" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στο περίπτερο της Ford στη Φρανκφούρτη βρέθηκε η έκδοση παραγωγής του Focus ST, η διάθεση του οποίου θα ξεκινήσει το 2012.

Το αποκλειστικά για Ευρωπαίους Focus ST wagon προσφέρει περισσότερους χώρους, δίχως να χάσει κάτι από το δυναμισμό του.

Το body kit του ST είναι εντυπωσιακό και σε προϊδεάζει άμεσα για τη διαφορετικότητα του συγκεκριμένου Focus.

Η ατμόσφαιρα στο εσωτερικό είναι σπορ, χάρη σε λεπτομέρειες όπως τα ειδικά σχεδιασμένα πεντάλ, τιμόνι και επιλογέα.

Για μία ακόμα φορά, το παρόν δίνουν τα εντυπωσιακά καθίσματα της Recaro, ενώ και πίσω υπάρχουν μπάκετ καθίσματα.

Να το Focus ST, ιδού και το Wagon!

Διαβάστηκε από 9467 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/9/2011

Η αναμονή για όλους τους λάτρεις του Focus ST έλαβε τέλος, καθώς η Ford το παρουσίασε επίσημα στη Φρανκφούρτη. Η έκπληξη ήρθε από το λανσάρισμά του για πρώτη φορά και σε station wagon αμάξωμα.

