Εν τω πολλώ το ευ | Οι πιο ενδιαφέρουσες νέες παρουσίες |
| | Audi A6 allroad Quattro Ομοιογένεια στη γκάμα φέρνει το νέο allroad, αντικαθιστώντας το παλιό, που βασιζόταν στην προηγούμενη γενιά του A6. Στην ίδια όμως λογική του υπερυψωμένου στέισον βάγκον, το allroad διατηρεί τη μόνιμη τετρακίνηση, όχι όμως και τον τούρμπο κινητήρα, αφού πλέον εφοδιάζεται με V6 3,2 λίτρων 255 ίππων ή V8 4,2 λίτρων 350 ίππων, αμφότεροι τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού FSI. Σχεδιαστικά, είναι πιο ήπιο από το πρωτότυπο που είδαμε πέρυσι, ενώ στο εσωτερικό προσφέρει άπλετη πολυτέλεια, που, σε συνδυασμό με τα άλλα στοιχεία του αυτοκινήτου, το καθιστά εκ νέου μοναδικό. | | VW Concept A Ένα SUV -μικρότερο από το Touareg- δείχνει να έχει πρόθεση να παράγει η VW στο άμεσο μέλλον. Σε μια κατηγορία όπου μέχρι στιγμής μόνο η BMW συμμετέχει με την X3, η VW αναζητά, μέσα από το πρωτότυπο (Concept) A, μια προσέγγιση στο πάτωμα του επόμενου Golf, με στοιχεία πιο δυναμικά από τον ανταγωνισμό, που παραπέμπουν σε κουπέ, ενώ για κερασάκι έχει και ανοιγόμενη οροφή. Εφοδιασμένο με έναν κινητήρα τεχνολογίας twincharger (τουρμποκομπρέσσορα) 150 ίππων και ηλεκτρονική τετρακίνηση 4Motion (κοινή με τα Passat/Golf/Audi A3), το Concept A δείχνει αμέσως τις δυνατότητες επιλογής για το τελικό προϊόν που διαθέτει η VW (κινητήρες, πατώματα, μεταδόσεις), αφήνοντας μόνο άγνωστο το τελικό σχήμα, αλλά και την ημερομηνία παραγωγής. Η αναμονή και οι εικασίες για το CrossGolf πάντως τελειώνουν εδώ, αφού αυτό είναι το αυτοκίνητο, που θα εξελιχθεί τελικά σε ό,τι μέχρι τώρα αναμέναμε. Πιθανότερα ονόματα τα "Marrakech" ή "Bedouin". | | Mercedes-Benz GL-Class Πέρασε τον Aτλαντικό η νέα GL -το κορυφαίο SUV της Mercedes- και, συγχρόνως με την ανακοίνωση των τιμών της σε αρκετές αγορές της Ευρώπης (από 66.900 ευρώ η GL450 στη Γερμανία), έκανε και την εμφάνισή της στη Γενεύη. Τα κοινά γονίδια με την M-Class είναι αρκετά, μόνο που η μεγαλύτερη GL έχει χώρους για άλλους δύο (συνολικά 7), ενώ έχει 2 κινητήρες επιπλέον -έναν βενζίνης, το νέο V8 4,6 λίτρων 340 ίππων και έναν diesel, τον V8 4,2 λίτρων 306 ίππων. Ακόμη, η κορυφαία (προς το παρόν) έκδοση GL500 "φοράει" το νέο 32βάλβιδο V8 5,5 λίτρων με τους 388 ίππους, που δε διαθέτει η ML500. | | Dacia Logan Steppe Και στα SUV πατάει πόδι η Dacia, που με το Logan Steppe δείχνει μια πρόταση χαμηλού κόστους στην κατηγορία. Η θυγατρική της Renault χρησιμοποίησε το επιτυχημένο Logan ως βάση για το Steppe, που το εξόπλισε με στοιχεία χρηστικότητας, όπως αντικριστά ανοιγόμενες πίσω πόρτες, μία περίπλοκη σχάρα οροφής και πολλά στοιχεία, που δείχνουν πως, το αυτοκίνητο προορίζεται και για επαγγελματική χρήση, στα χνάρια του Kangoo 4x4. Ως πρωτότυπο δείχνει επιπλέον και τα τεχνολογικά στοιχεία, τα οποία στο μέλλον θα λανσάρει η Dacia στα αυτοκίνητα παραγωγής της, όπως βελτιωμένη ποιότητα και υλικά, καθώς και νέο εξοπλισμό άνεσης. | | Renault Clio RenaultSport Δεν αγγίζει μόλις για 3 ίππους το μαγικό 200 η ισχύς του 2λιτρου συνόλου, κάτω από το καπό του γρηγορότερου Clio. Σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος (1.280 κιλά), το 0-100 σε λιγότερα από 7 δλ. είναι αναμενόμενο. Η Renault πάντως περιχαρής ανακοίνωσε πως, το αυτοκίνητο προτείνεται και για αγωνιστική χρήση, αφού ο κινητήρας, ενώ είναι ελαστικός χαμηλά, μετά τις 5.000 στροφές παίρνει πραγματικά φωτιά! Το αυτοκίνητο θα παράγεται μαζί με το Megane Sport, από το οποίο προέρχονται και στοιχεία της ανάρτησης και τα φρένα αυτούσια. | | Toyota Yaris TS Τέλος στην εικόνα του "καλού παιδιού". Το TS έρχεται με νέο κινητήρα 1,8 λίτρων και επεμβάσεις στο εξωτερικό, που στηρίζουν την εικόνα που ζητά η Toyota για το μικρό της πύραυλο. Χαμηλοί προφυλακτήρες, άλλα φώτα πίσω, χρωμιωμένη εξάτμιση, ποδιές στο πλάι και 17άρες ζάντες πλαισιώνουν την εικόνα, που ξεκινάει εμπρός με την κυψελωτή γρίλια με το διακριτικό TS. Η παραγωγή πρέπει να θεωρείται σίγουρη, με διάθεση από το 2007, παρά το γεγονός πως, το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο. | | Honda Civic Type-R Δύο εκδόσεις του Civic, με ένα αυτοκίνητο, έφερε η Honda στη Γενεύη. Το Type-R εκ πρώτης είναι το κορυφαίο Civic, ενώ με δεύτερη ματιά φαίνεται και το τρίθυρο σχήμα του μικρομεσαίου της Honda. Βασισμένο στην ίδια λογική με το προηγούμενο R, η νέα γενιά φέρνει έναν ίδιο ατμοσφαιρικό 2λιτρο κινητήρα 200 ίππων και στερείται κάθε βοηθήματος, επικεντρώνοντας τον οδηγό στην αγνότητα της οδήγησης. Το αυτοκίνητο παραγωγής θα φανεί το καλοκαίρι και η διάθεση αναμένεται από το 2007. | | Opel GT Αντικαταστάτης του Speedster αλλά και αναβίωση ενός θρύλου. Το δίδυμο του αμερικανικού Saturn Sky, το νέο GT, έχει όλα τα συστατικά για να γίνει το αντικείμενο πόθου για πολύ κόσμο: roadster αμάξωμα, πίσω κίνηση και 2λιτρο turbo κινητήρα 260 ίππων. Με 0-100 χλμ./ώρα κάτω από 6 δλ. και 230 χλμ./ώρα τελικής, αν και η τιμή (που όπως αναμένεται) είναι σωστή, θα φέρει απέναντι στο Mazda MX-5 δυνατό ανταγωνισμό. | | Toyota Urban Cruiser Μια κατηγορία κάτω από το RAV4, στο κενό που αφήνει η έλλειψη τρίθυρης έκδοσης του τελευταίου έρχεται σφήνα το Urban Cruiser. Η λογική πως οι περισσότεροι χρήστες τέτοιων οχημάτων τα θέλουν κυρίως για την πόλη αντανακλάται στην αυξημένη χρηστικότητά του, ενώ σχεδιαστικά φέρνει νέο αέρα στην Toyota από το ευρωπαϊκό της κέντρο σχεδίασης όπου εξελίχθηκε το πρωτότυπο. Λεπτομέρειες για τα μηχανικά μέρη δεν ανακοινώθηκαν αφού πρώτος ρόλος είναι η βολιδοσκόπηση της αγοράς, με την παραγωγή να βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο απόφασης. | | Saab Aero X Concept Με σκέτη βιοαιθανόλη κινείται το Aero X, το αυτοκίνητο που όλοι περιμένουμε να