" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Οff-road λιμουζίνες!
Διαβάστηκε από 15240 αναγνώστες
ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ
Το Mitsubishi Pajero
Δύο από τα πιο διάσημα μεγάλα τετρακίνητα που μπορούν να ικανοποιήσουν και τον πιο απαιτητικό σε κάθε είδους μετακίνηση. Ξεχωρίζουν για τους χώρους, τον εξοπλισμό, αλλά και για τις εκτός δρόμου ικανότητες τους. Πρόκειται για το Mitsubishi Pajero και το VW Touareg.

Η τέταρτη γενιά του Pajero είναι πιο ολοκληρωμένη από ποτέ

Πολύ καλό σε χώρους, το εσωτερικό του είναι πολυτελές και υπερπλήρες

Δεν κουράζει ποτέ, τόσο εντός δρόμου όσο και εκτός αυτού, με τις πολύ καλές ικανότητες του
Mitsubishi Pajero 3.8 5d
Ίσως το βασικότερο στοιχείο που εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς είναι, ότι και η 4η γενιά του Pajero εμφανίζει γνήσια εκτός δρόμου εικόνα αισθητικά. Ο λόγος προφανής, αφού η Mitsubishi δεν ήθελε να κόψει τους δεσμούς του με την ιστορία του ονόματός του και έτσι σχεδιαστικά κατάφερε να το εκσυγχρονίσει, διατηρώντας τα κυρίαρχα σχεδιαστικά του στοιχεία αναλλοίωτα.
Έτσι, και στο νέο Pajero αντιμετωπίζεις ένα επιβλητικό σύνολο -αρχικά μέσω των διαστάσεών του- με τα γνώριμα φωτιστικά σώματα και το κοντό ρύγχος, ενώ στο πίσω μέρος το κάθετο παρμπρίζ και η εξωτερικά τοποθετημένη ρεζέρβα εμφανίζουν τους δεσμούς με την προηγούμενη γενιά. Οι χώροι βρίσκονται σε πολύ καλά επίπεδα. Ουσιαστικό πρόβλημα δε θα συναντήσουν ακόμα και άνω του μέσου ύψους άτομα. Στην τρίτη σειρά καθισμάτων, αντίθετα, θα πρέπει να γίνουν κάποιες παραχωρήσεις στο διαθέσιμο χώρο για τα κεφάλια και τα πόδια. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 650 λίτρων στην πενταθέσια και 220 λίτρων στην επταθέσια διάταξη. Ο 6 κύλινδρος σε διάταξη V κινητήρας του νέου Pajero είναι της οικογένειας MIVEC και αποδίδει 250 ίππους και συνδυάζεται με 5τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Η λειτουργία του, είναι εύρυθμη σε όλο το φάσμα περιστροφής του, με τα αποθέματα ισχύος να ικανοποιούν για την κίνηση του 2,2 τόνων αμαξώματος. Οι επιδόσεις είναι καλές αν αναλογιστούμε το βάρος και η κατανάλωση, αν και αυξημένη κινείται στα πλαίσια της κατηγορίας. Το Pajero δεν προκαλεί αμφιβολίες για το ότι μπορεί να κινηθεί με άνεση σε εκτός δρόμου διαδρομές και θα πρέπει να βρεθείς σε πραγματικά δύσκολη θέση, για να αντιληφθείς τις ικανότητές του. Τα αυξημένο ύψος από το έδαφος και η μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης, σε συνδυασμό με τα 4 προγράμματα του συστήματος τετρακίνησης SS4 και τη δυνατότητα κλειδώματος του πίσω διαφορικού, διαμορφώνουν την επιτυχημένη συνταγή για την εικόνα του σε εκτός δρόμου διαδρομές και δύσκολα προσπελάσιμα σημεία.
Στην άσφαλτο, ευχαριστεί με την άνεση που προσφέρει και παρουσιάζει καλή ποιότητα κύλισης. Η εικόνα μετριάζεται ελαφρώς από την ασάφεια του τιμονιού και από τον αεροδυναμικό θόρυβο στις υψηλές ταχύτητες. Σε στροφές, όπως είναι λογικό, οι κλίσεις του αμαξώματος δεν εμπνέουν εμπιστοσύνη για γρήγορη κίνηση, αν και τα περιθώρια της πρόσφυσης είναι τελικά υψηλά. Σε οριακούς ρυθμούς πάντως, το Pajero και λόγω του βάρους του θα υποστρέψει, μόνο όταν το ASTC είναι απενεργοποιημένο. Τα φρένα ικανοποιούν με την αίσθηση και την απόδοσή τους (42,1 μ. 100-0 χλμ./ώρα).
O κυβισμός του είναι τα 3.828 κ.εκ. ενώ η ισχύς κυμαίνεται στους 250 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και η ροπή στα 329 Nm στις 2.750 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 10,8 δλ. και τη τελική ταχύτητα του σταματά στα 200 χ.α.ω. ενώ τέλος η μέση κατανάλωση είναι τα 13,5 λίτρα/100 χιλιόμετρα. Οι τιμές του Pajero μετά τη μείωση του τέλους ταξινόμησης ξεκινούν από τις 51.663 ευρώ ενώ η σημαντική επιπλέον έκπτωση της των 7.500 ευρώ της ελληνικής αντιπροσωπείας διαμορφώνονται στις 44.163 ευρώ.



Το Touareg παραμένει προβλέψιμο, ασφαλές και ικανό για όσους δεχτούν ότι οδηγούν έναν υπερυψωμένο μεταφορέα

Οι εμφανισιακές αλλαγές εναρμόνισαν την εικόνα του Touareg με τη νέα εταιρική ταυτότητα

Tο εσωτερικό εντυπωσιάζει με την ποιότητα των πλαστικών και την πληρότητα εξοπλισμού, αλλά μετά κουράζει με τη μέτρια εργονομία του
Touareg 3.6 Tiptronic
Οι αλλαγές στο Touareg σε σχέση με την πρώτη του γενιά εστιάζονται στα ανασχεδιασμένα εμπρόσθια φωτιστικά σώματα, στη χρωμιωμένη μάσκα και στον μεγαλύτερο αεραγωγό στον επίσης μεγαλύτερο προφυλακτήρα. Διαφορετικοί είναι και οι καθρέπτες, ενώ πίσω τα σκουρόχρωμα πλέον φωτιστικά σώματα φέρουν λυχνίες LED.
Η τετρακίνηση είναι ηλεκτρονική και μόνιμη με τη ροπή να μοιράζεται 50%-50% στους εμπρός και στους πίσω τροχούς μέσω κεντρικού διαφορικού με τη συμβολή ενός πολύδισκου συμπλέκτη. Όταν οι εμπρός ή οι πίσω τροχοί αρχίσουν να χάνουν πρόσφυση τότε το σύστημα μετατρέπει ανάλογα την κατανομή, που μπορεί να φθάσει και το 100% σε έναν άξονα. Επιπλέον, το εμπρός και το πίσω διαφορικό μπορούν να συμπεριφερθούν ως μπλοκέ, μέσω του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης και του ABS, τo οποίο φρενάρει ελαφρά έναν ή περισσότερους τροχούς όταν βρεθούν στον αέρα ή αρχίσουν να σπινάρουν. Η επιλογή του τύπου τετρακίνησης γίνεται από τον οδηγό μέσω του περιστροφικού διακόπτη που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα. Η ανάρτησή του είναι ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς, με ελικοειδή ελατήρια όμως εξτρά υπάρχουν αεροαναρτήσεις με ρυθμιζόμενο ύψος που φτάνει έως τα 30 εκ.
Τα φρένα αποδεικνύονται άκρως αποτελεσματικά με αεριζόμενους δίσκους εμπρός/πίσω, ενώ η οδική του συμπεριφορά στο δρόμο είναι πάντα προβλέψιμη παρά το μεγάλο μέγεθος. Το αυτοκίνητο πατά σε ζάντες μεγέθους 17 ιντσών, ενώ τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας περιλαμβάνουν ABS με ηλεκτρονική κατανομή πίεσης φρένων (EBB), ηλεκτρονικό πρόγραμμα σταθεροποίησης (ESP), έλεγχο πρόσφυσης (TCS), αποτροπή οπισθοπορίας σε ανηφόρες (RRS), αυτόματο φρένο στην κατάβαση (MBU) και ενίσχυση φρεναρίσματος ανάγκης.Ο V6 κινητήρας των 3.547 κ.εκ. αποδίδει 280 ίππους στις 6.250 σ.α.λ. και 360 Nm ροπής στις 2.500 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 8,6 δλ. ενώ η τελική του ταχύτητα είναι τα 218 χ.α.ω. Η μέση κατανάλωση του μοντέλου κυμαίνεται στα 13,6 λίτρα/100 χιλιόμετρα. Οι τιμές του Touareg μετά τις τελευταίες μειώσεις ξεκινούν από τις 54.890 ευρώ.


»Σχολιάστε την είδηση

Tags: MITSUBISHI PAJERO, VOLKSWAGEN TOUAREG,

περισσότερα νέα & άρθρα »
MITSUBISHI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Οδηγούμε: Νέο Mitsubishi L200

Τιμές νέου Mitsubishi L200 στην Ελλάδα

Nέα teaser εικόνα για το Mitsubishi MI-Tech

Τι νέο φέρνει το Mitsubishi L200: Old Vs New!

Δοκιμή: Νέο Mitsubishi Outlander PHEV

Νέο PHEV SUV ετοιμάζει η Mitsubishi

ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Citroen C3 VS Ford Fiesta VS Nissan Micra

Opel Corsa-e VS MINI Cooper SE

VW ID.3 VS Hyundai Kona electric

Fiat 500 VS Renault Twingo

Η πιο ερωτεύσιμη πόλη της Ελλάδας

Αποκλειστικό: Το νέο Audi TT

Citroen C3 VS Ford Fiesta VS Nissan Micra

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Η κίνηση στους δρόμους

Video: Νέο Volvo XC40 Recharge

Και premium και SUV και 1.300 κυβικά γίνεται;

Ο δρόμος προς το νέο VW Golf!

To νέο Peugeot 208 GTi;

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Θα αγόραζες «διπλοκάμπινο» αντί SUV;

Τα 5 φθηνότερα μικρά SUV

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »