2 φωτογραφίες »

Για ένα καλό 0-100, το αντισπίν πρέπει να είναι απενεργοποιημένο.

Φοβού το αντισπίν, αλλά και το… σπιν

130.838 Επισκέψεις στο άρθρο

Η διαδικασία για το 0-100 είναι σχετικά απλή, αλλά και σύνθετη ταυτόχρονα. Τι θέλει να πει ο ποιητής; Για την επιτάχυνση από στάση αρκεί να σταματήσει κανείς σε επίπεδο δρόμο να επιλέξει πρώτη και με το γκάζι σταθερό στις κατάλληλες στροφές (θα δούμε παρακάτω ποιες είναι αυτές) αφήνει τον συμπλέκτη και το αυτοκίνητο πετάγεται μπροστά. Πριν επέμβει ο κόφτης γίνεται αλλαγή σε 2η σχέση και ούτω καθΆ εξής. Φυσικά το 0-100 δεν υπολογίζεται με το μάτι, αφού υπάρχει απόκλιση στα κοντέρ και δεν μπορεί να υπάρχει συγχρονισμός με ένα χρονόμετρο χειρός. Εμείς στο Auto Τρίτη χρησιμοποιούμε ειδικά δορυφορικά όργανα ακριβείας. Από εκεί και πέρα, το καλό 0-100 δεν συμπαθεί τα… ηλεκτρονικά βοηθήματα.

Για το καλύτερο δυνατό 0-100 το αντισπίν θα πρέπει να είναι απενεργοποιημένο, αφού σε αντίθετη περίπτωση η βίαιη επιτάχυνση και το σχετικό σπινάρισμα ενεργοποιεί το σύστημα «κόβοντας» τον κινητήρα ή και φρενάροντας τον ολισθαίνοντα τροχό. Σε περίπτωση, που δεν απενεργοποιείται χρειάζεται ιδιαίτερη προσπάθεια και εξοικείωση με την διαδικασία της εκκίνησης από στάση, ώστε ο οδηγός να ισορροπεί ανάμεσα στο απειροελάχιστο κενό μεταξύ ολίσθησης και επέμβασης των ηλεκτρονικών. Από την άλλη φυσικά με το αντισπιν απενεργοποιημένο χρειάζεται προσοχή ώστε οι τροχοί να σπινάρουν κατά το ελάχιστο δυνατό, αφού σε αντίθετη περίπτωση το μόνο που κερδίζει κανείς είναι να μένει…. ακίνητος εν μέσω καπνών και φθοράς ελαστικών. Αυτονόητο είναι πως καλό 0-100 δεν μπορεί να γίνει σε βρεγμένο ή ολισθηρό έδαφος, που ευνοεί το σπινάρισμα των κινητήριων τροχών, ακόμη και αν έχουμε να κάνουμε με ένα τετρακίνητο όχημα.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

NEO TRAFIC
skoda