|
To Jazz ξεχωρίζει για τον άριστο συνδυασμό ευελιξίας με την αυξημένη πρακτικότητα σε κόμπακτ διαστάσεις. Χαρακτηριστικό που γίνεται άμεσα αισθητό σε αυτόν που θα εισέλθει στο εσωτερικό του όπου θα φιλοξενηθούν με άνεση τέσσερα ενήλικα άτομα. Επίσης το χαμηλό κεντρικό τούνελ διευκολύνει περαιτέρω, όπως και η δυνατότητα ανασήκωσης των βάσεων των πίσω καθισμάτων κατά 90 μοίρες επιτρέποντας τη μεταφορά ενός ψηλού αντικειμένου σε όρθια θέση.
Για τις αποσκευές, ο αντίστοιχος μεγάλος χώρος είναι 335 λτ. και αυξάνεται έως τα 883 λτ. (μέχρι το ύψος των παραθύρων) με την πολύ εύκολη αναδίπλωση του πίσω καθίσματος. Επιπλέον, η καμπίνα του μικρού Honda διαθέτει σύγχρονη εικόνα, στιβαρή συναρμογή και πολλούς αποθηκευτικούς χώρους.
Εγγυημένη επιλογή αποτελεί το γνώριμο και εξελιγμένο μηχανικό σύνολο των 1.339 κ.εκ., με τεχνολογία i-VTEC (μεταβλητός χρονισμός των βαλβίδων). Πρόκειται για έναν από τους πιο ισχυρούς κινητήρες του είδους στην αγορά, με 100 ίππους. Η πολύ καλή ελαστικότητα από τις χαμηλές κιόλας στροφές του συνόλου αυτού είναι δεδομένη, με την απόδοσή του να είναι ακόμη καλύτερη όσο ανεβαίνουν οι στροφές.
Στα θετικά στοιχεία του κινητήρα συγκαταλέγεται και η χαμηλή του κατανάλωση (5,5 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με τη Honda), ενώ πλέον, όταν ο οδηγός κινείται σε ήπιους ρυθμούς, στο καντράν εμφανίζεται μια ειδική ένδειξη «ECO», που τον επιβραβεύει. Ο επιλογέας ταχυτήτων τέλος έχει πολύ καλό «κούμπωμα» και μικρές διαδρομές, ενώ διακρίνεται για την γενικότερη ευχρηστία του. Με στάνταρ 6 αερόσακους, ενεργά μπροστινά προσκέφαλα, ζώνες απορρόφησης ενέργειας στο αμάξωμα και ιδιαίτερα άκαμπτο πλαίσιο, το Jazz είναι σε θέση να προσφέρει υψηλά επίπεδα ασφάλειας στους επιβάτες του.
Το ιαπωνικό μοντέλο παρουσιάζει ακόμη καλύτερα επίπεδα άνεσης σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του, ενώ σε συνδυασμό και με τα μεγάλων διαστάσεων μαλακά καθίσματα, προσφέρει άνετες μετακινήσεις εντός και εκτός πόλεως. Βελτιωμένη είναι και η ποιότητα κύλισης, ενώ και η προσεγμένη ηχομόνωση δεν αφήνει παρασιτικούς θορύβους να ενοχλήσουν τους επιβάτες του αυτοκινήτου. Σε ένα δρόμο με στροφές, η συμπεριφορά του Jazz παραμένει ουδέτερη με τη σύμπραξη πάντα και του στάνταρ Συστήματος Ελέγχου της Πρόσφυσης (VSA), όμως οι κλίσεις του αμαξώματος είναι περισσότερο αισθητές σε σχέση με πριν. Στην πόλη, ο οδηγός του Jazz εκτιμά την ευκολία στους χειρισμούς, αλλά και την πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα που εξασφαλίζουν οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και η σχετικά υψηλή θέση οδήγησης.
Υπάρχει, βεβαίως και η υβδριδική έκδοση του Jazz. Το κέρδος από τη χρήση του πρακτικού πολυμορφικού, που προκύπτει από τη μειωμένη κατανάλωσή του (4,5 λτ./100 χλμ. ανακοινώνει η Honda), αλλά και από τα χαμηλά ετήσια τέλη κυκλοφορίας (94 ευρώ), γίνεται ακόμα μεγαλύτερο, από την ελεύθερη διέλευσή του, στον Πράσινο Δακτύλιο, γεγονός που ενισχύει τα οφέλη από την καθημερινή του χρήση.
Το υβριδικό σύστημα κίνησης IMA (Integrated Motor Assist) του Honda Jazz Hybrid, περιλαμβάνει έναν βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρων, έναν compact ηλεκτροκινητήρα, μια μπαταρία και ένα κιβώτιο ταχυτήτων CVT (Συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων). Η ισχύς που παράγει το θερμικό μοτέρ είναι 88 ίπποι και ο ηλεκτροκινητήρας υποστηρίζει την ισχύ αυτή, όπως και τη ροπή, βοηθώντας στην επίτευξη καλύτερων επιδόσεων και στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2, 104 γρ./χλμ (μέγιστη συνδυαστική ισχύς: 98 PS).
Τιμή: Από 13.440 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου και του όφελους απόσυρσης
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2023 - autotriti.gr