" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

H diesel έκδοση του Ford Ka αναβαθμίζει τον αστικό χαρακτήρα του μοντέλου.

Η οδική συμπεριφορά του Ford Ka είναι πολύ σπορτίφ για αυτοκίνητο πόλης, με μικρούς συμβιβασμούς στην άνεση.

Στο εσωτερικό η ατμόσφαιρα είναι νεανική, αλλά το φινίρισμα και η λειτουργικότητα μέτριες.

Επιδόσεις και οικονομία σε ένα εκρηκτικό πακέτο που ακούγεται λίγο περισσότερο, αλλά μεταμορφώνει το δυναμισμό του Ka.

Δοκιμή: Ford Ka 1,3 TDCi

Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/9/2012

Η εφαρμογή του κινητήρα πετρελαίου 1,3 TDCi στο mini Ford Ka προσφέρει οικονομικές επιδόσεις και αναδεικνύει στο έπακρο το σπορτίφ χαρακτήρα του.

 

Το Ka το γνωρίσαμε εδώ και 5 χρόνια, ως το alter ego του Fiat 500. Δύο μοντέλα που εξελίχθηκαν από κοινού, αλλά το καθένα κλήθηκε να «παίξει» διαφορετικό ρόλο. Το 500 πέτυχε και με το παραπάνω (εμπορικά και όχι μόνο) ως άξιος διάδοχος του ιστορικού μοντέλου. Το Ka έπρεπε να μεταφέρει το DNA της Ford στη μικρότερη των κατηγοριών. Απλό σε σχεδίαση, compact σε διαστάσεις, αλλά σπορτίφ σε χαρακτήρα, αποκτά πολύ ενδιαφέρον στη diesel εκδοχή του.

Σπορτίφ γονίδια

Κανείς δεν μπορεί να διαφωνήσει ότι το Ka είναι ένα χαριτωμένο (με ό,τι μπορεί να σημαίνει αυτό για το αντρικό κοινό) αυτοκίνητο μέσα και έξω. Όπως επίσης κανείς δεν θα το αγοράσει για να πάει βόλτα όλη την παρέα ή για να ανακαλύψει τα όρια της εργονομικής αρτιότητας. Αυτό για το οποίο σίγουρα θα το αγοράσει κάποιος είναι για την ευελιξία του και την οδηγική του ωριμότητα. Το Ka είναι απρόσμενα σταθερό στον ανοιχτό δρόμο, παρά το μικρό του μεταξόνιο, και επικοινωνιακό στις στροφές. Το τιμόνι του είναι ζωντανό, το πλαίσιο στιβαρό και τα φρένα καλά. Στον αντίποδα, η κύλιση είναι λίγο τραχιά, οι αναπηδήσεις υπαρκτές και το ESP (στάνταρ στην πιο πλούσια έκδοση) κάτι που αναζητάς στις στροφές αν σε συνεπάρει η δύναμη του μοτέρ.

Κινητήρας: More than enough

Το turbo diesel μοτέρ του Κa είναι ιταλικής καταγωγής και «φοριέται» σε πάρα πολλά μοντέλα, από το Fiat Panda μέχρι το Opel Astra. Με τεχνολογία common rail, ο κινητήρας εδώ προσφέρει 74 ίππους και 145 Nm ροπής. Δεδομένου του μικρού βάρους του Ka και της σχετικά σφιχτής κλιμάκωσης του 5τάχυτου κιβωτίου οι επιδόσεις που προσφέρει είναι εξαιρετικές, αναβαθμίζοντας τον αστικό χαρακτήρα του μοντέλου. Ο κινητήρας προσφέρει καλή απόκριση από τις χαμηλές στροφές, αλλά η πιο εντυπωσιακή του έκφανση είναι η απόδοσή του ψηλά, όπου η ροπή δείχνει να μην τελειώνει πριν επιτευχθεί η τελική. Η χαμηλή κατανάλωση επιτυγχάνεται με ρεαλιστική οδήγηση (και τη βοήθεια του Start&Stop), αλλά τα επίπεδα θορύβου είναι υψηλά, ειδικά στις μεγάλες ταχύτητες, όπου δε βοηθάει και η ηχομόνωση. 

Συμπέρασμα

 Οι επιδόσεις και η οικονομία που προσφέρει ο ιταλικός πετρελαιοκινητήρας στο Ka, το βάζουν για τα καλά στο χάρτη του ανταγωνισμού.
Μπορεί η τιμή να είναι αλμυρή (περίπου 2.000 ευρώ ακριβότερο από τη βασική έκδοση βενζίνης), αλλά η οδηγική εμπειρία που προσθέτει το σπορτίφ και το ταξιδιάρικο Ka αλλά και η πραγματική οικονομία μακροπρόθεσμα, το καθιστούν δελεαστική επιλογή ακόμα και μετά από 5 χρόνια καριέρας.

Tags: FORD KA
 

Πρώτη επαφή: Νέο Toyota Yaris

Top Φθινοπωρινοί προορισμοί - Βυτίνα!

Πως θα προστατεύσετε τον καταλύτη

Βήμα βήμα μετατροπή σε CNG!

Η κίνηση στους δρόμους

5 ανακρίβειες για τα λιπαντικά

Τι ξέρεις από μπαταρίες;

Oι τιμές του νέου Mazda CX-30 στην Ελλάδα

Το Daihatsu Copen GR Sport

Nέες εικόνες του επερχόμενου VW Golf

Αποκλειστικό: Το νέο Audi TT

Οδηγούμε το νέο VW T-Roc R με 300 PS

Citroen C3 VS Ford Fiesta VS Nissan Micra

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »