ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  25/10/2010
Παρουσίαση
Daihatsu Terios 1,5
Διαβάστηκε από 56203 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:25/10/2010
Μικρό πολυ-εργαλείο
Όσο μπόι του λείπει σε σχέση με τα μεγαλύτερα SUV της παρέας, τόσες ικανότητες έδειξε να έχει το Daihatsu Terios 1,5 στην άσφαλτο, αλλά και μακρύτερα από αυτή.
Μέτρηση κατανάλωσης 10,6 λτ./100 χλμ.
Εκτός δρόμου το Terios εντυπωσιάζει με τις ικανότητές του.
Θα πίστευε κανείς ότι ανάμεσα σε τόσα πολυτελή και μεγαλύτερα SUV το Terios θα αισθανόταν μειονεκτικά. Απλά… καμία σχέση και το μικρό εκτός δρόμου αυτοκίνητο έβαλε τα γυαλιά σε πολλές περιπτώσεις σε μεγαλύτερα και ακριβότερα μοντέλα. Αυτό ήταν όμως κάτι που ξέραμε και παλαιότερα…
Ζωντανό και ευέλικτο
Ο κινητήρας διακρίνεται κυρίως για τη ζωντάνια, την ελαστικότητα και την προθυμία που παρουσιάζει στο πάτημα του γκαζιού.
Τετρακίνηση
Κλασική, μόνιμη μετάδοση της κίνησης και στους 4 τροχούς με 3 διαφορικά, δυνατότητα κλειδώματος του κεντρικού μέσω μπουτόν σε ποσοστό 50:50 και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (LSD) στους πίσω τροχούς.


Κατά συνέπεια οι επιδόσεις δε θα αφήσουν παράπονο, σε αντίθεση με την τραχύτητα και τον παραγόμενο θόρυβο στις υψηλές στροφές.
Ωστόσο, ιδιαίτερα ευέλικτο χάρη στις compact διαστάσεις και στην απροβλημάτιστη ορατότητα, το Terios είναι ιδανικό για αστικές μετακινήσεις. Από την άλλη, η ικανή τετρακίνηση, το μικρό βάρος και οι κοντοί πρόβολοι του δίνουν τη δυνατότητα εκτός δρόμου να προσπελάσει χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία έντονες εδαφικές ανωμαλίες, δίχως παράλληλα να "πληγωθεί", ενώ μπορεί να κινηθεί με ευκολία σε νεροφαγώματα και στενά περάσματα. Οι λασπωμένοι δρόμοι στο δάσος με τις οξιές πάνω από το Σέλι δεν αποτέλεσαν πρόβλημα, ενώ ακόμα και σε κακοτράχαλα εδάφη δεν έδειξε την παραμικρή δυσαρέσκεια.
Στο αρκετά ευρύχωρο και καλοφτιαγμένο εσωτερικό τροποποιήθηκε στο ανανεωμένο μοντέλο η σχεδίαση του πίνακα οργάνων και του τιμονιού, ενώ στην πιο πλούσια έκδοση προστέθηκε ηλεκτρονικός κλιματισμός.
Στα ταξίδια η μόνιμη τετρακίνηση εξασφαλίζει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, ενώ στις στροφές οι κλίσεις είναι λογικές και το τιμόνι είναι άμεσο και σαφές.
Η τιμή του αλλά και, ο ολοκληρωμένος χαρακτήρας του Daihatsu Terios του επιτρέπει να παίρνει θέση στο μυαλό όσων πάντα ονειρευόντουσαν ένα μικρό τζιπάκι…
Για τα δύσκολα
• Γωνία προσέγγισης: 38o
• Γωνία ράμπας: 24o
• Γωνία φυγής: 37o
• Απόσταση από το έδαφος: 200 χλστ.
Εξοπλισμός - Τιμή
Εξοπλισμός:
ΑBS, 2 αερόσακοι, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, air condition, ράδιο CD, διαιρούμενο πίσω κάθισμα.
Τιμή: 22.860 ευρώ. Ισχύει έκπτωση 10% σε όλες τις εκδόσεις.
Χρηματοδότηση
Από 0/25% προκαταβολή, εξόφληση έως 100/72 δόσεις και 7,3/7,5% ετήσιο επιτόκιο.
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός (κ.εκ.): 1.495, Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 105/6.000*, Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 140/4.400*, 0-100 χλμ./ώρα (δλ.): 12,4, 60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.): 12,9, 80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.): 20,0, Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 168, Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*: 7,4, Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)*: 173, Βάρος (κιλά): 1.238. *Εργοστασιακή μέτρηση

 
 OΔΟΙΠΟΡΙΚΟ: Με 9 SUV στην Βέροια και στο Σέλι
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Καρτ-ποστάλ από τη Βέροια και το Σέλι
Mercedes ML 350
Audi Q5 2,0 TFSI 211 PS S Tronic
Saab 9-3X 2,0
VW Tiguan 1,4 TSI 150 PS 4MOTION
Skoda Yeti 1,8 TSI 4x4
Daihatsu Terios 1,5
Suzuki Grand Vitara 1,6 3d
Nissan Juke 1,6
Dacia Duster 1,6 4x4
Το event οδικής ασφάλειας:
- Με όραμα και μεγάλο πάθος για το Σέλι
- Οι αφανείς ήρωες της καθημερινότητας…
- Η Δημοτική αρχή της Βέροιας
- ­Επιχείρηση απεγκλωβισμού τραυματιών από τρακαρισμένο αυτοκίνητο
- Ελληνική Ομάδα Διάσωσης
- Οδηγίες διαχείρισης έντονων καιρικών φαινομένων με το αυτοκίνητο
- Μέρα αφιερωμένη στα αθώα θύματα, στα παιδιά
- Πλήρης ενημέρωση από το ειδικό έντυπο "Οδήγηση & Ασφάλεια"
- Μεγάλη δημοσιότητα έλαβε η εκδήλωση από τα Μ.Μ.Ε