κληροδοτήσει πολλά στοιχεία στις επόμενες γενιές Saab. Ο V6 των 2,8 λίτρων με διπλά τούρμπο που χρησιμοποιείται και από άλλα μοντέλα της Saab αλλά και της GM γενικότερα, παράγει 400 ίππους και φέρνει το φουτουριστικό κουπέ στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 5 δλ. Μπορεί το σύνολο οροφής-θυρών-παρμπρίζ να μην είναι κάτι που θα δούμε στην παραγωγή, το αναμενόμενο όμως μικρομεσαίο της εταιρίας αλλά και το κουπέ που πιθανολογείται να παράγει, αναμένεται να αντλήσουν πολλά στοιχεία από το Aero X. | | Toyota Aygo For Sports "Πάω για σπορ" λέει το όνομα της ανοιχτής έκδοσης του Aygo, και η Toyota προσθέτει: "με τους φίλους μου". Μόνο που το ανοιχτό Aygo είναι διθέσιο και έχει δύο μεγάλα τόξα οπότε δεν είναι και roadster. Παρόλα αυτά έχει νεοπρένιο στα καθίσματα (αυτό το γυαλιστερό πλαστικό ύφασμα των μαγιό) LED φώτα πίσω και μπλε ναυτικό χρώμα. Θα παραχθεί; Μάλλον όχι, αλλά ίσως δώσει αφορμή για κάποιου είδους διαφορετική έκδοση του κανονικού Aygo. | | Skoda Roomster Αποκάλυψε επιτέλους το VarioFlex εσωτερικό του Roomster, του πολυμορφικού μικρομεσαίου της, η Skoda στη Γενεύη. Η δυνατότητα διαμόρφωσης των χώρων κορυφώνεται στο πίσω κάθισμα που μπορεί να συρθεί εμπρός πίσω αλλά και στο πλάι, δημιουργώντας χώρους για 2 ή 3 αναλόγως της περίστασης. Σε συνδυασμό με τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και την πανοραμική οροφή, το Roomster παρέχει το ιδανικό περιβάλλον για τους επιβάτες του. Οι κινητήρες ξεκινούν από τα 1,2 λίτρα ενώ στην Ελλάδα το αυτοκίνητο αναμένεται το Σεπτέμβριο. | | Ferrari 599 GTB Η ισχυρότερη 12κύλινδρη Ferrari παραγωγής, η 599GTB, θα κοσμεί από εδώ και πέρα τα παιδικά δωμάτια, αλλά και τα πάρκινγκ των τυχερών ιδιοκτητών της, αντί της απερχόμενης πλέον 575Μ Maranello. Με 620 ίππους (μόλις 2,6 κιλά ανά ίππο!) από τα 5.999 κ.εκ (εξ ου και το όνομα) του κινητήρα της Enzo, η GTB είναι κατασκευασμένη εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο και αποτελεί την επιτομή των μοντέλων της εταιρείας του Μαρανέλο. | | Pagani Zonda Roadster F Μόνο για λίγους προορίζεται το Roadster F, με 25 κομμάτια προβλεπόμενης παραγωγής. Με το 12κύλινδρο σύνολο της Mercedes των 7,3 λίτρων, 650 ίππων και 780 Nm πίσω από την πλάτη του οδηγού, το Zonda φτάνει στα 200 χλμ./ώρα σε 9,8 δλ, ενώ εύκολα ξεπερνά τα 300 χλμ./ώρα τελικής. Και όλα αυτά, χωρίς οροφή! | | Koenigsegg CCX Δε χτυπάει στα ίσια την Bugatti Veyron, όπως πολλοί περίμεναν, το CCX όμως κατέχει μια θέση, που πολλοί άλλοι θα ζήλευαν στο πάνθεον των υπεραυτοκινήτων. Με τους 806 ίππους (και 920 Νm ροπής) -από τον V8 των 4,7 λίτρων- αρκούν 3,2 δλ. για να φτάσει το CCX στα πρώτα 100 χλμ./ώρα και μόλις 9,9 δλ για τα 235 χλμ./ώρα -από τα 395 χλμ./ώρα τελικής του. Το Koenigsegg κάνει χρήση εξωτικών υλικών, όπως ανθρακονήματα και κυψέλες αλουμινίου στο σασί του. Οι