Το VW eco up! προσφέρει εξαιρετικά χαμηλό κόστος κίνησης, αλλά προς το παρόν το δίκτυο ανεφοδιασμού με φυσικό αέριο είναι περιορισμένο.

Το VW eco up! προσφέρει εξαιρετικά χαμηλό κόστος κίνησης, αλλά προς το παρόν το δίκτυο ανεφοδιασμού με φυσικό αέριο είναι περιορισμένο.

Κόστος κίνησης: Το eco up! δεν παίζεται

39.551 Επισκέψεις στο άρθρο (28/5/2015)

Το μεγάλο ατού του eco up! είναι το εξαιρετικά χαμηλά κόστος κίνησής του. Με θεωρητική κατανάλωση 2,9 κιλά/100 χλμ. και τιμή CNG 0,80 ευρώ/κιλά, έχουμε κόστος μόλις 2,3 ευρώ/100 χλμ.! Η μέση κατανάλωση στη διάρκεια των δοκιμών μας μάλιστα δεν ξεπέρασε τα 3,6 κιλά/100 χλμ. 
Το μόνο θέμα που εγκύπτει είναι το περιορισμένο (προς το παρόν) δίκτυο ανεφοδιασμού με φυσικό αέριο, αφού μέχρι σήμερα υπάρχουν μόνο 3 σταθμοί στην Αθήνα και 1 στη Θεσσαλονίκη.
Στα συν φυσικά και η απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας. Το πετρελαιοκίνητο Fiat Panda είναι το αμέσως πιο οικονομικό μίνι της δοκιμής, αφού θεωρητικά χρειάζεται 4,3 ευρώ/100 χλμ. (τιμή diesel στα 1,3 ευρώ/λτ.) Στην πράξη η μέση κατανάλωση ήταν γύρω στα 4,8 λτ./100 χλμ.  
Παρότι μειωμένη αισθητά, η τιμή της βενζίνης παραμένει υψηλή σε σχέση με τα άλλα καύσιμα. H θεωρητική κατανάλωση του smart forfour είναι 4,2 λτ./100 χλμ. ή 5,7 ευρώ /100 χλμ. (τιμή αμόλυβδη 1,5 ευρώ /λτ.). Στην πράξη όμως η κατανάλωση φλερτάρει με τα 6,0 λτ./100 χλμ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto