Η αυξημένη ροπή του 1,3 MTJ ΙΙ πετρελαιοκινητήρα εξασφαλίζει κορυφαίες επιδόσεις (κυρίως ρεπρίζ) για το το Fiat Panda σε συνδυασμό με αρκετή οικονομία στην κατανάλωση.

Η αυξημένη ροπή του 1,3 MTJ ΙΙ πετρελαιοκινητήρα εξασφαλίζει κορυφαίες επιδόσεις (κυρίως ρεπρίζ) για το το Fiat Panda σε συνδυασμό με αρκετή οικονομία στην κατανάλωση.

Κινητήρες: Το Panda ξεχωρίζει σε ροπή και επιδόσεις

39.548 Επισκέψεις στο άρθρο (28/5/2015)

Το forfour είναι πλέον πισωμήχανο και πισωκίνητο. Ο 3κύλινδρος ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας αποδίδει 71 ίππους και 91 Nm ροπής. Σίγουρα δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο και το forfour είναι πιο αργό από το γαλλικό alter ego του, το Twingo (λόγω βάρους και μακρύτερης κλιμάκωσης του κιβωτίου). Ωστόσο έχει ικανοποιητικό τράβηγμα από χαμηλά, άκρως πολιτισμένη λειτουργία και εμφανίζει χαμηλά επίπεδα θορύβου. Αντίθετα το πετρελαιοκίνητο Panda, με το Multijet II 1,3 λίτρων της Fiat στην έκδοση των 75 ίππων, είναι αισθητά πιο τραχύ και θορυβώδες. Ο πετρελαιοκινητήρας αυτός ωφελείται από τη «γεμάτη» ροπή του, από τις χαμηλές κιόλας στροφές και, σε συνδυασμό με το 5άρι μηχανικό κιβώτιο, εντυπωσιάζει με την ευκολία του στο να ανεβάσει απόδοση όποτε ο οδηγός το θελήσει. Οι ρεπρίζ του μοτέρ αυτού είναι κορυφαίες για τα δεδομένα της κατηγορίας. Από την άλλη το 3κύλινδρο μοτέρ του eco up! έχει δεχθεί τις κατάλληλες ρυθμίσεις για την καύση φυσικού αερίου και αποδίδει 68 ίππους με 90 Nm ροπής. Ελέω των 2 δεξαμενών φυσικού αερίου συνολικής χωρητικότητας 11 κιλών CNG, το βάρος είναι αυξημένο κατά 80 κιλά σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις και έτσι οι επιδόσεις του eco up! είναι ασθενείς, τόσο από στάση και κυρίως εν κινήσει. Η λειτουργία πάντως είναι ποιοτική, χωρίς κραδασμούς και θόρυβο. Να σημειωθεί πως το eco up! λειτουργεί με βενζίνη (μόνο 10 λτ. το ρεζερβουάρ), μόνο όταν εξαντληθεί το φυσικό αέριο, χωρίς η αλλαγή να γίνεται αισθητή. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto