και Volkswagen Golf.
Πάντοτε θα απασχολούν το αγοραστικό κοινό οι συγκρίσεις ανάμεσα σε οχήματα ευρωπαϊκών και ιαπωνικών εταιρειών και ειδικά την τρέχουσα περίοδο που η Ασία με την Ευρώπη δείχνουν να βρίσκονται πιο... κοντά από ποτέ.
Υπάρχει διαφορετική φιλοσοφία ανάμεσα σε Ευρωπαίους και Ιάπωνες κατασκευαστές αυτοκινήτων στη σύγχρονη εποχή της παγκοσμιοποίησης, μια εποχή κατά την οποία "οτιδήποτε παράγεται οπουδήποτε και πωλείται οπουδήποτε"; Η απάντηση είναι ότι "ναι", υπάρχουν διαφορές σε συγκεκριμένους τομείς και κυρίως σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση των αυτοκινήτων. Σε καμία περίπτωση πάντως δεν υπάρχουν οι μεγάλες "αποστάσεις" που χώριζαν αυτούς τους δύο "κόσμους" πριν από μερικές δεκαετίες. Η αιτία είναι ακριβώς η αρχή της παγκοσμιοποίησης η οποία επιβάλλει επιτυχημένη παρουσία και προσαρμογή σε πολλές και διαφορετικές αγορές. Στις σελίδες που ακολουθούν παρουσιάζονται το καλύτερο ευρωπαϊκής και το καλύτερο ιαπωνικής προέλευσης όχημα όπως αυτά προκύπτουν από την αξιολόγηση και τον διαχωρισμό των κλάσεων που έχει δημιουργήσει το Auto Τρίτη (σε περιπτώσεις ισοβαθμιών παρουσιάζονται όλοι οι εκπρόσωποι). Δείτε λοιπόν σε ποιες κατηγορίες έχουν προβάδισμα οι διάφορες εταιρείες από την Ιαπωνία και σε ποιες εκείνες από την Ευρώπη. Σε ό,τι αφορά πάντως την ελληνική αγορά το 61,8% των αγοραστών στράφηκε προς ευρωπαϊκές κατασκευές και το 23,9% επέλεξε προτάσεις ιαπωνικών εταιρειών (για το 2004) ενώ Ιάπωνας είναι ο δημοφιλέστερος κατασκευαστής την τριετία 2002-2004 (Toyota). Στην Ευρώπη οι Ιάπωνες κατασκευαστές απορροφούν κατά το 2004 ποσοστό 13,3% των πωλήσεων από 10,4% που κατείχαν το 2001.

 
 Ευρωπαϊκά οχήματα εναντίον Ιαπωνικών
Μίνι
Μίνι πολυχρηστικά
Μικρά 1.000 έως 1.200 κ.εκ.
Μικρά 1.200 έως 1.400 κ.εκ.
Μικρομεσαία 1.300 έως 1.400 κ.εκ.
Μικρομεσαία 1.400 έως 1.600 κ.εκ.
Μεσαία 1.600 κ.εκ.
Μεσαία 1.800 κ.εκ.
Εκτός δρόμου πεντάθυρα
Μικρά GT 120 PS+
Μικρά GT έως 120 PS