ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  18/1/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/1/2005
Test mtx
Τα καλύτερα από δύο κόσμους
Μεσαία 1.600 κ.εκ.
Renault Laguna-Skoda Octavia 5-VW Passat vs Toyota Avensis 1,6
Το Toyota Avensis είναι ελαφρώς πιο κομψό αλλά και αρκετά πιο προκλητικό σε σχέση με τα υπόλοιπα τρία οχήματα.
Το Toyota Avensis 1,6 συγκεντρώνει βαθμολογία 8,70 στην αξιολόγηση του Auto Τρίτη και τίθεται αντιμέτωπο με το Renault Laguna 1,6, το Skoda Octavia 5 και το VW Passat (βαθμός 8,60). Πρέπει να σημειώσουμε βέβαια ότι βαθμολογία 8,70 έχουν και τα Audi Α4 και BMW 316 που όμως ως πιο premium μεσαία “κατατάσονται” υψηλότερα και δεν είναι άμεσα συγκρίσιμα με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κλάσης. Το Renault υιοθετεί ένα ξεχωριστό, πεντάθυρο αμάξωμα δυόμισι όγκων, κάτι που ισχύει όμως και για το Skoda Octavia 5 σε αντίθεση με το VW Passat και το Toyota Avensis τα οποία διαθέτουν ένα πιο κλασικό αμάξωμα τριών όγκων. Τα τρία ευρωπαϊκά αυτοκίνητα είναι σε γενικές γραμμές πιο μυώδη και προκαλούν αισθήματα σιγουριάς ενώ το Avensis δίνει περισσότερη έμφαση στην κομψότητα ενώ είναι και ελαφρώς πιο προκλητικό. Στο δρόμο αποκαλύπτονται αρκετές διαφορές των εν λόγω οχημάτων με το Avensis να εστιάζει κυρίως στην άνεση όπως μαρτυρεί και η ρύθμιση της ανάρτησης. Κορυφαίο σε άνεση είναι πάντως το Laguna χωρίς το γεγονός αυτό να περιορίζει την οδική συμπεριφορά από το να χαρακτηριστεί πολύ καλή. Παραπλήσιος είναι ο συνδυασμός και για λογαριασμό του Octavia 5 με τη διαφορά ότι ο ουδέτερος και ευχάριστος χαρακτήρας σε δρόμο με στροφές είναι που κερδίζει τα πιο θετικά σχόλια. Καλό είναι το επίπεδο άνεσης και στο VW Passat με κάποια διαφορά όμως από τα υπόλοιπα οχήματα. Από πλευράς τιμής το Octavia 5 είναι εύλογα το πιο ολοκληρωμένο "πακέτο" με κόστος αγοράς 16.590 ευρώ και ικανοποιητικό εξοπλισμό.
Επιδόσεις
Από πλευράς επιδόσεων το Passat και το Avensis είναι αισθητά πιο γρήγορα με το όχημα της VW να εκμεταλλεύεται στο έπακρο τόσο το τράβηγμα του κινητήρα του όσο και την καλή κλιμάκωση του κινητήρα και να κερδίζει τη "μάχη" των ρεπρίζ σε σχέση με το όχημα της Toyota.
Χώροι
Octavia 5
Σε ό,τι αφορά τους χώρους για επιβάτες το Octavia 5, το Passat και το Avensis είναι πιο ολοκληρωμένα από το Laguna (το Γαλλικό όχημα υστερεί λίγο σε ό,τι αφορά τον αέρα για τα κεφάλια των πίσω επιβατών αλλά και στον ωφέλιμο όγκο του χώρου αποσκευών). Με δυνατότητα αποθήκευσης αποσκευών με συνολικό όγκο 560 λίτρων το Octavia 5 είναι ο πρωταγωνιστής σε αυτό τον τομέα των μετρήσεων. Το Avensis διαθέτει τον μεγαλύτερο χώρο για τα γόνατα των πίσω, το Passat τον μεγαλύτερο χώρο για τα κεφάλια των εμπρός ενώ το Laguna ξεχωρίζει για το πλάτος της καμπίνας του.
To Renault Laguna είναι ξεχωριστό χάρη και στο αμάξωμα δυόμισι όγκων που διαθέτει.

Το Skoda Octavia 5 είναι ένα από τα πιο ολοκληρωμένα οχήματα της μεσαίας κλάσης με κορυφαίο value for money.

To VW Passat συνδυάζει κύρος, πολυτέλεια και μεγάλους χώρους όντας ένα από τα πιο ισχυρά ονόματα της κλάσης.

 
 Ευρωπαϊκά οχήματα εναντίον Ιαπωνικών
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Μίνι
Μίνι πολυχρηστικά
Μικρά 1.000 έως 1.200 κ.εκ.
Μικρά 1.200 έως 1.400 κ.εκ.
Μικρομεσαία 1.300 έως 1.400 κ.εκ.
Μικρομεσαία 1.400 έως 1.600 κ.εκ.
Μεσαία 1.600 κ.εκ.
Μεσαία 1.800 κ.εκ.
Εκτός δρόμου πεντάθυρα
Μικρά GT 120 PS+
Μικρά GT έως 120 PS