ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Θέματα αγοράς Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  7/3/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/3/2006
Θέματα αγοράς mtx
Εν τω πολλώ το ευ
Hyundai Santa Fe
“Βρε πως έχει ομορφύνει”
Το νέο Santa Fe προβάλλει ένα διακριτικά δυναμικό προφίλ αισθητικά, ενώ δεν κρύβει τον περισσότερο ασφάλτινο χαρακτήρα του.
Η δεύτερη γενιά του Santa Fe εστιάζει περισσότερο στην οδική συμπεριφορά του σε ασφάλτινες διαδρομές, προσφέροντας αναβαθμισμένα επίπεδα άνεσης, ποιότητας κύλισης και οδηγικής αίσθησης, μέσω της νέας ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Ωστόσο δεν απαρνείται τον εκτός δρόμου χαρακτήρα του, όπως ορίζεται από το νέο σύστημα τετρακίνησης που κατανέμει τη ροπή από πίσω που είναι αρχικά, στους εμπρόυς τροχούς (Torque On Demand) -με δυνατότητα κλειδώματος σε ποσοστό 50/50- και την απόστασή του από το έδαφος.
Ο πίνακας οργάνων και γενικότερα ο φωτισμός στο εσωτερικό είναι στην απόχρωση του μπλε.Ο διάκοσμος είναι ευχάριστος στο νέο Santa Fe, ενώ και η ποιότητα βρίσκεται σε καλά επίπεδα, παρά την ύπαρξη σκληρών πλαστικών.
Χώροι
Οι μεγαλύτεροι χώροι του (απόρροια της αύξησης του μήκους του κατά 175 χλστ. και του πλάτους του κατά 45χλστ.) και η παρουσία δύο επιπλέον καθισμάτων είναι σημαντικά στοιχεία, που φέρει το νέο Santa Fe. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 774 λίτρα (μέχρι όμως το ύψος της οροφής).
Τεχνικά
Το νέο Santa Fe εφοδιάζεται με το γνωστό μας -από το προηγούμενο- κινητήρα των 2,7 λίτρων (εξακύλινδρος V), ο οποίος, με την υιοθέτηση της τεχνολογίας συνεχώς μεταβαλλόμενου χρονισμού των βαλβίδων, αποδίδει 185 ίππους και 248 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ.. Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο 5 ταχυτήτων, που είναι νέα και τα δύο.

 
 Τι είδαμε στην Έκθεση της Γενεύης
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Mazda
Peugeot 207
Ηyundai Accent
Ford Focus
Chevrolet
Hyundai Santa Fe
Suzuki SX4
Volvo S80
Kia Cee'd
Οι πιο ενδιαφέρουσες νέες παρουσίες
ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ
ΝΕΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