Διαβάστηκε από 56194αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:25/10/2010
O Ρομπέν των αστών
Το πρώτο SUV της Skoda υπόσχεται να δείξει με επιτυχία το δρόμο της light περιπέτειας στους σύγχρονους αστούς, που αρέσκονται
στις αποδράσεις από την γκρίζα καθημερινότητα.
Μέτρηση κατανάλωσης
11,7 λτ./100 χλμ.
Το στιβαρό πλαίσιο και οι καλοκουρδισμένες αναρτήσεις προσφέρουν ισορροπημένα χαρακτηριστικά εντός και εκτός δρόμου.
To Υeti είναι το πρώτο ουσιαστικά SUV της Skoda και δε δείχνει να φοβάται τα βαθιά νερά της κατηγορίας με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη. Με μήκος 4,22 μ., εμφάνιση και δυνατότητες SUV και πολυχρηστικά στοιχεία στο εσωτερικό του, αποτελεί μια ολοκληρωμένη πρόταση.
Από μέσα άνεση
Η εικόνα του σαλονιού ποιοτικά ξεχωρίζει με τη χρήση μαλακών πλαστικών στο πάνω τμήμα του ταμπλό. Απόλυτα ικανοποιητικό είναι το φινίρισμα και η συναρμογή. Υπάρχουν διάσπαρτοι αποθηκευτικοί χώροι για μικροαντικείμενα, ενώ στα πίσω συρόμενα και αφαιρούμενα καθίσματα υπάρχει αρκετός χώρος για τα γόνατα και τα κεφάλια των επιβατών.
Τετρακίνηση
Το Yeti εφοδιάζεται με πολύδισκο συμπλέκτη Haldex 4ης γενιάς, ο οποίος σε κανονικές συνθήκες πρόσφυσης κατανέμει το 96% της ροπής στους τροχούς του εμπρός άξονα, ενώ όταν η κεντρική μονάδα ελέγχου ανιχνεύσει διαφορά στην ταχύτητα μεταξύ των δύο αξόνων, μεταφέρεται έως και το 90% της δύναμης πίσω.
Σε αρκετά καλό επίπεδο είναι η άνεση από την ανάρτηση, ενώ ο θόρυβος κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα. Γι αυτό φροντίζει και ο ήσυχος τούρμπο κινητήρας, που παράλληλα επιταχύνει γοργά το Yeti. Εμφανίζει πολύ καλή ελαστικότητα και τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, ενώ το "μακρύ" 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο δε θα "κρεμάσει" τον κινητήρα, χάρη και στη διαθέσιμη ροπή που υπάρχει κάτω από τις 2.000 σ.α.λ.
Στιβαρό και ικανό
Το στιβαρό πλαίσιο και οι καλοκουρδισμένες αναρτήσεις προσφέρουν ισορροπημένα χαρακτηριστικά στο δρόμο. Ουδέτερο στις στροφές και με αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης χάρη και στην τετρακίνηση, το Yeti συμπεριφέρεται εξαιρετικά. Επιπλέον, το τιμόνι με την ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση παρέχει καλή ακρίβεια, αμεσότητα και βάρος, ενώ τα φρένα σταματούν έγκαιρα το βαρύ αμάξωμα.
Η εικόνα του ευρύχωρου και πρακτικού σαλονιού του Yeti είναι συγκρατημένη σχεδιαστικά, αλλά ποιοτικά ξεχωρίζει με τη χρήση μαλακών πλαστικών στο πάνω τμήμα του ταμπλό.
Στα πιο δύσκολα τώρα, οι μικροί πρόβολοι και τα 180 χλστ. από το έδαφος χαρίζουν στο Yeti τη δυνατότητα να κινηθεί με ευκολία στο πατημένο χώμα. Επίσης δε θα δυσκολευτεί ιδιαίτερα να προσπελάσει και πιο έντονες εδαφικές ανωμαλίες, χάρη στην πολύ καλή λειτουργία της τετρακίνησης. Μέσω του διακόπτη Off Road, ενεργοποιείται το σύστημα υποβοήθησης κατάβασης (Hill Hold Control), ρυθμίζεται διαφορετικά το πίσω διαφορικό και η απόκριση του κινητήρα για την αποφυγή του σπιναρίσματος και το ESP γίνεται λιγότερο "ευαίσθητο".
Αναμφίβολα το Skoda Yeti 1,8 TSI 4x4 οφείλει να είναι στη λίστα κάθε αγοραστή, ειδικά τη στιγμή που προσφέρει όλα τα παραπάνω με λογική και συμφέρουσα τιμή…
Για τα δύσκολα • Γωνία προσέγγισης: 19o
• Γωνία ράμπας: 19,4o
• Γωνία φυγής: 26,7o
• Απόσταση από το έδαφος: 180 χλστ. Εξοπλισμός
- Τιμή
Εξοπλισμός: ESP, 4 αερόσακοι, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, κλιματισμός, ράδιο CD, ζάντες αλουμινίου, προβολείς ομίχλης, πολλαπλών ρυθμίσεων πίσω κάθισμα.
Τιμή: 24.790 ευρώ. Ισχύει έκπτωση 1.100 ευρώ.
Χρηματοδότηση
Από 0% προκαταβολή, εξόφληση σε 84 δόσεις και 4,9% ετήσιο επιτόκιο. Επίσης, άτοκη προκαταβολή ποσού 3.000/5.000 ευρώ την 1/6/2012 ή 4.500/6.500 ευρώ την 1/6/2011,
84 δόσεις και επιτόκιο 8,5%
Τεχνικά χαρακτηριστικά:
Κυβισμός (κ.εκ.): 1.798,
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)*: 160/6.200,
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)*: 250/1.500,
0-100 χλμ./ώρα (δλ.): 8,8,
60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.): 7,9/10,6,
80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.): 11,7/15,0,
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα)*: 200,
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*: 8,0,
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)*: 189,
Βάρος (κιλά): 1.526
*Εργοστασιακές μετρήσεις