Διαβάστηκε από 56189αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:25/10/2010
Βγαλμένο από το μέλλον
To νέο μικρό crossover μοντέλο της Nissan, το Juke με την "φουτουριστική" εκκεντρική
του σχεδίαση αποτέλεσε σημείο αναφοράς κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μας τραβώντας τα γεμάτα περιέργεια βλέμματα των περαστικών.
Μέτρηση κατανάλωσης
11,4 λτ./100 χλμ.
Στο δρόμο
το Juke επιδεικνύει
πολύ καλή σταθερότητα,
ενώ είναι ευχάριστο
οδηγικά στις στροφές.
Η Nissan εμπλουτίζει την γκάμα της στην κατηγορία των crossover αυτοκινήτων μετά το επιτυχημένο εμπορικά Qashqai, με το Juke, εισερχόμενη αυτή την φορά στα μικρής κατηγορίας μοντέλα. Σημείο αναφοράς δεν είναι άλλο από την αντισυμβατική του σχεδίαση με το μυώδες παρουσιαστικό του που παραπέμπει σε μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Από όπου και να το δει κανείς και ειδικά μπροστά θα εντυπωσιαστεί ασχέτως αν του αρέσει τελικά η όχι. Πολύ μοντέρνα αλλά πιο… προσγειωμένη αισθητική παρουσιάζει ο θάλαμος των επιβατών του Juke με την καλή ποιότητα και τους σχετικά ικανοποιητικούς χώρους.
Η αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος (180 χλστ.) και το χαμηλό του σχετικά βάρος ευνόησαν το 2κίνητο Juke στις εκτός δρόμου εξορμήσεις που κάναμε.
Πολύ ευχάριστο στην οδήγηση Το καινούργιο μικρό crossover αυτοκίνητο της Nissan ξεχωρίζει πρώτα απ´όλα στο δρόμο για την ευχάριστη αίσθηση που προσδίδει στον οδηγό του (ειδικά με την επιλογή του προγράμματος Sport) συνδυάζοντας σπορτίφ στοιχεία με αρκετά καλή προσφερόμενη άνεση. Χαρακτηριστικό που μας άρεσε αρκετά ειδικά κατά την κίνηση στους γεμάτους στροφές δρόμους που μας οδηγούσαν από την Βέροια στο Σέλι, ενώ και στις ευθείες των αυτοκινητόδρομων παρουσίαζε πολύ καλή σταθερότητα σε γρήγορες ταχύτητες. Ο 1.600άρης κινητήρας από την πλευρά του με τους 117 ονομαστικούς ίππους έχει το απαραίτητο νεύρο και ζωντάνια χάρη και στη κοντή διάταξη του 5τάχυτου κιβωτίου, αλλά λειτουργεί σε υψηλές στροφές (5.000 σ.α.λ. με 140 χλμ./ώρα), χωρίς ωστόσο ο θόρυβος που φτάνει στην καμπίνα να γίνεται ενοχλητικός. Παρά την έλλειψη τετρακίνησης το Juke "έβγαλε" όλες τις διαδρομές, με την απαραίτητη από τον οδηγό προσοχή στα πιο δύσκολα περάσματα.
Με "φουλ" εξοπλισμό ασφαλείας
Το Juke από την φθηνότερη έκδοσή του είναι εξοπλισμένο με ESP και με 6 αερόσακους (ζεύγη μετωπικών, πλευρικών και οροφής). Επιπλέον περιλαμβάνει ενεργά εμπρός προσκέφαλα και προεντατήρες και περιοριστές φορτίου στις εμπρός ζώνες ασφαλείας.
Για τα δύσκολα • Γωνία προσέγγισης: 26o
• Γωνία ράμπας: 22,5o
• Γωνία φυγής: 31o
• Απόσταση από το έδαφος: 180 χλστ. Εξοπλισμός - Τιμή
Εξοπλισμός: ESP, 6 αερόσακοι, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, air condition και ράδιο CD. Τιμή: από 16.980 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά:
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.598,
Κύλινδροι/Βαλβίδες: 4/16,
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 117/6.000*,
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 158/4.000*,
0-100 χλμ./ώρα (δλ.): 11,2,
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.): 10,3,
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.): 16,0,
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα): 178,
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.): 6,3,
Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.): 147,
Βάρος (κιλά): 1.225*.
*Εργοστασιακές τιμές