Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/5/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/5/2005
Test mtx
Kινητήρας
Σπιρτόζικο μοτέρ
Το 3κύλινδρο μηχανικό σύνολο του 1,0 λτ. κινεί με άνεση το μίνι αυτοκίνητο, αλλά η τραχύτητά του γίνεται αισθητή.
Το μηχανικό σύνολο του 1,0 λτ. που κινεί το Aygo είναι 3κύλινδρο, 12βάλβιδο με σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων (VVT-i). Οι 73 πραγματικοί ίπποι (έναντι 68 ονομαστικών) που αποδίδει είναι σε θέση να κινήσουν με άνεση το μίνι αυτοκίνητο στις αστικές διαδρομές, καθώς και να διατηρήσουν με άνεση ταχύτητες της τάξεως των 130+ χλμ./ώρα στον ανοιχτό δρόμο. Το τράβηγμα του κινητήρα ικανοποιεί περισσότερο από τις μεσαίες στροφές και άνω όπου αποδίδεται και η ροπή (103 Nm/3.640 σ.α.λ.). Ο θόρυβος που παράγει το μοτέρ του 1,0 λτ. γίνεται αισθητός στο θάλαμο των επιβατών, όπως και η τραχύτητα, χαρακτηριστικό των 3κύλινδρων μηχανικών συνόλων. Το κιβώτιο ταχυτήτων των πέντε σχέσεων μετάδοσης έχει σχετικά αραιή διάταξη, ενώ η αίσθηση του επιλογέα ικανοποιεί στις συχνές εναλλαγές.

 
 Τοyota Αygo 1,0 5d
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Kινητήρας
Εσωτερικό
Χώροι επιβατών - αποσκευών
Στο δρόμο
Παθητική ασφάλεια
Συμπέρασμα