• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
2 φωτογραφίες »

Σε αυτό το #memories θα θυμηθούμε την «ανατομία» αυτού του κινητήρα, σε ποια μοντέλα τον συναντήσαμε, τι τον έκανε τόσο ξεχωριστό και γιατί τον λατρεύουν οι απανταχού «tuners».

1.8T 20V: Αφιέρωμα στις πέντε βαλβίδες ανά κύλινδρο

450.133 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/6/2021

VOLKSWAGEN: VW Eco Up με κατανάλωση μόλις 3,4€/100km

Μερικές φορές, το μυστικό της επιτυχίας κρύβεται στην αξιοπιστία και την ύπαρξη ενός turbo, όταν ο ανταγωνισμός «κινείται» ατμοσφαιρικά. Ο 20βάλβιδος κινητήρας του VW Group είχε αυτά τα χαρακτηριστικά και καταφέρνει ακόμα και σήμερα να προσφέρει συγκινήσεις.


Κάποιοι λένε ότι η αντίστροφη μέτρηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης έχει ήδη ξεκινήσει και σε λίγα χρόνια αυτό το θαυμαστό τεχνολογικό επίτευγμα που «ταΐζεται» με αέρα και καύσιμο προκειμένου να παραχθεί μηχανικό έργο θα βρίσκεται μόνο στις μνήμες μας. Προς το παρόν, όμως, ας περιοριστούμε σε αναμνήσεις από κινητήρες που οφείλουμε να θυμόμαστε, όπως ο 1.8Τ 20v του VW Group, στον οποίο βγάζουν το καπέλο ακόμα και φίλοι άλλων «σχολών» της αυτοκίνησης. Τον συναντούσαμε σε κάθε λογής αυτοκίνητο του γερμανικού ομίλου, από το πολυτελές Audi A6 μέχρι το Volkswagen Polo GTI, αλλά σε κάθε περίπτωση έκανε καλά τη δουλειά του. Συνεχίζει να γράφει χιλιόμετρα κάτω από το καπό αμέτρητων αυτοκινήτων στη χώρα μας, μιας και τα χαρακτηριστικά του ταιριάζουν απόλυτα στο οικονομικό-φορολογικό μας μοντέλο. Σε αυτό το #memories θα θυμηθούμε την «ανατομία» αυτού του κινητήρα, σε ποια μοντέλα τον συναντήσαμε, τι τον έκανε τόσο ξεχωριστό και γιατί τον λατρεύουν οι απανταχού «tuners».

Ξέρετε ότι:
  • Ο 1.8T 20V προσφέρθηκε σε δύο μπλοκ, αρχικά με το 058 και έπειτα με το 06Α. Οι μεγαλύτερες διαφορές τους εντοπίζονταν στον τρόπο με τον οποίο κινούνται οι αντλίες νερού και λαδιού.
  • Η κορυφαία εργοστασιακή έκδοση του 1.8t 20v απέδιδε 240 ίππους, με τον κινητήρα να τοποθετείται μόνο στην ειδική έκδοση «Quattro Sport» του Audi TT πρώτης γενιάς.
  • Ο τρόπος τοποθέτησης του συγκεκριμένου μοτέρ μέσα στο μηχανοστάσιο διαφέρει από μοντέλο σε μοντέλο, μπορεί να τον συναντήσετε είτε εγκάρσια, είτε κατά τον διαμήκη άξονα.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)