 
Το πρώτο παγκόσμιο μοντέλο επιδόσεων της Ford, το νέο πεντάθυρο Focus ST παραγωγής έκανε ντεμπούτο στη Φρανκφούρτη. Θα λανσαριστεί σε όλο τον κόσμο το 2012 και θα πωλείται σε πάνω από 40 αγορές. Δίπλα του βρισκόταν ένα αποκλειστικά Ευρωπαϊκό ST Wagon. Τα δύο μοντέλα εφοδιάζονται με τον 2λιτρο EcoBoost 4κλύλινδρο κινητήρα των 250 ίππων και 360 Nm ροπής, ο οποίος προσδίδει στο νέο ST χαμηλότερη κατανάλωση κατά 20% σε σχέση με το παλιό.
Παγκόσμιο μοντέλο επιδόσεων
Το Focus ST είναι τα πρώτο πραγματικό παγκόσμιο μοντέλο υψηλών επιδόσεων της Ford, βασισμένο στην κληρονομιά των προηγούμενων Focus ST στην Ευρώπη. Με κύριο χαρακτηριστικό την καινοτόμο σχεδίαση και τεχνολογία, το νέο Focus ST θα είναι ισχυρότερο και αποδοτικότερο από το παρελθόν. Ο Jost Capito, διευθυντής του τμήματος Global Performance Vehicles, δηλωσε: «Είναι το πρώτο μοντέλο επιδόσεων που βασίζεται στα σχεδιαστικά και τεχνολογικά ατού ενός νέου παγκόσμιου αυτοκινήτου παραγωγής μας. Είναι ένα αυτοκίνητο κατασκευασμένο για οδηγούς με σπορ φιλοδοξίες και δε θα τους απογοητεύσει».
Δυναμική μορφή
Όπως όλα τα μελλοντικά μοντέλα ST, το νέο Focus ST έχει βασικά στοιχεία του σπορ DNA: επιθετικούς εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, πίσω αεροτομή και πλαϊνές ποδιές, καθώς και μία μοναδική απόχρωση-ταυτότητα (Tangerine Scream). Ένα σετ ζαντών αλουμινίου 18 ιντσών συνεχίζουν το αναγνωρισμένο στιλ του Focus ST, αλλά με κάποιες μικρές αισθητικές αλλαγές για το 2012. Συνδυάζονται με ελαστικά υψηλών επιδόσεων 235/40R18 Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2. Η κεντρική απόληξη εξαγωγής έχει εντυπωσιακή σχεδίαση, επηρεασμένη από το αποκλειστικό, εξαγωνικό πλέγμα του εμπρός προφυλακτήρα.
Ο κινητήρας
Ο άμεσος ψεκασμός υψηλής πίεσης, ο υπερσυμπιεστής χαμηλής αδράνειας και το Twin-independent Variable Cam Timing (Ti-VCT), συντελούν στη δημιουργία ενός προηγμένου συστήματος καύσης που φέρνει νέα επίπεδα επιδόσεων και οικονομίας καυσίμου στους βενζινοκινητήρες της Ford. Η ομάδα του Global Performance Vehicles χρησιμοποίησε αυτή την τεχνολογία και δημιούργησε μία ισχυρή έκδοση 250 ίππων του κινητήρα 2,0 Ford EcoBoost για το Focus ST. Ανασχεδιασμένα συστήματα εξαγωγής και εισαγωγής, με μοναδική χαρτογράφηση κινητήρα, προσφέρουν τον ιδανικό συνδυασμό ισχύος και απόκρισης. Ο κινητήρας παράγει ισχυρή ροπή σε μία ευρεία, επίπεδη καμπύλη ροπής που κορυφώνεται στα 360Nm και συνδυάζεται με ένα 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με ειδική κλιμάκωση για να παράγει τη μέγιστη επιτάχυνση σε κάθε αλλαγή σχέσης. Ειδική φροντίδα δόθηκε στον ήχο του μοτέρ, ο οποίος είναι εκ νέου μεθυστικός.
Σπορ Συμπεριφορά
Στο Focus ST έχει τοποθετηθεί κρεμαγιέρα με μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού, προκειμένου να αυξάνεται η ευελιξία και προσαρμοστικότητα του οχήματος σε όλες τις συνθήκες. Το Electronic Power Assisted Steering (EPAS) του Focus ST είναι βελτιωμένο με το σύστημα Torque Steer Compensation (TSC), το οποίο ανιχνεύει τη ροπή διεύθυνσης που μπορεί να δημιουργήσουν συνθήκες διαφορετικής πρόσφυσης. Περαιτέρω βελτιώσεις έγιναν στο ESP, το οποίο προσφέρει τρία προγράμματα. Το Αναβαθμισμένο Σύστημα Torque Vectoring Control του ST φέρει επιπλέον λειτουργία Ελέγχου Υποστροφής Cornering Under Steer Control (CUSC). Αναβαθμισμένα αμορτισέρ και ελατήρια χαμηλώνουν το πλαίσιο του ST κατά 10 χλστ. Η πίσω ανάρτηση έχει αναβαθμιστεί με νέα ακροαξόνια και μία νέας σχεδίασης αντιστρεπτική δοκό. Η πίσω ανάρτηση των πεντάθυρων και wagon εκδόσεων του Focus ST διαφέρουν ελαφρώς, με το 2ο να φέρει αμορτισέρ τοποθετημένα υπό κλίση – όπως στο βασικό μοντέλο – για διατήρηση της βέλτιστης χωρητικότητας στο χώρο αποσκευών.
Σπορ Εσωτερικό
Οι λεπτομέρειες που μεταμορφώνουν το εσωτερικό του ST περιλαμβάνουν από τα ειδικά σχεδιασμένα πεντάλ, τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων μέχρι τα μοναδικά καθίσματα Recaro. Τα τελευταία προσφέρουν και αποκλειστικά premium χαρακτηριστικά όπως κλίση μαξιλαριού και ρύθμιση διαμήκους διαδρομής. Το ST φέρει νέου τύπου μπάκετ πίσω καθίσματα, από ειδικό αφρώδες υλικό. Η σκουρότερη επένδυση στην οροφή και τις κολόνες, επιτείνει την αίσθηση σπορ επιδόσεων. Το νέο Focus ST θα προσφέρεται στην Ευρώπη σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις εξοπλισμού: ST1, ST2 και ST3.

Tags: FORD, FORD FOCUS