τιμές πάντως είναι αποθαρρυντικές για τους πολλούς, αφού ξεκινάνε από 458.000 ευρώ, χωρίς το ΦΠΑ και μόνο με βασικό (!) εξοπλισμό. | | Porsche 911 997 GT3 Μαζί με τη νέα τούρμπο, η Porsche έφερε στη Γενεύη και την έκδοση GT3 της νεότερης 911. Με 415 ίππους (στις 7.600 στροφές, με κόφτη στις 8.400!) από τον ατμοσφαιρικό boxer των 3,6 λίτρων, η GT3 φτάνει στα 100 χλμ./ώρα σε 4,3 δλ. και στα 160 χλμ./ώρα σε 8,7 δλ., ενώ η τελικής της αγγίζει τα 310 χλμ.ώρα. Σε σχέση με τις αδελφές 911, η GT3 ξεχωρίζει από το πιο αγωνιστικό της "κοστούμι" και το άσπρο χρώμα. | | Rolls Royce 101EX Τρία χρόνια μετά την κάμπριο έκδοση της Phantom, η Rolls Royce έφερε στη Γενεύη την κουπέ έκδοση με τον κωδικό 101ΕΧ. Διατηρώντας όλα τα στοιχεία της μάρκας, τη μηχανολογική τελειότητα, την άψογη ποιότητα και εξαίρετη τεχνική, η 101EX είναι ένα κουπέ για τέσσερις, με ιδιαίτερη μνεία στο πίσω κάθισμα. Οι πόρτες ανοίγουν αντίστροφα, αποκαλύπτοντας ένα απλής σχεδίασης εσωτερικό, με έντονο βρετανικό "αέρα", παρά τα γερμανικά γονίδια του αυτοκινήτου (η Rolls Royce ανήκει στην BMW). | | Spyker D12 Peking-Paris Ολοκληρώνεται η αναβίωση της Spyker με ένα SUV υψηλών επιδόσεων, ονομασμένο από τις τρεις συμμετοχές της εταιρείας στον ομώνυμο αγώνα, στις αρχές του περασμένου αιώνα. Ετοιμάζεται για παραγωγή το 2007, με κινητήρες από τη VW 500 ίππων (πρόκειται για τον W12), ενώ στοιχεία από το αυτοκίνητο της έκθεσης, όπως οι πόρτες που ανοίγουν αντικριστά, θα περάσουν αυτούσια στο τελικό μοντέλο. | | Mitsubishi Colt CZC Την τελική μορφή του Colt CC με ονομασία CZC και αναδιπλούμενη σκληρή οροφή του Pininfarina έφερε η Mitsubishi στη Γενεύη. Με κινητήρες 1,5 λίτρων ατμοσφαιρικούς και turbo (109 και 150 ίππους αντίστοιχα) το CZC προσφέρει και επιδόσεις στην κατηγορία, αφού εξοπλισμένο με τον τελευταίο θέλει μόλις 8,4 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα. Βασίζεται στο πάτωμα του 5θυρου Colt ώστε να διαθέτει τους μεγαλύτερους δυνατούς χώρους από το μεταξόνιο των 2.500 χλστ. που διαθέτει. | | Daihatsu D-Compact Wagon Μια διαφορετική προσέγγιση στη μικρή κατηγορία που συνδυάζει χώρους, πρακτικότητα και στυλ είναι το D-Compact Wagon της Daihatsu. Με τον 1.500άρη κινητήρα της μάρκας (105 ίππους) κινείται εύκολα και εκτός πόλης, ενώ έμφαση έχει δοθεί στη σχεδίαση ώστε να προκαλεί το ενδιαφέρον των περαστικών σύμφωνα με τη Daihatsu. | | Alfa Romeo Spider Η ανοιχτή έκδοση της Brera, η Spider μπορεί να μοιράζεται όλα τα μηχανικά της μέρη με την πρώτη (κινητήρες 2,2 και V6 3,2 λίτρων με 4κίνηση) φέρνει όμως το ιστορικό όνομα των κάμπριο μοντέλων της εταιρίας του Μιλάνου. Τώρα ο οδηγός και συνεπιβάτης (διθέσιο γαρ) μπορούν να απολαμβάνουν εκτός από τον αέρα γύρω από τα κεφάλια τους, και τα βλέμματα των περαστικών που σίγουρα τραβά ένα από τα ομορφότερα αυτοκίνητα σήμερα. |
|
| |
|